AOA
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/06/2008
- Μηνύματα
- 314
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- LUF
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Δεν συμφωνώ με την "αγενή αγριότητα" της άποψης /επίθεσης του Mile High Club, εκφράζει όμως κάποιες αλήθειες , ιδιαίτερα στη τελευταία του παράγραφο. Οι εταρίες όντως ζητάνε υποψήφιους με τα πτυχία/προσόντα των 250 ωρών, τα type rating αφορούν κυρίως προσλήψεις έμπειρων πιλότων.
Η αναμονή για την εύρεση εργασίας των υποψηφίων και η απόγωνση από τις όποιες καθυστερήσεις με όλα τα γνωστά επακόλουθα ( revalidations+ ψυχολογία+ ηλικία +επί πλέον κόστος κλπ ) , οδηγεί πολλούς που έχουν την οικονομκή δυνατότητα είτε δανείζονται για να την αποκτήσουν να προχωρούν σε εκπαιδεύσεις type rating , πιστεύοντας ότι θα προτιμηθούν. Είναι αλήθεια ότι στην Α3 απέτυχαν παιδιά όχι μόνο με τύπο στα 320 αλλά και εμπειρία ως Κ2.
Επειδή οι περισσότεροι στο παρόν φόρουμ είστε νέοι κι αυθόρμητοι ,ιδαίτερα στο συγκεκριμένο θέμα περί προσλήψεων κλπ , να προσπαθείτε να είστε ευγενικοί με επιχειρήματα και αλληλέγγυα κατανόηση χωρίς τριβές και προσωπικές προσβολές!
Η αναμονή για την εύρεση εργασίας των υποψηφίων και η απόγωνση από τις όποιες καθυστερήσεις με όλα τα γνωστά επακόλουθα ( revalidations+ ψυχολογία+ ηλικία +επί πλέον κόστος κλπ ) , οδηγεί πολλούς που έχουν την οικονομκή δυνατότητα είτε δανείζονται για να την αποκτήσουν να προχωρούν σε εκπαιδεύσεις type rating , πιστεύοντας ότι θα προτιμηθούν. Είναι αλήθεια ότι στην Α3 απέτυχαν παιδιά όχι μόνο με τύπο στα 320 αλλά και εμπειρία ως Κ2.
Επειδή οι περισσότεροι στο παρόν φόρουμ είστε νέοι κι αυθόρμητοι ,ιδαίτερα στο συγκεκριμένο θέμα περί προσλήψεων κλπ , να προσπαθείτε να είστε ευγενικοί με επιχειρήματα και αλληλέγγυα κατανόηση χωρίς τριβές και προσωπικές προσβολές!