Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter eagle1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επαναλαμβάνεται η συνεδρίασις:
PPL σε αερολέσχη 7.000 ευρώ
Build Up 80 ώρες σε αερολέσχη 9.000 ευρώ
CPL MEP/IR σε ελληνική σχολή 17.000 ευρώ
MCC 2.000 ευρώ
Company type rating* (B737 or A320) & 500 ώρες Line training (Ινδονησία, Τουρκία, Ινδία, Καμερούν, Κογκό κλπ) 55.000 euro
Σύνολον: 90.000

*Oπως προείπα, non-company type rating, πάπαλα...
Παρακαλώ τους συναδέλφους που συγγράφουν εδώ, να καταθέσουν (όχι ονόματα) τις περιπτώσεις ελλήνων χειριστών που έπιασαν δουλειά με τις 200 ώρες του CPL, δηλ σε τι αεροπλάνα και σε ποια σημεία του πλανήτη πχ "Ξέρω, πληροφορήθηκα, βούιξε ο τόπος οτι χειριστής με 200 ώρες έπιασε δουλειά πχ σε Β737...". Το προτείνω για λόγους στατιστικής για να ξέρουμε την απορρόφηση.
 
Αφού τα ξέρεις, τι ρωτάς;
Επι πληρωμή τύπου: Ryanair, Hermes
Με καλό timing και κολοφαρδία (και διάφορα άλλα): Olympic, Aegean, Minoan, Sky Express
 
Βλέπετε μέσα στα επόμενα χρόνια κάποια βελτίωση της κατάστασης για τους νέους χειριστές ή να αρχίσουμε να μαζέυουμε 50000 για type/line ;
 
Το αστείο της υπόθεσης είναι πως θα υπήρχε και έλλειψη χειριστών μέχρι το 2020.Κάτι τέτοια ακούνε τα νέα παιδιά και συρρέουν στις σχολές για airliners.Αλλά έλα που και για να αγοράσεις line training θέλει και γνωριμίες...εκτός απο τα 50.000!
 
Oυδεμία βελτίωση αναμένεται και μάλιστα για πολλά έτη.
Οταν έγραφα πρόπερσι οτι η ΙΑΤΑ, ο ΙCΑΟ, οι ενώσεις χειριστών, οι σχολάρχες και οι βιομηχανίες εκπαιδευτικών αεροπλάνων, simulators κλπ κλπ κάνουν χοντρή σπέκουλα πάνω στις ελπίδες των νέων παιδιών που τους αρέσει το επάγγελμα, πήγαινε το εις βάρος μου βρισίδι σύννεφο.
Οταν έγραψα οτι οι άνεργοι προσλήψιμοι χειριστές στην Ελλάδα ξεπερνούσαν τότε τους 600, πέφτανε τα μπινελίκια σαν κορφιάτικοι μπότηδες και δεν ακούστηκε ούτε μια αντιρρησούλα εδώ μέσα.(Δεν ήθελα να με υπερασπιστεί κανείς).
Τώρα που "σφίγγουνε οι πόλοι", τίγκα το κυλικείο της ΣΠΟΑ κάθε μήνα στα γραπτά του ATPL: άσε ρε παιδάκι μου να 'ουμε, κωλοκατάσταση, δεν ανοίγουν οι δουλειές, πρέπει να κρατάμε και τα πτυχία σε ισχύ μπας και κάτσει και τίποτα, με μια Aegean τι παιχνίδι να γίνει, όπου να πας θέλεις μέσον, οι μικρές εταιρίες είναι κομπλέ κλπ κλπ
Τώρα που πιάσαμε εν Ελλάδι τη χιλιάδα ανέργων χειριστών, με 7000 απολύσεις χειριστών στην Ευρώπη μόνο πέρυσι, με κλειστή για τους Ελληνες την Κίνα, με την Τουρκία μισοπεθαμένη, με την Ινδονησία φερμπότεν, με την Αφρική "ευχαριστούμε έχουμε ψηλά στάνταρ και δεν τα πιάνετε", τώρα αναρωτιόμαστε πώς πάει το επάγγελμα. Πάει στα 60χίλιαρα για type rating & line training και γαια πυρί μειχθήτω... Περί γνωριμιών δεν έχω άποψη διότι για να πεις στην Freebird δεν χρειάζεται να σηκώσει κανείς το τηλέφωνο και να πει: "Tσαγλαγιαγκίλ εδώ...". Εχουν δημοσιευμένο τιμολόγιο οι άνθρωποι: MCC & A320 TR & 500 hrs line training 62000 ευρώ. Νοt bad!
Μην διερωτάσθε τι πταίει...
 
Προς φιλο C421

Tον Γεναρη του 2003 η Αιγαιου προσελαβε χειριστες επειτα απο τυποις διαγωνισμο(εννοειται οτι ημουν αποτυχων),τον Απριλη ομως του 2003 μας τηλεφωνησαν οσους ειχαμε κοπει και μας ενημερωσαν οτι αν θελαμε θα μπορουσαμε να παρακολουθησουμε ενα σχολειο εδαφους και σε περιπτωση που η εταιρεια χρειαζοταν μελλοντικα χειριστες θα μας ξανακαλουσαν για να μας στειλουν για εξομειωτη πραγμα που εγινε τον Σεπτεμβρη του ιδιου ετους.
Στο σχολειο λοιπον ολοι πλην δυο παιδιων προερχομενων απο axon που ειχαν αξιολογη εμπειρια τζετ ολοι οι υπολοιποι ειχαμε ο καθενας το πολυ 300-400 ωρες και ολες σε ελαφρα..
Καταλαβαινω οτι το 2003 ειναι πολυυυυ πισω οσον αφορα τα αεροπορικα που αλλαζουν συνεχεια,αλλα απλως ηθελα να ενημερωσω την ομηγυρη οτι θαυματα αν και λιγα καμια φορα γινονται.

Φιλικοτατα

Γ.
 
Αδελφέ μου, η ελπίδα σε πρόσληψη 1000 ανέργων εν δυνάμει προσληφθησομένων και η πίστη σε θαύματα οτι θα προσληφθούν (μή όντος γνωστού του ποιος είναι ο 1ος και ποιος ο 1000στός της λίστας ) είναι γνωστόν οτι πεθαίνει τελευταία. Μακάρι όλα τα παιδιά να βρουν το δρόμο τους γρήγορα είτε εδώ είτε εις την αλλοδαπήν κι εγώ να μείνω με την μεμψιμοιρία μου...
 
Φιλε C421 και κατανοω την στεναχωρια σου και συμπασχω.

Και το κανω διοτι οπως και πολλοι αλλοι ετσι και εγω δεν ειχαμε μπαμπα κυβερνητη στο ολυμπικο για να μας χωσει μεσα(εγω προσωπικα κοπηκα και στους 2 διαγωνισμους του 99)ουτε στελεχος της πολεμικης να μας χωσει κρονους η' μακεδονικες οπως και εγινε για καποιους.
Περασαν 9 χρονια απο την στιγμη που ξεκινησα την αεροπορικη περιπετεια μεχρι να παρω τον πρωτο μου μισθο και παλι καλα διοτι καποιοι εμειναν με το ονειρο ανεκπληρωτο.
Και να ξεκαθαρισω κατι,και εγω το ιδιο θα εκανα αν ειχα μπαμπα που καθαριζε,το μονο που δεν θα εκανα ομως θα ηταν να πουλαω μουρη και να ειμαι αυθαδης προς τους συναδελφους μου..
Ευτυχως που στην πορεια γνωρισα και βυσματα τα οποια ειναι εξαιρετικα παιδια κατι που επιβεβαιωνει απλα οτι καθε κανονας εχει και τις εξαιρεσεις του.
Θα ηθελα να ρωτησω 2 πραγματακια ομως καθως σε βρισκω πολυ ενημερωμενο πρωτον και εγω απεχω απο τα δρωμενα της Ελλαδος για καιρο δευτερον.
1.Μεχρι και το 2006 που εφυγα απο την Αιγαιου η εταιρεια εβαζε σειρα καθε χρονο που σημαινει οτι ολο και καποιοι σαν και εμενα(χωρις εμπειρια δηλαδη)θα μπηκαν μεσα,τωρα δεν μπαινουν σειρες ;(Ξερω απο τους λιγους εναπομειναντες φιλους στην Αιγαιου οτι παιρνει απο ατζεντηδες με τυπο ομως,αυτο ειναι ολο;)
2.Οσον αφορα το κοστος του πτυχιου που ακουω κατι τρελλα ποσα,εγω το 99 που πηγα φλωριντα ηδη με το ερασιτεχνικο πηρα το αμερικανικο επαγγελματικο και μετα ηρθα Ελλαδα και εδωσα γραπτα και εν πτηση εξεταση και το μετετρεψα σε Ελληνικο με κοστος τουλαχιστον του μισου απο τοτε ΣΕΧΟΑ και σχολες Αγγλιας,τωρα δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα;

Φιλικοτατα

Γ.
 
Για το πρώτο μέρος της παράθεσης δεν έχω τίποτε να καταθέσω (άλλωστε δεν μου ζητείται απάντηση ή σχόλιο). Για τις δύο ερωτήσεις, απαντώ:
1) Η Αιγαίου ως γνωστόν έχει πάρει άδεια TRTO δηλ μπορεί να κάνει εκπαιδεύσεις επί τύπου. Δεν γνωρίζω τι προβληματισμοί έχουν πέσει στο τραπέζι της και τι τελικά θα κάνει. Δεν ξέρω αν υπάρχει περίπτωση να κάνει πρόσληψη σειράς χειριστών τριών ταχυτήτων δηλ σ αυτούς που θα πληρώσουν τον τύπο, σ αυτούς που δεν θα πληρώσουν τον τύπο και σ αυτούς που θα πληρώσουν τον τύπο και 500 ώρες line training.Οταν πχ η FREEBIRD στην Τουρκία θέλει 62000 ευρώ για ΜCC, Type rating & Line training, ξενιτεύεσαι, ζεις αυτοστήρικτος κλπ και μόλις τελειώνει το συμβόλαιο σε διώχνουν, δεν θα είναι άσχημη ιδέα η πρόσληψη και κάποια μονιμότητα (διαδοχικές ανανεώσεις συμβολαίου) στην Αιγαίου με τα ίδια λεφτά. Από πράκτορες κάνει και θα κάνει (εάν κάνει) προσλήψεις έμπειρων με συμβόλαιο.
2) Σχετικά με το κόστος της εκπαίδευσης τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην και στην Ελλάδα και στην Αμερική. Η Φλόριντα ήταν και παραμένει ακριβή και καλά κάνει αφού τρέχει εκεί ο μισός πλανήτης. (Υπάρχουν πολύ φτηνές και καλές σχολές στις μεσοδυτικές πολιτείες...). Φυσικά η πιο φτηνή λύση είναι πτυχία FAA και μετατροπή σε EASA στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι ανεξήγητα ακριβή για να κάνεις όλη την εκπαίδευση. Πχ δεν μπορεί να πληρώνεις 150 ευρώ την ώρα το FNPT όταν πληρώνεις 220 το αεροπλάνο. Να ακριβοπληρώσεις UK CAA εκπαίδευση ναι, αξίζει τα λεφτά της...
 
Με αρκετη καθυστερηση να ευχαριστησω πολυ για την πληροφορηση.

Γ.
 
Top