Επαναλαμβάνεται η συνεδρίασις:
PPL σε αερολέσχη 7.000 ευρώ
Build Up 80 ώρες σε αερολέσχη 9.000 ευρώ
CPL MEP/IR σε ελληνική σχολή 17.000 ευρώ
MCC 2.000 ευρώ
Company type rating* (B737 or A320) & 500 ώρες Line training (Ινδονησία, Τουρκία, Ινδία, Καμερούν, Κογκό κλπ) 55.000 euro
Σύνολον: 90.000
*Oπως προείπα, non-company type rating, πάπαλα...
Παρακαλώ τους συναδέλφους που συγγράφουν εδώ, να καταθέσουν (όχι ονόματα) τις περιπτώσεις ελλήνων χειριστών που έπιασαν δουλειά με τις 200 ώρες του CPL, δηλ σε τι αεροπλάνα και σε ποια σημεία του πλανήτη πχ "Ξέρω, πληροφορήθηκα, βούιξε ο τόπος οτι χειριστής με 200 ώρες έπιασε δουλειά πχ σε Β737...". Το προτείνω για λόγους στατιστικής για να ξέρουμε την απορρόφηση.
PPL σε αερολέσχη 7.000 ευρώ
Build Up 80 ώρες σε αερολέσχη 9.000 ευρώ
CPL MEP/IR σε ελληνική σχολή 17.000 ευρώ
MCC 2.000 ευρώ
Company type rating* (B737 or A320) & 500 ώρες Line training (Ινδονησία, Τουρκία, Ινδία, Καμερούν, Κογκό κλπ) 55.000 euro
Σύνολον: 90.000
*Oπως προείπα, non-company type rating, πάπαλα...
Παρακαλώ τους συναδέλφους που συγγράφουν εδώ, να καταθέσουν (όχι ονόματα) τις περιπτώσεις ελλήνων χειριστών που έπιασαν δουλειά με τις 200 ώρες του CPL, δηλ σε τι αεροπλάνα και σε ποια σημεία του πλανήτη πχ "Ξέρω, πληροφορήθηκα, βούιξε ο τόπος οτι χειριστής με 200 ώρες έπιασε δουλειά πχ σε Β737...". Το προτείνω για λόγους στατιστικής για να ξέρουμε την απορρόφηση.