Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter eagle1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ειδικά την τελευταία πρόταση την παίρνω εξαιρετικά στα σοβαρά.Έχοντας την δυνατότητα να είσαι self-sponsored type rated pilot για οποιοδήποτε τύπο και ειδικά
για δημοφιλή αεροσκάφη όπως το DASH ή το 320 είναι δυνατόν να παραμείνεις στην Ελλάδα ελπίζοντας στο θαύμα; Μη τρελαθούμε εντελώς. Αγγλία και πάλι Αγγλία,
δαγκωτό και μαύρο. :great:
 
Κύριοι, Καλησπέρα.

Έχει αρχίσει να καλεί η ΟΑ για την επόμενη φάση, δηλαδή την συνέντευξη και πιθανόν και sim session
 
Η αλήθεια είναι ότι αρκετούς δεν μας πήραν σήμερα. Πάντως εγώ από παιδιά που πήραν δεν άκουσα τίποτα για sim...
 
320stallion":zvmfne8x said:
οι μόνες 2 εταιρείες που προσλαμβάνουν μαζικά κόσμο στην Ελλάδα, μπορούν να ζητάνε από τους υποψήφιους ότι θέλουν με την δικαιολογία ότι "κοίταξε να δεις κύριε εγώ σε βάζω συγκυβερνήτη στο 320 άρα θα πάρω αυτόν που αξίζει και με συμφέρει περισσότερο".

Αυτά τα δύο (αυτός που αξίζει ΚΑΙ με συμφέρει περισσότερο), δεν πάνε μαζί συνήθως. Αυτός που αξίζει, συνήθως δεν συμφέρει και αυτός που συμφέρει, συνήθως δεν αξίζει. Το ίδιο συμβαίνει παντού, από αγορά παπουτσιών ή αυτοκινήτου, μέχρι πρόσληψη προσωπικού. Σαφώς και υπάρχουν "ευκαιρίες" στην αγορά, αλλά όπως σοφά λέει και η κυρία Gonsou, ότι πληρώνεις-παίρνεις

ilikefly":zvmfne8x said:
Για μένα δεν υπάρχει κανένα φτωχόπαιδο στον σημερινό αεροπορικό τομέα ή τουλάχιστον δεν θα με πείσει κανένας. ..................................................Γιατί χαλάει την αγορά κάποιος με τύπο?

Αγαπητέ μου φίλε, μάλλον δεν ξέρεις και πολύ κόσμο στον αεροπορικό τομέα. Υπάρχουν πολλά παιδιά, και σήμερα και στο παρελθόν, που δίχως σάλιο, χρεώθηκαν μέχρι το λαιμό και θα ξεπληρώνουν εις τον αιώνα τον άπαντα. Στάθηκαν ΚΑΙ τυχεροί βέβαια (συγκυρίες κλπ).

Την αγορά την χαλάει ο τύπος, μιάς που ο υπόψήφιος εργαζόμενος, επομίζεται το κόστος που θα έπρεπε να επομιστεί ο υποψήφιος εργοδότης, χωρίς ΚΑΝ να υπάρχει συμφωνία πρόσληψης. Οι εταιρείες είναι αυτές που (αν θέλουν να κάνουν σωστή δουλειά), πρέπει εκπαιδεύουν τον νέο υπάλληλο επί τύπου και ταυτόχρονα επί εταιρικών διαδικασιών-εταιρικής φιλοσοφίας κλπ. Σαφώς και επιβάλλεται να βάζουν κάποιο bond (5 χρόνια πχ) σε αυτες τις περιπτώσεις. Επίσης, μήν ξεχνάμε ότι ένα rating που κοστίζει σε έναν ιδιώτη 20-25 χιλιάρικα, σε μία εταιρεία κοστίζει τα μισά (μήν πώ και λιγότερα).

Vassdel, αν κάποιος κάνει επί-τύπου εκπαίδευση στο SuperPuma σε ιδιωτικό εκπαιδευτικό κέντρο της Ταυλάνδης (!), και έρθει άυριο το πρωί στην μοίρα σου, πόσο καιρό επιχειρησιακή εκπαίδευση θα του κάνετε πρίν τον "αμολύσετε" στο Αιγαίο? Περισσότερη, ίση ή λιγότερη με κάποιον του οποίου την εκπαίδευση τύπου την έκανε η δική μας ΠΑ?
 
Οι αεροπορικες εταιρείες δεν είναι ίδρυμα ουτε θα συγκινηθεί απο το παιδί που πήγε και χρεώθηκε μέχρι το λαιμό. τον γράφει κανονικά. Και για να μπούνε λίγο τα πράγματα στη σωστή θέση τους με τις καραμέλες και τα type rating: αυτοί που χαλάσανε την πιάτσα δεν είναι αυτοί με TR self sponsored αλλά αυτοί που πήγαν και πήραν τύπους και αλλάζαν τις εταιρέιες σαν τα πουκάμισα. Πέρναν το TR, class rating δώρο απο την εταιρέια ( μικρή μεγάλη) συνήθως απο μικρές...και μην τον είδατε...Είναι αυτό έντιμο? Ακούω και κάποιους άλλους να λένε: "άμα μου κάνουν guarantee τη δουλειά εννοείται θα τα σκάσω" Ε αμα μου λέγαν και μένα guarantee f/o στη NASA να σαι σίγουρος ότι θα κάνα τον τύπο στο space shuttle.
πέρα απο την τροπή της συζήτησης Κάποιο νέο απο Ο.Α?
 
Μάλιστα. Οι εταιρείες δεν είναι ιδρύματα αλλά οι εκκολαπτόμενοι πιλότοι είναι Λάτσηδες!

Εφ'όσον δεχόμαστε αδιαμαρτήρητα την απαλαγή της υποχρεώσης της ΟΠΟΙΑΣ εταιρείας να παράσχει εκπαίδευση και εξειδίκευση στους νέους υπαλλήλους της, στο μέλλον να είμαστε προετοιμασμένοι και για άλλα "απόλυτα λογκά" μέτρα μείωσης κόστους. Πχ, γιατί να πληρώνει η εταιρεία τις ανά 6μηνο επισκέψεις των πιλότων της στα simulator? Να τα πληρώνει ο υπάλληλος. Γιατί να επομίζεται η εταιρεία το κόστος για στολές. Να αγοράζει ο κάθε υπάλληλος από την εταιρεία. Το ίδιο και για το φαγητό στο αεροπλάνο. Γιατί να τους ταίζει η εταιρεία? Ίδρυμα είναι, εστιατόριο ή μπουτίκ?

Έτσι πρέπει. Να γίνει και ένα άγαλμα στον Ο΄Λήρι, και να καθόμαστε από κάτω να τον βρίζουμε που έκανε την αεροπορία ΚΤΕΛ, την στιγμή που βρίσκουμε απόλυτα λογικές όλες αυτές τις μεθόδους.

Έτσι και αλλάξει τύπο η Α3 ή η νΟΑ και από Airbus πάρει Boeing, θα συμφωνήσεις πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε οι πιλότοι να πληρώσουν το νέο TR. Έ, αυτό στο μέλλον η επόμενη γεννιά θα το βρίσκει απόλυτα λογικό. Εσύ τί θα έλεγες τότε?


Δεν φταίνε αυτοί. Εμείς που τα τρώμε στη μάπα φταίμε και μετά τα βρίσκουμε και λογικά! Και αυτό ισχύει σε όλα τα επίπεδα. Κοινωνία-Πολιτική-Οικονομία κλπ. Με άλλα λόγια.....καλά μας κάνουνε.

Και για να καταλάβεις το επίπεδο του πόσο έχουμε εξευτελιστεί-αποχαυνωθεί-αλλοτριωθεί σαν άνθρωποι και σα γεννιές, διάβασε αυτό που έχω γράψει αρκετές φορές εδώ μέσα, σχετικά με τον εξεφτελισμό του επαγγέλματος γενικώς αλλά ειδικότερα στην Ελλάδα, σχετικά με τα πληρωμένα TR:

Gonso έγραψε: Οι έλληνες εκπαιδευτές φταίνε επίσης. Από το 87 μέχρι το 97 τουλάχιστόν, σε 5 ευρωπαικές χώρες, με πρωτοπόρους τους εκπαιδευτές όλων των Γερμανικών εταιρειών, έγινε το εξής: Κόβανε εν ψυχρώ στο Line Training, όλους τους εκπαιδευόμενους που είχαν πληρώσει type rating από την τσέπη τους. Δίνανε το μύνημα στην εταιρεία ότι ΑΥΤΗ έπρεπε να πληρώνει τους "τύπους" και όχι οι πιλότοι. Φέρανε οι εταιρείες 20-30 άτομα που είχαν πληρώσει το rating, φάγανε ψαλίδι, και οι εταιρείες το πίασανε το μήνυμα. Στην Ελλάδα, πού να κάνουν τίποτα τέτοιο? Εδώ πληρώνανε οι πιλότοι και το δεύτερο type rating !!! Σαφώς με το κόλπο των Γερμανών ΤRE, την πληρώσανε αθώα παιδιά, έστω και λίγα. Αλλά επανάσταση χωρίς αίμα δεν υπάρχει !

Τα παληκάρια που αναφέρεις που μεταπηδάγανε από εδώ και από κεί και πέρνανε ratings τσάμπα, πρέπει να ήταν πολύ τυχερά. Αφού βρήκανε εταιρείες που κάνανε εκπαιδεύσεις τύπου ΧΩΡΙΣ bond (που εγώ δεν ξέρω καμμία τα τελευταία 20 χρόνια)...χαλάλι τους! Αν τις ξέρεις τις εταιρείες αυτές (και μάλιστα μικρές), για πές τις μας να μορφωθούμε έστω και εκ των υστέρων!

Με τις υγείες μας και καλά ...ξηλώματα, εξ'άλλου, λεφτά υπάρχουν.
 
gonso":1245oncc said:
Vassdel, αν κάποιος κάνει επί-τύπου εκαπίδευση στο SuperPuma σε ιδιωτικό εκπαιδευτικό κέντρο της Ταυλάνδης (!), και έρθει άυριο το πρωί στην μοίρα σου, πόσο καιρό επιχειρησιακή εκπαίδευση θα του κάνετε πρίν τον "αμολύσετε" στο Αιγαίο? Περισσότερη, ίση ή λιγότερη με κάποιον του οποίου την εκπαίδευση τύπου την έκανε η δική μας ΠΑ?

Έχει τύχει ήδη αυτό που λες (όχι στην Ταϋλάνδη, αλλά στη Γαλλία, αφού κάποιοι από εμάς -εμού συμπεριλαμβανομένου- πήραν type rating στο simulator της Helisim - Eurocopter).
Μετά τον τύπο, ο οποίος βέβαια δόθηκε σε χειριστές που επιλέχθηκαν με αυστηρές προϋποθέσεις γνώσεων και εμπειρίας, οι χειριστές ακολούθησαν την ίδια εκπαίδευση που ακολουθούν και οι χειριστές της ΠΑ που "παίρνουν τύπο" στην ΠΑ.
Με λίγα λόγια, στέλνοντας άτομα για TR σε άλλους φορείς, η ΠΑ κερδίζει χρόνο και χρήμα και πολύτιμες ώρες στα ελικόπτερα.
Ενδεικτικά, με τα τρέχοντα standards, ένας χειριστής που εκπαιδεύεται για Κυβερνήτης πριν "βγει" στο Αιγαίο, θέλει:
1) 15 ώρες TR.
2) 18 ώρες εκπαίδευση επί αποστολών.
3) Μικρό διάστημα (20-30 μέρες) στη Βάση, όπου εκτελεί αποστολές -σχετικά- ελεγχόμενα.

Με το sim γλυτώνουμε το (1). Τα 2 και 3 εκτελούνται σε κάθε περίπτωση.
 
Φίλε gonso, πραγματικά συμφωνώ 1000% μαζί σου.Άλλωστε, φαίνεται και από τα προηγούμενα post μου.Εύγε.''Από το στόμα σου και στου κάθε Βασιλάκη το αυτί''
 
Βασίλη, δεν με κατάλαβες. Δεν εννοώ να πάς εσύ στο εξωτερικό για εκπαίδευση τύπου, που είσαι ήδη στέλεχος της ΠΑ. Μιλάμε να πάω εγώ και να σας έρθω μετά. Την ίδια επιχειρησιακή εκπαίδευση θα χρειαζόμουνα? Ούτε τί λέτε δεν θα ήξερα. Το πτυχιο Super Puma θα το είχα όμως!
 
Α, τώρα κατάλαβα τί εννοείς και πώς το εννοείς.
Δεν με βρίσκει να διαφωνώ η άποψή σου, να το τονίσω αυτό.

Στην ΠΑ, δεν μπορούμε να καταλάβουμε αυτή τη νοοτροπία. Ποτέ δεν θα "προσλαμβάναμε" κάποιον "εξωσχολικό", ασχέτως εκπαίδευσης. Ήδη η ΣΙ παίρνει πολύ περισσότερους υποψήφιους από όσους μπορεί να αφωμοιώσει, οπότε δεν τίθεται θέμα πρόσληψης επιπλέον χειριστών. ακόμη και τις χρονιές 88-93 που προσελήφθησαν ΧΕΜ (χειριστές ειδικής μονιμότητας), η εκπαίδευσή τους έγινε στους κόλπους της ΠΑ χωρίς να αναζητούνται επιπρόσθετα κριτήρια.

Όσον αφορά τις προσλήψεις χειριστών με τύπο και τα άλλα κριτήρια, όπως είπα, δεν διαφωνώ. Θέλω ίσες ευκαιρίες, δικαιοσύνη, κλπ. Απλά, όταν η προσφορά χεριών αυξάνει, δεν μπορείς να κατηγορείς τους χειριστές που έχουν ή μπορούν να αποκτήσουν TR, ότι αυτοί φταίνε για την κατάντια του κλάδου. Συνήθως για αυτά τα θέματα, δεν μπορούν να γίνουν ενέργειες από μεμονωμένα άτομα - γιαυτό υπάρχουν τα συνδικαλιστικά όργανα, αλλά δεν θέλω να επεκταθώ εκτός θέματος επ' αυτού.

Αν θέλεις, το συζητάμε περισσότερο με πμ ή στη επίδειξη των Breitling :)
 
Top