Απεργία υπάρχει κύριοι, όπως και στους υπόλοιπους τομείς, έτσι και στην αεροπορική μεταφορική βιομηχανία. Τί σημαίνει αυτό που λέτε ότι ανεργία υπάρχει μόνο στην Ελλάδα; Δηλαδή έξω κάνουν κρα για υπαλλήλους και δεν βρίσκουν; Εκεί δηλαδή είναι όλα ρόδινα; Να ξεκινήσω τον γιο μου PPL να φέρει κ κάνα φράγκο στο σπίτι;
Η ελληνική οικονομία υποφέρει και οι εργοδότες κάθε λογής, προσπαθούν να μειώσουν το κόστος τους όπως μπορούν, με ευκολότερη λύση την απασχόληση όσο το δυνατόν λιγότερων.
Ισχύει στις αεροπορικές, όπως κ στα εμπορικά, στα σούπερ μάρκετ, στα βενζινάδικα.
Αυτό που είπα, ήταν ένα σχόλιο πάνω στο λινκ που παρέθεσε ο decryal: την αμφιβολία μου για την αισιοδοξία που μας έρχεται, από μία ανακοίνωση του Eurocontrol, που δεν έχει κάνει με τις θέσεις εργασίας, αλλά με τα διαθέσιμα slots στον αέρα.
ΥΓ Μπορεί κάποιοι από το φόρουμ να δουλεύουν ήδη σε εταιρία του εξωτερικού, αλλά ας μην το παρατραβάμε κιόλας. Υπάρχει η διάχυτη πεποίθηση στο φόρουμ ότι στο εξωτερικό είναι όλα τέλεια κι αν δεν είμασταν τόσο κότες κ μαμάκηδες, θα είχαμε φύγει όλοι κ θα είχαμε χεστεί στο τάληρο... Δεν είναι ακριβώς έτσι. Κάποιοι προσπάθησαν κ απέτυχαν. Κάποιοι είναι δέσμιοι των συνθηκών εδώ κ δεν μπορούν να ρισκάρουν την μετακίνηση. Κάποιοι έχουν οικογένειες. Όταν λέμε ότι υπάρχει ανεργία στα ορυχεία, μιλάμε για τα ελληνικά ορυχεία. Στην Κίνα και στην Αγκόλα και στη Χιλή, έχει άπειρες θέσεις εργασίας. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι στην Ελλάδα υπάρχουν άνεργοι ανθρακο/λιγνιτορύχοι. Πες σε ένα Πτολεμαϊδιώτη ότι έχει δουλειές πολλές στην Αγκόλα, να δούμε τί θα σου πει. Και μη μου πείτε ότι οι συνθήκες στην Αγκόλα είναι δύσκολες. Εδώ κάποιοι ποστάρουν για συνεντεύξεις στην HIA και την RyanAir. Τί να κλάσει η Αγκόλα μπροστά τους...