Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter eagle1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
.....Για όποιον φυσικά έχει Α320 στο πτυχίο του και 300 ώρες επί τύπου. Ποιούς φωτογραφίζει άραγε? Μα φυσικά......τα παιδιά του CTC που είχε σκλάβους στην Αγγλιά τον τελευταίο 1-1μιση χρόνο.
 
σκλαβοι ξεσκλαβοι θα βρουν δουλιτσα.
Εδω που εισαι "ελευθερος" και ανεργος ειναι καλυτερα?
 
Προφανώς και όχι. Απλά αυτό που με τρελαίνει είναι ότι πλέον μιλάμε για δουλίτσες και όχι δουλειές, σε όλους τους κλάδους !Και λέμε και ευχαριστώ, και κάνουμε και το σταυρό μας και ζήτω και μπράβο.
 
και αυτο θα συνεχιστει.οσον αφορα τον αεροπορικο χωρο βεβαια οι προβλεψεις λενε αλλα:

16.9 million flights expected in 2030
Brussels, Belgium – EUROCONTROL has released a new long-time forecast
of flights in Europe. In the most likely of the four scenarios considered, air
traffic in Europe is expected to grow to 16.9 million flights in 2030, i.e. 1.8 times
more than in 2009.

πηγη:
http://www.eurocontrol.int/corporat...ases/2011/110124-Long-Term-Forecast-final.pdf
 
decryal":2cioflqg said:
air traffic in Europe is expected to grow to 16.9 million flights in 2030, i.e. 1.8 times
more than in 2009.

Αυτό όμως δεν λέει και πάρα πολλά από μόνο του. Μιλάει για 80% αύξηση σε 20+ χρόνια. Σκέψου, πόση αύξηση πτήσεων είχαμε από το 1990 έως σήμερα. Δεν έχω νούμερα, αλλά θεωρώ ότι ήταν πάνω από 1,8 φορές κι όμως σήμερα υπάρχει ανεργία. Δεν ξέρω πόσο είναι το ποσοστό των ανθρώπων που έχουν ATPL και δεν δουλεύουν, αλλά αυτό είναι που έχει σημασία. Να αυξηθεί το ποσοστό των πτυχιούχων εργαζομένων και όχι ο αριθμός των πτήσεων αυτός καθεαυτός.
 
unemployment στον κλάδο υπάρχει στην Ελλάδα, γνωριζουμε τα στοιχεια για άλλες χώρες? Στις ελβετικές βάσεις η Easy έχει προσωπικο που είναι 50% γάλλοι, 25% ελβετοί, 15% ολλάνδοι, 5% άγγλοι, 5 διάφοροι.....
εμένα αυτο μου δείχνει οτι κυριώς οι γάλλοι και οι ολλάνδοι είναι όπου γη και πατρίς, *βλέπε επίσης τα πληρώματα της TNT, Wizz, Cityjet....
κατα πόσο λοιπόν είναι διατεθιμένοι οι Ελληνες να βγουν παραέξω, και να ξεκινήσουν είτε απο μία charteradiki ή cargo?
 
Δυστυχώς το εξωτερικό είναι η μόνη λύση για να δουλέψει κάποιος σήμερα -σχετικά- αξιοπρεπώς .
Ούτε θέσεις εργασίας υπάρχουν πλέον στην Ελλάδα,αλλά ούτε και ικανοποιητικοί μισθοί.

Ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει από του χρόνου όμως πλέον,μιας και οι υπάρχουσες δύο Ελληνικές εταιρείες θα προσφύγουν στα ευρωπαικά δικαστήρια για να προσβάλλουν την απόφαση της Ευρωπαικής επιτροπής.
Ο χρόνος φυσικά συνεχίζει να κυλά ... και είναι αμείλικτος για τα πτυχία που δεν χρησιμοποιούνται !!!
 
Απεργία υπάρχει κύριοι, όπως και στους υπόλοιπους τομείς, έτσι και στην αεροπορική μεταφορική βιομηχανία. Τί σημαίνει αυτό που λέτε ότι ανεργία υπάρχει μόνο στην Ελλάδα; Δηλαδή έξω κάνουν κρα για υπαλλήλους και δεν βρίσκουν; Εκεί δηλαδή είναι όλα ρόδινα; Να ξεκινήσω τον γιο μου PPL να φέρει κ κάνα φράγκο στο σπίτι;
Η ελληνική οικονομία υποφέρει και οι εργοδότες κάθε λογής, προσπαθούν να μειώσουν το κόστος τους όπως μπορούν, με ευκολότερη λύση την απασχόληση όσο το δυνατόν λιγότερων.
Ισχύει στις αεροπορικές, όπως κ στα εμπορικά, στα σούπερ μάρκετ, στα βενζινάδικα.

Αυτό που είπα, ήταν ένα σχόλιο πάνω στο λινκ που παρέθεσε ο decryal: την αμφιβολία μου για την αισιοδοξία που μας έρχεται, από μία ανακοίνωση του Eurocontrol, που δεν έχει κάνει με τις θέσεις εργασίας, αλλά με τα διαθέσιμα slots στον αέρα.

ΥΓ Μπορεί κάποιοι από το φόρουμ να δουλεύουν ήδη σε εταιρία του εξωτερικού, αλλά ας μην το παρατραβάμε κιόλας. Υπάρχει η διάχυτη πεποίθηση στο φόρουμ ότι στο εξωτερικό είναι όλα τέλεια κι αν δεν είμασταν τόσο κότες κ μαμάκηδες, θα είχαμε φύγει όλοι κ θα είχαμε χεστεί στο τάληρο... Δεν είναι ακριβώς έτσι. Κάποιοι προσπάθησαν κ απέτυχαν. Κάποιοι είναι δέσμιοι των συνθηκών εδώ κ δεν μπορούν να ρισκάρουν την μετακίνηση. Κάποιοι έχουν οικογένειες. Όταν λέμε ότι υπάρχει ανεργία στα ορυχεία, μιλάμε για τα ελληνικά ορυχεία. Στην Κίνα και στην Αγκόλα και στη Χιλή, έχει άπειρες θέσεις εργασίας. Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι στην Ελλάδα υπάρχουν άνεργοι ανθρακο/λιγνιτορύχοι. Πες σε ένα Πτολεμαϊδιώτη ότι έχει δουλειές πολλές στην Αγκόλα, να δούμε τί θα σου πει. Και μη μου πείτε ότι οι συνθήκες στην Αγκόλα είναι δύσκολες. Εδώ κάποιοι ποστάρουν για συνεντεύξεις στην HIA και την RyanAir. Τί να κλάσει η Αγκόλα μπροστά τους...
 
Κατα ΄ρχας και φυσικά στο εξωτερικό δεν είναι όλα ρόδινα αλλά δεν παύει να είναι μία λύση στο αδιέξοδο που ίσως έχει κάποιος έχοντας δαπανήσει ένα σημάντικο ποσό, πολλές φορές με δάνεια και ότι αυτο συνεπάγεται.

Απλά στην Ελλάδα του 2011, που κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι η αεροπορική Ουγκάντα δεν μπορούμε να περιμένουμε και πολλά. Είτε λόγο συνθηκών είτε λογο άλλων παραγόντων.

Δεν είναι θέμα αν είναι κάποιος <<κότας>> ή <<μαμάκιας>>, είναι απλά θέμα το τι ζητά ο καθένας από την ζωή του και τί είναι διατεθιμένος να δώσει ως αντάλλαγμα ή θυσίες......Ισως να βγάζεις 120κ το χρόνο αλλά να βλέπεις τους γονείς σου μια φορά το χρόνο επίσης....αν και πάλι πιστευώ οτι όταν μιλάμε για ευρώπη δεν την παρομοιάζουμε με την Αγκόλα και την Χιλή μιάς και άλλες συνθήκες επικρατούν στους μεν και άλλες στους δε. Και στην χειρότερη περίπτωση είσαι 4-5 ώρες μακριά με μηδάμινο κόστος μιας και είσαι υπάλληλός αεροπορικής *stby...
 
Top