Στη παρούσα συγκυρία η αριθμολογία και τα επιχειρήματα εκθέσεως ιδεών, με αντιπαραθέσεις και υπονοούμενα για τους άνεργους χειριστές πρωτίστως στην Ελλάδα αλλά και γενικότερα στη διεθνή αγορά, είναι ανούσια, διότι το πρόβλημα στην Ελλάδα ( εκτός της κρίσης που επιδεινώνει περισσότερο τα δεδομένα ) δεν είναι ο αριθμός των ανέργων, αλλά πως δημιουργείται και ποια κατηγορία χειριστών διαχρονικά υφίσταται κυρίως την ανεργία.
Κάνω μια παρένθεση να σχολιάσω , επειδή αναφερθήκατε, ότι οι χειριστές της πΟΑ βολεύτηκαν μια χαρά, επίσης ο όποιος αριθμός χειριστών με εμπειρία, πρόσκαιρα ή κατ’ επιλογή άνεργοι έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν εντός ή εκτός Ελλάδας ευχερέστερα.
Το μέγιστο πρόβλημα της ανεργίας το υφίστανται τα νέα παιδιά /low timers και ο κύριος λόγος που διαχρονικά συμβαίνει αυτό, είναι οι πολυθεσίτες χειριστές εκ της πολεμικής αεροπορίας προερχόμενοι ,οι οποίοι ποικιλοτρόπως και διαχρονικά έχουν ευνοηθεί, καταλαμβάνοντας όλα τα αεροπορικά πόστα εργασίας, αφαιρώντας θέσεις εργασίας νέων άνεργων low timers χειριστών της Πολιτικής Αεροπορίας κι όχι μόνο, στρεβλώνοντας τα δεδομένα προσλήψεων και διαγωνισμών, με αποτέλεσμα να αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των άνεργων low timers χειριστών, αφού ούτε δουλειά μπορούν να βρουν, ούτε οι εταιρίες τους προτιμούν, αφού βολεύονται με τις κλίκες των στραταίων (ακόμα και οι διαγωνισμοί των ΟΑ/Α3 είναι στημένοι, άδικοι και ετεροβαρείς) , δημιουργώντας έτσι περισσότερους νέους ανέργους οι οποίοι αιμορραγούν οικονομικά συνεχώς είτε για να συντηρούν τα πτυχία τους, είτε συνδυαστικά προσπαθώντας/αναζητώντας ανταγωνιστικές λύσεις πρόσθετης εκπαίδευσης type rating κλπ., παραμένοντες σε συνεχή αβεβαιότητα με πρόσθετους αρνητικούς παράγοντες την άσχημη ψυχολογία και τον αμείλικτο ανενεργό χρόνο.
Πιστεύω είναι καιρός να σταματήσει πλέον στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες να αποτελεί πηγή επάνδρωσης χειριστών πολιτικής αεροπορίας , η ξεζουμισμένη και οπισθοδρομική δεξαμενή των συνταξιούχων χειριστών άλλων εποχών (δεν έχουν καμία σχέση με τους σύγχρονους Ίκαρους), οι οποίοι είναι πλέον πρωτίστως ακατάλληλοι ( λόγω γνώσεων και ηλικίας ) και η εκπαίδευσή τους στα σύγχρονα α/φ κοστίζει περισσότερο.
Η προσφορά τους ήταν ουσιαστική και αναγκαία στο παρελθόν τόσο στη πολεμική όσο και τη πολιική αεροπορία , αλλά ας δώσουν προτεραιότητα πλέον στους νέους συναδέλφους τους.
Συγνώμη για την ελαφρώς off topic τοποθέτησή μου , αλλά σχετική με την επικεφαλίδα