Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Απαραδεκτο για κρατικο αερομεταφορεα, να ζητα τα εξοδα εκπαιδευσης τυπου απο τους πιλοτους.
Αυτη ειναι η καταντια του κλαδου. Εξισωση προς τα κατω.
Μετα διαβαζεις και σε αλλο τοπικ για τις Κ.Α. οτι πρεπει να μειωθουν οι μισθοι των κυπριων πιλοτων, για να μην ειναι εμποδιο
στην συγχωνευση με τις ΟΑ , Α3.
Δεν φτανει που κατεδαφισαν τα παντα στην Ελλαδα, τωρα ζηταμε νε βλαψουμε και αλλους, που κρατανε ακομα ενα επιπεδο.

Εκει που παει το πραγμα με τον κλαδο, δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο χαιρομαι, που τα παιδια μου δεν δειχνουν κανενα ενδιαφερον για τα αεροπλανα.
Αντε να μπορεσουμε να βγαλουμε εμεις την καριερα μας αξιοπρεπως, γιατι αυτα που διαγραφονται στον οριζοντα για τους νεους, δεν δικαιολογουν τις θυσιες με τιποτα.
 
Mile High Club":39go404g said:
ΧΑΧΑΧΑ! ... Σιγά μη πληρώσω και το Α320 ... κοροϊδα.

φίλε μου πλέον οι επαγγελματίες χειριστές είναι τόσοι πολλοί που δεν τους καίγεται καρφί αν ο Mile High Club "σιγα μην πληρώσει για το Α320".μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι υπάρχουν άλλα πολλά κορόιδα(πάρα πολλά) που θα πληρώσουν 20-25,000 και δυστυχώς είναι αυτοί που χαλάνε την πιάτσα.μέχρι τώρα οι εταιρίες δεν είχαν άλλη επιλογή απο το να σε πληρώσουν την εκπαίδευση τύπου,μέχρι που εμφανίστηκαν κάτι παληκαράκια με τύπο πληρωμένο και 0 ώρες στον τύπο και σου λένε οι εταιρίες όπα εδώ είμαστε.fair enough.κάπως έτσι άρχισαν να αλλάζουν τα πραγμάτα.καμια εταιρία δεν είναι χαζή να πλερώσει για 20 νέους χειριστές τον τύπο τους 20 *20,000=400,000 έουρος εφόσον μπορεί να πάρει ήδη πληρωμένα.τους περισσεύουν νομίζεις?
 
Aerlingus:

First Officers:
A valid JAA issued ATPL (or frozen ATPL)
A current ME/IR
MCC qualification
Current Class 1 Medical certificate
English Language Proficiency level 4 or higher
Permanently eligible to live and work in the EU with an unrestricted worldwide passport.
Able to pass a strict airport security vetting procedure
Possession and demonstration of the key competencies outlined below
 
Καλή ημέρα σε όλους τούς συναδέλφους,
Η Wizz air ανακοίνωσε σήμερα την πρόθεση της να προσλάβει έμπειρους αλλά και με λιγότερη εμπειρία (cadet scheme) χειριστές.
Σας παραθέτω το σχετικό link:
http://wizzair.com/career/pilots/
Καλή επιτυχία :great: :great:
 
Παραιτείται ο κυβερνήτης κ. Θεοφάνους από την εταιρία στην οποία εργάζεται διότι του έβαλε χέρι η Γλυκερία οτι κουτουλάει στην πίστα από τη νύστα παραβαίνοντας την υπόσχεση που της είχε δώσει οτι τώρα που είναι κλειστά τα Μέγαρα θα χορταίνει ύπνο...
Οσοι πιστοί σπεύσατε για αναπλήρωση της χηρευούσης θέσεως (εκ πληροφοριών γίνονται δεκτοί χεριστές και με το type rating του Tecnam twin...).
 
αυτο ητανε σποντα για τον Μακεδονα?δεν το επιασα
 
Οι προσφορά εργασίας χειριστών έχει αρκετά ανοδική πορεία τους τελευταίους μήνες (για εξωτερικό μιλάμε πάντα).

Η British Airways αυτή τη στιγμή κάνει interviews για προσλήψεις και θα κάνει και νέες προσλήψεις (πάνω από 100 πιλότους) τους επόμενους 5-6 μήνες. Τί σημαίνει αυτό? Ότι αρκετοί πιλότοι με εμπειρία θα φύγουν από τις εταιρείες που δουλεύουν τώρα για να πάνε στην ΒΑ, με αποτέλεσμα να αρχίσει χιονοστοιβάδα (θα μείνουν αρκετές εταιρείες "κοντές") προσλήψεων τους επόμενους 8-12 μήνες.

Σαν γενική διπίστωση/πρόβλεψη (με την οποία συμφωνώ πλήρως) κάποιο πάρα πολύ μεγάλο στέλεχος, μεγάλης ευρωπαικής εταιρείας, είπε off the record:

"Όσοι αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο δεύτερο μισό του εκπαιδευτικού τους course (Instrument rating or MCC or last 2-3 months of CPL course), είναι στην καλύτερη πιθανή χρονική συγκυρία για να βρούν δουλειά πολύ γρήγορα."
 
- ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ :) -

First Officers A320- Germany :
http://www.pas-aviation.aero/inc/GetJob ... &id=100393

Το πρώτο group ξεκινά Φεβρουάριο και το δεύτερο Μάρτιο με 9μηνο συμβόλαιο.
Επίσης προσφέρουν δωρεάν διαμονή και ασφάλεια πτυχίου.
Όσοι ενδιαφέρεστε σπεύσατε !!!
 
Top