Dear NFEEFE, μια απορία και αν ξέρεις ας απαντήσεις (ή οποιοσδήποτε άλλος βέβαια):
Έχει απομείνει κανείς στο τμήμα του Icarus;
Είχα στείλει στις αρχές Ιουλίου ένα mail όπου ζητούσα τα μίλια δυο λογαριασμών συγγενών μου. Έλαβα σχεδόν άμεσα μία πλήρη και ευγενική απάντηση. Μετά από κάποιες ημέρες απέστειλα boarding pass πτήσεων που δεν εμφανίζονταν, ζητώντας να πιστωθούν και να μου σταλούν και πάλι οι (νέες) καταστάσεις με τα μίλια. Από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Στα reminder mails δεν παίρνω καμία απάντηση. Τα τηλέφωνα του Icarus είτε δεν θα απαντάνε καθόλου (τις εργάσιμες ώρες) είτε θα είναι κατεβασμένα (τις μη εργάσιμες)! Τι συμβαίνει και με ποιόν τρόπο μπορώ να βγάλω άκρη σύντομα, μπας και καταφέρω να μη χαθούν τα μίλια;