Πολιτική της Aegean για υπεράριθμους και εθελοντές

  • Thread starter Thread starter geoxryso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Όσον αφορά την "ψυχολογική" ταλαιπωρία που αναφέρθηκε από ορισμένους, είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω. Από την στιγμή που κάποιος δηλώνει οικειοθελώς να μείνει εκτός πτήσης, γνωρίζει ότι την τελευταία στιγμή θα μάθει αν πετάξει ή αν θα πάρει την επόμενη πτήση και αυτά που του προφέρει η εταιρεία. Επίσης αφού άφησα την θέση μου σε άλλον, μάλλον δεν έχω πίεση χρόνου. Αλλιώς δεν θα το είχα κάνει.

Οπότε, δεν περιμένω κάποια "αποζημίωση" για την "ταλαιπωρία" αλλά τουλάχιστον ένα ευχαριστώ και όλα καλά.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

NFEEFE":1hq512kh said:
CHRISTOS55":1hq512kh said:
sunnysky":1hq512kh said:
Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.
Πως δεν κάνουν? Κάνουν. Αλλά λιγότερο. Αν κάνεις Web Check-in και σου βγάλει αριθμό πάνω από 189 (νομίζω) σημαίνει ότι είσαι overbooked.

Αυτό έχει κυκλοφορήσει σε κάποια site (αμφίβολης αξιοπιστίας), επίσημα η Ryanair αναφέρει κατηγορηματικά πως δεν κάνει. Εγώ δεν γνωρίζω κανέναν που να έχει βρεθεί σε πτήση της Ryanair που να ήταν overbooked, ενώ μου έχει τύχει πολλές φορές να είναι γεμάτη ή να είναι κενές ελάχιστες θέσεις.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Πάντως εγώ δεν αναφέρθηκα σε ψυχολογική ταλαιπωρία, αλλά καταλαβαίνω όσους την αισθάνθηκαν, γιατί για παράδειγμα ένας από τους υπεράριθμους, είχε προηγουμένως ταξιδέψει 5 ώρες με το ΚΤΕΛ και στο αεροδρόμιο του είπανε ότι μπορεί να περιμένει ακόμη 4 ώρες για την επόμενη πτήση.

Αυτό με παρακίνησε να δώσω την θέση μου και όχι η μη πίεση χρόνου.

Όσο για αποζημίωση, ειλικρινά εάν υπήρχε ένα << Συγγνώμη>> για την μάταιη αναμονή και << ευχαριστούμε>> δεν θα έθιγα κανένα θέμα υλικής αποζημίωσης.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Αγαπητέ Sunnysky, εγώ γνωρίζω αρκετές περιπτώσεις. Προφανώς και δεν κάνει τόσο όσο η A3 ακριβώς γιατί όταν χάσεις την πτήση σου το εισιτήριό σου το έχεις χάσει και η Ryanair εισπράττει όλο το ποσό.

geoxryso":25iyswgi said:
Επίσης τα όσα αναφέρουμε και ενδεχομένως είναι αρνητικά για την εταιρεία, τα αναφέρουμε για να ενημερωθεί ο απλός υποψήφιος επιβάτης, το τι να περιμένει. Γιατί όπως προανέφερα ούτε εγώ είχα ξανασυναντήσει αυτήν την πολιτική, ούτε οι 5 υπεράριθμοι.
Δηλαδή θες να μου πεις ότι ή δεν έχεις ταξιδέψει ποτέ σε περίοδο αιχμής ή δεν έχεις ταξιδέψει αρκετά...
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Και Ιούλιο - Αύγουστο έχω ταξιδέψει και αρκετά, αλλά δεν το έχω ξανασυναντήσει. Αλλά και πάλι όπως προανέφερα σκοπός είναι να ενημερωθούν όσοι, και πίστεψε με είναι η πλειοψηφία, δεν το γνωρίζουν.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Κι εγώ έχω ακούσει ότι η Ryanair και γενικά τα Low Cost κάνουν λιγότερο ή και καθόλου overbooking. Και είναι λογικό, γιατί

- σε πολλά δρομολόγια δεν έχουν ούτε καν καθημερινή πτήση (και δύσκολο να βρεις εθελοντές που δέχονται να πετάνε 2 μέρες αργότερα, εκτός από το ότι πρέπει να τους πληρώσεις και διατροφή, ξενοδοχείο κλπ.)

- συχνά δεν έχουν συμφωνίες με άλλες εταιρίες στους οποίους μπορούν να κάνουν rebooking εάν οι ίδιοι δεν έχουν εναλλακτική πτήση την ίδια (ή στην χειρότερη περίπτωση την επόμενη) μέρα.

- δεν προσφέρουν connecting flights, δηλ. δεν έχουν το πρόβλημα ότι πρέπει να βρουν θέση για επιβάτες που έχασαν την ανταπόκριση κλπ. Ούτε την περίπτωση ότι κάποιες θέσεις θα μείνουν άδειες γιατί κάποιοι δεν πρόλαβαν την ανταπόκριση

- δεν έχουν προγράμματα τακτικών επιβατών με χρυσή κάρτα κλπ, που έχουν το προνόμιο της εγγυημένης θέσης, δηλ. μπορούν να κλείσουν εισιτήριο και σε «γεμάτη» πτήση (εάν είναι όντως γεμάτη ή και εκεί οι εταιρίες έχουν στατιστικές πόσα άτομα το κάνουν και υπολογίζουν ανάλογα άλλο θέμα είναι).

- συχνά δεν πουλάνε ή μόνο σε πολύ περιορισμένο αριθμό ευέλικτα εισιτήρια (και ναι, ανάλογα με τον ναύλο μπορείς να αλλάξεις την πτήση και μετά από no show).

Η δική μου εντύπωση είναι όμως ότι στις περισσότερες φορές έχει περισσότερες εθελοντές απ΄ότι χρειάζονται (ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που η επόμενη πτήση είναι λίγο αργότερα…). Ενώ σε δρομολόγια με κακές ή καθόλου εναλλακτικές και οι παραδοσιακές εταιρίες σπάνια κάνουν overbooking.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

geoxryso":182q9v0s said:
Μα για αυτό το σωστό, εκτός να μην βάζουν υπεράριθμους, είναι να περιμένουν να δουν αν έχουν φθάσει όλοι και μετά να ζητούν εθελοντές.

Μα πώς το φαντάζεσαι στη πράξη; Μετά το boarding completed να πάνε μέσα στο αεροπλάνο ρωτώντας για εθελοντές (με ανάλογη καθυστέρηση της πτήσης); Ή και αναγκάζοντας άτομα να αφήσουν τη θέση τους (όπως έγινε στις ΗΠΑ);

Εδώ πραγματικά το θεωρώ καλύτερο να ρωτάνε εγκαίρως για εθελοντές, ακόμα εάν τελικά δεν τους χρειάζονται.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Μπορούν να βρουν μία μέση οδό, αφού θα συνεχιστή η πολιτική των υπεράριθμων και έτσι κατά την διάρκεια της επιβίβασης να γίνεται ένας έλεγχος των chek in που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνην την ώρα και αναλόγως να ζητάνε θέσεις εθελοντών, που όντως θα τους χρησιμοποιήσουν.
 
Μου λες ότι γίνομαι ειρωνικός αλλά ρε geoxryso πες μου τώρα... Θεωρείς ότι οι άνθρωποι που έχουν 20+ χρόνια εμπειρία στον χώρο είναι ηλίθιοι και έχουν λάθος διαδικασίες ενώ εσύ το'χεις λύσει το θέμα επειδή ταξίδεψες μια φορά και σου έτυχε να το δεις?

Και έστω ότι είναι έτσι, θες να μας πεις τη δική σου διαδικασία? Για να δούμε πόσο καλά το έχεις σκεφτεί εσύ.
 
Ρε ΝFEEFE,

Εγώ αυτό που είπα είναι πως υπάρχουν άνθρωποι , που είναι η πλειοψηφία, που δεν γνωρίζουν αυτές τις πολιτικές.

Εσύ μπορεί να έχεις 20+ χρόνια εμπειρία, αλλά δεν σου δίνει το δικαίωμα να ειρωνεύεσαι κάποιον.

Επίσης το ότι συμβαίνει, δεν πάει να πει ότι είναι και σωστό. Το γνωστό ότι είναι νόμιμο (αν είναι), δεν είναι και ηθικό.

Τέλος σου λέω ξανά ότι δεν έχω ταξιδέψει μόνο μία φορά και δεν είναι δική μου η εταιρεία, ούτε μπαίνω στην διαδικασία, αν την είχες εσύ τι θα έκανες, για να δώσω λύσεις.
 
Top