Γειά σας.
Εχθές συνάντησα μία πρωτόγνωρη, για εμένα προσωπικά, κατάσταση στην πτήση από Αθήνα για Ρόδο, όπου υπήρχαν επιβάτες που αν και εκδώσανε κανονικά το εισιτήριο τους πριν κάποιες ημέρες, βρεθήκανε να περιμένουν για το αν θα επιβιβαστούν και επίσης επιβάτες οι οποίοι δέχονται να παραχωρήσουν την θέση τους στην πτήση , περιμένουν όρθιοι << για να τους βλέπουν>> επι μισή ώρα και στο τέλος τους ενημερώνου ότι άδικα περίμενα και τελικά θα επιβιβαστούν σε αυτή την πτήση.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά.
Μου λένε στον γκισέ παράδοσης αποσκευών, πως λόγο πλήρης πτήσης και ατόμων stand by, μπορώ να δηλώσω την εθελοντική μου πρόθεση να αλλάξω πτήση και θα μου δοθεί το ποσό των 250 ευρώ και 1 δωρεάν εισιτήριο. Το αποδέχομαι, αν και το ακούω για πρώτη φορά, πηγαίνω στην πύλη Β19 και κατά την διάρκεια της επιβίβασης υπάρχουν 5 άτομα stand by, και είμαι ο μοναδικό εθελοντής για να του παραχωρήσω την θέση μου, παρά την αναγγελία της υπαλλήλου.
Με βάζουν να περιμένω επεί μισή ώρα όρθιος, για να μην είμαι με τους άλλους επιβάτες που θα επιβιβαστούν και δίπλα μου είναι τα άτομα stand by, που χωρείς να ενημερωθούν κατά την διάρκεια εκδόσεως εισιτηρίου, ότι είναι υπεράριθμη, κάθονται και περιμένουν για το αν θα πετάξουν με αυτήν την πτήση, με αποτέλεσμα να λένε ότι από την επομένη θα πετάνε μόνο με Ryanair. Όταν πλέον επιβιβάζονται όλοι η επιβάτες, εκτός από εμένα, μας ενημερώνουν ότι λόγο κάποιον μη προελεύσεων της τελευταίας στιγμής, δεν χρειάζεται να παραχωρήσω την θέση μου και θα επιβιβαστούμε.
Το δυσάρεστο είναι ότι μετά από τόση αναμονή και ορθοστασία, ούτε μου προσφέρανε έστω ένα δωρεάν εισιτήριο για την πρόθεση μου, ούτε καν μου ζητήσανε συγγνώμη ή να με ευχαριστήσουν, όπως επίσης και στα υπεράριθμα άτομα.
Τέλος να αναφέρω τον τρόπο που ζητούσανε στους επιβάτες με χειραποσκευές να τις δώσουν ως αποσκευές. << Να την δώσετε ως αποσκευή δωρεάν, αλλιώς θα την πλερώσετε ως υπέρβαρο>> . Στο άκουσμα αυτών, επιβάτης άρχιζε να φωνάζει και να αναφέρετε στην κακή αντιμετώπιση.
Μακρηγόρησα λίγο , αλλά έκρινα σκόπιμο ως ενεργός πολίτης , να ενημερώσω άλλους υποψήφιους επιβάτες , για να γνωρίζουν τη να περιμένουν από την εταιρεία, στην οποία ακριβοπληρώνουμε τους ναύλους, ειδικά του εσωτερικού.
Καλές πτήσης !
Εχθές συνάντησα μία πρωτόγνωρη, για εμένα προσωπικά, κατάσταση στην πτήση από Αθήνα για Ρόδο, όπου υπήρχαν επιβάτες που αν και εκδώσανε κανονικά το εισιτήριο τους πριν κάποιες ημέρες, βρεθήκανε να περιμένουν για το αν θα επιβιβαστούν και επίσης επιβάτες οι οποίοι δέχονται να παραχωρήσουν την θέση τους στην πτήση , περιμένουν όρθιοι << για να τους βλέπουν>> επι μισή ώρα και στο τέλος τους ενημερώνου ότι άδικα περίμενα και τελικά θα επιβιβαστούν σε αυτή την πτήση.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά.
Μου λένε στον γκισέ παράδοσης αποσκευών, πως λόγο πλήρης πτήσης και ατόμων stand by, μπορώ να δηλώσω την εθελοντική μου πρόθεση να αλλάξω πτήση και θα μου δοθεί το ποσό των 250 ευρώ και 1 δωρεάν εισιτήριο. Το αποδέχομαι, αν και το ακούω για πρώτη φορά, πηγαίνω στην πύλη Β19 και κατά την διάρκεια της επιβίβασης υπάρχουν 5 άτομα stand by, και είμαι ο μοναδικό εθελοντής για να του παραχωρήσω την θέση μου, παρά την αναγγελία της υπαλλήλου.
Με βάζουν να περιμένω επεί μισή ώρα όρθιος, για να μην είμαι με τους άλλους επιβάτες που θα επιβιβαστούν και δίπλα μου είναι τα άτομα stand by, που χωρείς να ενημερωθούν κατά την διάρκεια εκδόσεως εισιτηρίου, ότι είναι υπεράριθμη, κάθονται και περιμένουν για το αν θα πετάξουν με αυτήν την πτήση, με αποτέλεσμα να λένε ότι από την επομένη θα πετάνε μόνο με Ryanair. Όταν πλέον επιβιβάζονται όλοι η επιβάτες, εκτός από εμένα, μας ενημερώνουν ότι λόγο κάποιον μη προελεύσεων της τελευταίας στιγμής, δεν χρειάζεται να παραχωρήσω την θέση μου και θα επιβιβαστούμε.
Το δυσάρεστο είναι ότι μετά από τόση αναμονή και ορθοστασία, ούτε μου προσφέρανε έστω ένα δωρεάν εισιτήριο για την πρόθεση μου, ούτε καν μου ζητήσανε συγγνώμη ή να με ευχαριστήσουν, όπως επίσης και στα υπεράριθμα άτομα.
Τέλος να αναφέρω τον τρόπο που ζητούσανε στους επιβάτες με χειραποσκευές να τις δώσουν ως αποσκευές. << Να την δώσετε ως αποσκευή δωρεάν, αλλιώς θα την πλερώσετε ως υπέρβαρο>> . Στο άκουσμα αυτών, επιβάτης άρχιζε να φωνάζει και να αναφέρετε στην κακή αντιμετώπιση.
Μακρηγόρησα λίγο , αλλά έκρινα σκόπιμο ως ενεργός πολίτης , να ενημερώσω άλλους υποψήφιους επιβάτες , για να γνωρίζουν τη να περιμένουν από την εταιρεία, στην οποία ακριβοπληρώνουμε τους ναύλους, ειδικά του εσωτερικού.
Καλές πτήσης !