Πλοια!

Δεν είναι και τόσο σαράβαλα τα πλοία της ΑΝΕΚ, τουλάχιστον το Λατώ και το Λισσός! Εντάξει, σίγουρα δεν είναι BSF αλλά αν μη τι άλλο είναι αξιοπρεπή. Ο κόσμος είναι που τα κάνει άθλια και δεν σέβεται τους χώρους στα πλοία. Θυμάμαι πόσο ευχάριστο ακουγόταν το ότι επιτέλους μία μη-κρητική εταιρία θα έσπαγε το "άβατον" των κρητικών λιμανιών για τους μη κρητικούς, πόσο μάλλον το ότι θα βλέπαμε ένα από τα καλύτερα πλοία της Μεσογείου.

Η BSF έφυγε απο το δρομολόγιο των Χανίων και πολύ φοβάμαι ότι μόλις βρεθεί και εταιρία να πηγαίνει στα Δωδεκάνησα σε καθημερινή βάση θα φύγει και από εκεί. Τό θέμα είναι ότι το πλοίο ναι μεν γέμιζε επιβάτες, ωστόσο δε γέμιζε φορτηγά (που είναι και το πολύ χρήμα της υπόθεσης) και το δρομολόγιο ίσως έβγαινε παθητικό σε ορισμένες περιόδους. Επιπλέον, η ΑΝΕΚ είχε πολύ καλύτερη τιμολογιακή πολιτική και προσφορές και από το καλοκαίρι που μας πέρασε είχε γίνει πιο ελκυστική (σε ορισμένα δρομολόγια και υπό ορισμένες προϋποθέσεις σου έδινε μέχρι και το ΙΧ δωρεάν). Επιπλέον η ΑΝΕΚ έχει και πλοία αποκλειστικά οχηματαγωγά για μεταφορά φορτηγών τα οποία δεν υπάγονται στους περιορισμούς των απαγορευτικών απόπλου λόγω καιρού καθ'ότι δεν μεταφέρουν επιβάτες (για τον πατέρα μου, ΑΝΘΡΩΠΟΣ=ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΦΟΡΤΙΟ)

Επιπλέον, στη σκιά της δρομολόγησης του Highspeed 5 από την Hellenic Seaways (πρώην Hellas Flying Dolphins) ήταν δεδομένη η κορύφωση του ανταγωνισμού στα Χανιά. Μία ακόμη πτυχή της όλης υπόθεσης είναι και η αποχώρηση του Γεράσιμου Στρίντζη από την κοινοπραξία Superfast - BSF και η προσχώρησή του στην Hellenic Seaways, κάτι που ενδεχομένως να προμηνύει σημαντικές εξελίξεις στην ακτοπλοϊα. Ένα πρώτο δείγμα είναι ήταν και η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας της εταιρίας και του livery των πλοίων σε βαθύ μπλε χρώμα.

Τώρα σε ό,τι αφορά την ενίσχυση της παρουσίας της BSF στη γραμμή της Ιταλίας, μου φαίνεται παράξενο, δεδομένου και του κορεσμού που έχει επέλθει και στην Αδριατική. Εξάλλου, η κοινοπραξία Superfast-BSF έχει ήδη σταθερή παρουσία εκεί.
 
Με την Hellenic seaways τι τρέχει ? ¨Ακουσα ότι θα φύγουν οι σκυλοπνίχτες express ταδε κτλπ ...Τι θα τα αντικαταστήσει ξέρουμε??
 
dtrach":3r8onqeh said:
Με την Hellenic seaways τι τρέχει ? ¨Ακουσα ότι θα φύγουν οι σκυλοπνίχτες express ταδε κτλπ ...Τι θα τα αντικαταστήσει ξέρουμε??


Δε θα φύγουν ακόμα από τις γραμμές. Επί ημερών Στρίντζη στη Blue Star είχε γίνει παραγγελία δύο πλοίων τύπου Blue Star Ιθάκη (συμβατικά, με λίγες καμπίνες, κατάλληλα για ημερήσιους πλόες) στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (Blue Star Chios & Blue Star Mykonos). Μάλιστα η εταιρία σε διαφημίσεις της την εποχή εκείνη τόνιζε το γεγονός ότι τα νέα πλοία θα ήταν κατασκευασμένα από ελληνικά χέρια και πόσο υποστήριζε τα ελληνικά ναυπηγεία και πόσο πολλή εμπιστοσύνη έδειχνε σε αυτά. Για πολλούς λόγους (τεχνικούς) η κατασκευή καθυστερούσε και η εταιρία διέκοψε τη σύμβαση με αποτέλεσμα τα κήτη των δύο πλοίων να μείνουν στο Ναυπηγείο. Μάλιστα σε περιοδικό που ασχολείται με ναυτιλιακά θέματα υποστηριζόταν η άποψη ότι λόγω κακού σχεδιασμού τα πλοία θα παρουσίαζαν πρόβλημα "vibration" και ότι το ταξίδι με αυτά δε θα ήταν και τόσο άνετο.

Τότε ήταν που η BSF στράφηκε προς τα ναυπηγεία της Samsung και αγοράστηκαν από την Κορέα τα Blue Star Naxos & Paros. Τί σχέση έχουν όλα αυτά με την ερώτησή σου; Πρίν από περίπου έξι μήνες, η Hellas Flying Dolphins αποφάσισε να αγοράσει τα ημιτελή πλοία και να ολοκληρώσει την κατασκευή τους. Έτσι κάποια στιγμή στο μέλλον, θα ενταχθούν στο στόλο δύο συμβατικά πλοία νέας τεχνολογίας. Τα πλοία δεν είναι και τόσο άθλια. Μπορεί να μην είναι ταχύπλοα αλλά να σας πω την αλήθεια, το καλοκαίρι είναι προτιμότερο να ταξιδεύεις με κάποιο από αυτά, παρά να συνωστίζεσαι σε ένα Blue Star που το προτιμούν όλοι ή σε ένα Highspeed περιορισμένος σε μία θέση για τρεις ώρες και βάλε.

Και κάτι τελευταίο. Από 01/03/2005, η Blue Star εφαρμόζει το σύστημα των αριθμημένων θέσεων για μέρος της οικονομικής θέσης, ούτως ώστε να περιοριστεί εκείνο το απαίσιο φαινόμενο να μη βρίσκεις θέση να καθήσεις γιατί ο άλλος έβαλε πάνω στον καναπέ τη βαλίτσα του η έπεσε να κοιμηθεί. Έτσι, όσοι επιθυμούν αριθμημένο κάθισμα αεροπορικού τύπου, μπορούν να το ζητήσουν κατά την κράτηση.
 
emena mou aresoun para poli ta containership kai malista otan douleua se mia megali daneziki poliethniki mpika sto megalitero tote containership ploio ston kosmo -pou einai kai ellinikon sinferonton- milame gia 2001....den sas leo tipota pigame sto michanostasio kai epatha plaka.....sou epefte i tsichla kai itan chirotera apo tin diafimisi me tin chlorini...ochi mono tin epernes kai tin ksanamasoulouses....fovosouna min lerothi apo to vromiko stoma sou...

apo epivatika ploia den echo enthousiasti kai parapoli ektos apo to knoso tis minoan pou mou arese para poli to olo perivalon.....

Brgds KGP
 
george_a":2cniro9u said:
SARIDAKIS VASILIS":2cniro9u said:
george_a":2cniro9u said:
Δέστε τη γραμμή Πειραιάς-Χανιά. Ολοκαίνουργια καράβια, εξυπηρέτηση, υγιής ανταγωνισμός, προσφορές, ταχύτητα, άνεση.

Πληροφοριακά (off topic) Τα καραβιά που πάνε Χανιά είναι το LISSOS του 1972 και το LATO του 1975
Η ταχύτητα τους 17-18 μίλια

Μιλάω για το HighSpeed 5, το Βlue Star I κλπ.

Το συνεχίζω εδώ γιατί δεν έχει σχέση με AEGEAN
Το Βlue Star I σταμάτησε από την γραμμή 3-3-2005 και δεν έγινε αντικατάσταση από άλλο πλοίο της εταιρείας
Το HighSpeed 5 είναι άλλη κατηγόρια μόλις 85 μέτρα και δεν είναι ότι καλύτερο να ταξιδεύεις μαζί του στο Κρητικό πέλαγος με πάνω από 6 μποφόρ
 
To αντιστοιχο του Α380 σε πλοιο !!!

Ετοιμο το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο και πολυ θα μου αρεσε να ημουν (λογω ειδικοτητας ) μεσα του :eek: παρακαλω περαστε για μια γνωριμια http://www.freedomoftheseas.com/ :eek:
 
Ενα ενδιαφέρον forum γιά συζητήσεις περί πλοίων είναι και το

http://www.shipfriends.gr

μέλη τού οποίου μάλιστα συναντώνται κάπως συχνούτσικα γιά εξορμήσεις πρός φωτογράφισιν πλοίων στόν Πειραιά,Νέο Μώλο Δραπετσώνας και Πέραμα.

Τό interface τού εν λόγω φόρουμ είναι σχεδόν ίδιο μέ τό εδώ,οπότε υπάρχει ήδη εξοικείωση στην χρήση του.
 
SARIDAKIS VASILIS":3mr8r7m9 said:
Κάτι παρόμοιο με το Track aircraft on google earth με καραβιά στο κεντρικό Αιγαίο σε πραγματικό χρόνο

:arrow: http://syros-observer.aegean.gr/ais/
......θα ορκιζομουνα οτι καπου ειχα κανει καποιο αντιστοιχο ποσταρισμα για σχετικες σελιδες εδω μεσα :? αλλα με την αναζητηση δεν βρηκα ακρη , τελος παντων 1) http://www.aigreece.com και πατηστε εκει που λεει LIVE αριστερα και , 2) http://aisfree.aislive.com αλλα θελει μια στοιχειωδη εγγραφη . :great:
 
Εγώ πάλι, αν και έχω πατέρα ναυτικό, καταγωγή από νησί, έχω μπεί από βάρκα μέχρι σούπερ τάνκερ, υπηρέτησα στο ΠΝ και έχω κάνει αμέτρητα ταξίδια με καράβι, είναι το χειρότερο μου μέσο μεταφοράς και προσπαθώ να το αποφεύγω όσο είναι δυνατό. Αν υπολογίσουμε και το πόσο έχουν αυξηθεί τα εισητήρια, χίλιες φορές καλύτερα να δώσω 20 - 30 € παραπάνω και να πάρω το αεροπλανάκι μου, που είναι και πιο γρήγορο και πιο άνετο και πολύ πολύ καλύτερο! Παρ' όλα αυτά, μου αρέσει να τα παρατηρώ και να εντυποσιάζομαι από τα μεγάλα και επιβλητικά πλοία. Αρκεί να μην είμαι μέσα φυσικά :)
 
Top