aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.195
- Likes
- 2.399
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Δεν είναι και τόσο σαράβαλα τα πλοία της ΑΝΕΚ, τουλάχιστον το Λατώ και το Λισσός! Εντάξει, σίγουρα δεν είναι BSF αλλά αν μη τι άλλο είναι αξιοπρεπή. Ο κόσμος είναι που τα κάνει άθλια και δεν σέβεται τους χώρους στα πλοία. Θυμάμαι πόσο ευχάριστο ακουγόταν το ότι επιτέλους μία μη-κρητική εταιρία θα έσπαγε το "άβατον" των κρητικών λιμανιών για τους μη κρητικούς, πόσο μάλλον το ότι θα βλέπαμε ένα από τα καλύτερα πλοία της Μεσογείου.
Η BSF έφυγε απο το δρομολόγιο των Χανίων και πολύ φοβάμαι ότι μόλις βρεθεί και εταιρία να πηγαίνει στα Δωδεκάνησα σε καθημερινή βάση θα φύγει και από εκεί. Τό θέμα είναι ότι το πλοίο ναι μεν γέμιζε επιβάτες, ωστόσο δε γέμιζε φορτηγά (που είναι και το πολύ χρήμα της υπόθεσης) και το δρομολόγιο ίσως έβγαινε παθητικό σε ορισμένες περιόδους. Επιπλέον, η ΑΝΕΚ είχε πολύ καλύτερη τιμολογιακή πολιτική και προσφορές και από το καλοκαίρι που μας πέρασε είχε γίνει πιο ελκυστική (σε ορισμένα δρομολόγια και υπό ορισμένες προϋποθέσεις σου έδινε μέχρι και το ΙΧ δωρεάν). Επιπλέον η ΑΝΕΚ έχει και πλοία αποκλειστικά οχηματαγωγά για μεταφορά φορτηγών τα οποία δεν υπάγονται στους περιορισμούς των απαγορευτικών απόπλου λόγω καιρού καθ'ότι δεν μεταφέρουν επιβάτες (για τον πατέρα μου, ΑΝΘΡΩΠΟΣ=ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΦΟΡΤΙΟ)
Επιπλέον, στη σκιά της δρομολόγησης του Highspeed 5 από την Hellenic Seaways (πρώην Hellas Flying Dolphins) ήταν δεδομένη η κορύφωση του ανταγωνισμού στα Χανιά. Μία ακόμη πτυχή της όλης υπόθεσης είναι και η αποχώρηση του Γεράσιμου Στρίντζη από την κοινοπραξία Superfast - BSF και η προσχώρησή του στην Hellenic Seaways, κάτι που ενδεχομένως να προμηνύει σημαντικές εξελίξεις στην ακτοπλοϊα. Ένα πρώτο δείγμα είναι ήταν και η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας της εταιρίας και του livery των πλοίων σε βαθύ μπλε χρώμα.
Τώρα σε ό,τι αφορά την ενίσχυση της παρουσίας της BSF στη γραμμή της Ιταλίας, μου φαίνεται παράξενο, δεδομένου και του κορεσμού που έχει επέλθει και στην Αδριατική. Εξάλλου, η κοινοπραξία Superfast-BSF έχει ήδη σταθερή παρουσία εκεί.
Η BSF έφυγε απο το δρομολόγιο των Χανίων και πολύ φοβάμαι ότι μόλις βρεθεί και εταιρία να πηγαίνει στα Δωδεκάνησα σε καθημερινή βάση θα φύγει και από εκεί. Τό θέμα είναι ότι το πλοίο ναι μεν γέμιζε επιβάτες, ωστόσο δε γέμιζε φορτηγά (που είναι και το πολύ χρήμα της υπόθεσης) και το δρομολόγιο ίσως έβγαινε παθητικό σε ορισμένες περιόδους. Επιπλέον, η ΑΝΕΚ είχε πολύ καλύτερη τιμολογιακή πολιτική και προσφορές και από το καλοκαίρι που μας πέρασε είχε γίνει πιο ελκυστική (σε ορισμένα δρομολόγια και υπό ορισμένες προϋποθέσεις σου έδινε μέχρι και το ΙΧ δωρεάν). Επιπλέον η ΑΝΕΚ έχει και πλοία αποκλειστικά οχηματαγωγά για μεταφορά φορτηγών τα οποία δεν υπάγονται στους περιορισμούς των απαγορευτικών απόπλου λόγω καιρού καθ'ότι δεν μεταφέρουν επιβάτες (για τον πατέρα μου, ΑΝΘΡΩΠΟΣ=ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΦΟΡΤΙΟ)
Επιπλέον, στη σκιά της δρομολόγησης του Highspeed 5 από την Hellenic Seaways (πρώην Hellas Flying Dolphins) ήταν δεδομένη η κορύφωση του ανταγωνισμού στα Χανιά. Μία ακόμη πτυχή της όλης υπόθεσης είναι και η αποχώρηση του Γεράσιμου Στρίντζη από την κοινοπραξία Superfast - BSF και η προσχώρησή του στην Hellenic Seaways, κάτι που ενδεχομένως να προμηνύει σημαντικές εξελίξεις στην ακτοπλοϊα. Ένα πρώτο δείγμα είναι ήταν και η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας της εταιρίας και του livery των πλοίων σε βαθύ μπλε χρώμα.
Τώρα σε ό,τι αφορά την ενίσχυση της παρουσίας της BSF στη γραμμή της Ιταλίας, μου φαίνεται παράξενο, δεδομένου και του κορεσμού που έχει επέλθει και στην Αδριατική. Εξάλλου, η κοινοπραξία Superfast-BSF έχει ήδη σταθερή παρουσία εκεί.