Play στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εν τω μεταξύ, δε το γράψαμε ποτέ αυτό, αλλά η βίζιτα από τα 320 της Play είναι αρμένικη. Το δρομολόγιο είναι ως εξής:

Code:
1---5-- KEF-ATH 0600-1450 OG590
-2---6- ATH-KEF 1000-1320 OG591

Εικάζω πως το πλήρωμα δε μπορεί να επιστρέψει με την ίδια πτήση (με τη διάρκεια πτήσης στις 6+ ώρες) επομένως το αεροσκάφος μένει στο έδαφος σχεδόν 19 ώρες; Περίεργα πράγματα...
 
Περίεργο πράγματι διότι στα υπόλοιπα δρομολόγια, π.χ. Τενερίφη πούναι 6ωρες δεν το κάνει αυτο
 
Δεν είναι μόνο τα πληρώματα. Το αεροσκάφος μένει άπραγο για 19 ώρες, στις οποίες ώρες θα μπορούσε να βγάλει ένα οποιοδήποτε άλλο δρομολόγιο απο την Ισλανδία μετ' επιστροφής.
 
Δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο αλλά ούτε και μοναδικό. Ίσως όχι τόσο σε high season. Το ποιο πιθανό είναι να βάλουν περισσότερες συχνότητες για να μην έχει μεγάλες αναμονές του αεροσκάφους και των πληρωμάτων στην Αθήνα. Όπως κάνουν και στα αλλά δρομολόγια τους. Έχει πολλά δρομολόγια εκεί στις 5:30-6 ώρες ανά σκέλος άρα μπορούν να βγάλουν άκρη σε σχέση με όσους operators δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία.
 
Εν τω μεταξύ, δε το γράψαμε ποτέ αυτό, αλλά η βίζιτα από τα 320 της Play είναι αρμένικη. Το δρομολόγιο είναι ως εξής:

Code:
1---5-- KEF-ATH 0600-1450 OG590
-2---6- ATH-KEF 1000-1320 OG591

Εικάζω πως το πλήρωμα δε μπορεί να επιστρέψει με την ίδια πτήση (με τη διάρκεια πτήσης στις 6+ ώρες) επομένως το αεροσκάφος μένει στο έδαφος σχεδόν 19 ώρες; Περίεργα πράγματα...
Υποθέτω επίσης ότι το κάνει για να πετυχαίνει τις ανταποκρίσεις από/προς ΗΠΑ. Στο facebook συνέχεια μου πετάει διαφημίσεις της Play για "affordable fares to the USA!"
 
Η Play ανακοίνωσε αλλαγές στο business model της (connecting pax USA-Europe vv.) και πλέον θα δώσει περισσότερη έμφαση στους leisure προορισμούς της Νοτίου Ευρώπης. Όπως αναφέρουν:

"The number of PLAY’s destinations in North America and Northern Europe will decrease by mid-year 2025, with a bigger emphasis being placed on the airline’s leisure markets in Southern Europe. "

Επίσης, θα αιτηθεί μαλτέζικου AOC και θα μετακινήσει μέρος του στόλου της εκτός Ισλανδίας (οι εκτιμήσεις τους είναι για 3-4 αεροπλάνα έναντι 6-7 στο ισλανδικό κομμάτι).

Φαντάζομαι το νέο είναι καλό(;) για την πτήση της Αθήνας που μάλλον θα παραμείνει (και σίγουρα υπάρχει και 2-way traffic). Το ερώτημα είναι πόσους από τους 400.000 Ισλανδούς μπορούν να φέρουν στον "ήλιο" και σε ποιους προορισμούς.
 
Tα πραγματα δεν πανε καθολου καλά για την Play και πολλοί μιλάνε για το αν θα έχουμε επανάληψη του σκηνικού της WOW. Mετα την ανακοινωση της αλλαγής στρατηγικής, αφού δεν της βγαίνει το τράνζιτ για Β.αμερική/ΗΠΑ με τόσο ανταγωνισμο, και με στροφή σε Ευρώπη και leisure routes, αρχισε περικοπες...Ηδη στο γερμανικο airliners.de λενε οτι εκτός από τις πόλεις σε ΗΠΑ κ Καναδά φετος το καλοκαίρι δεν θα πετάει σε ATH, GOT, ARN..Eκανα μια προχειρη δοκιμη στην σελίδα της Play κ ενώ σου δειχνει τιμές οταν επιλέγεις το δρομολόγιο, όταν επέλεξα ημερομηνίες δεν μου εβγαζε πτήσεις..Δεν ξέρω αν ειναι κατι προσωρινό ή πράγματι προμηνύει την διακοπή πτήσεων..Αν είναι το δεύτερο σενάριο τότε: α) θα είναι ευκαιρία για την Α3 να εκμεταλλευτεί το κενό οταν αποδεδειγμένα υπάρχει year-round κινηση-θα ειναι χαζη αν δεν το κάνει ενώ εχει και το feeder β) μπορει με τα νέα Α321neo και τα MAX. να ερθει η Icelandair, αφου έφτασε ως FCO, IST γιατι όχι και ΑΤΗ?..(Βεβαια τι να κανεις τα νεο και τα μαξ αν δεν φερει ετσι για το γμτ το Hekla Aurora οπως το ειχε φερει στα Χανιά)..Οψόμεθα λίαν συντόμως..
 
Την ίδια στιγμή, η Icelandair ανακοίνωσε ότι ξεκινά KEF-IST-KEF από τα τέλη Σεπτεμβρίου του 2025.
5 ώρες και 55 λεπτά σε MAX8
 
Top