Pion typo gia ta A300 tis OA΄s ??

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Pion typo gia ta A300 tis OA΄s ??

  • A330-200

    Votes: 0 0,0%
  • A330-300

    Votes: 0 0,0%
  • B767-300 (ER)

    Votes: 0 0,0%
  • B767-400 (ER/LR)

    Votes: 0 0,0%
  • B7E7

    Votes: 0 0,0%
  • Na kratisoun ta A300

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
alex":1hfs4gj6 said:
oso pio ikonomiko kai na einai ena aroplano se singrisi me ena allo: den mporeis na to eksoplisis me enan mikrotero arithmo theseon apo auton pou horaei. kati tetio einai apo ikonomiki apospi endelos lathos.

Alex, exeis dikio. Ayto pou les einai mia geniki arxi, alla nomizw oti den diatypwsa swsta tin apopsi mou proigoumenws.

Sto episimo site tis Airbus anaferetai oti to A330-200 mporei se mia proteinomeni diarythmisi Business 30 (me 40 inches pitch)-Economy 263 (me 32 inches pitch) na xwresei 293 epivates: http://www.airbus.com/product/a330_a200 ... ayouts.asp
osous diladi peripou vazei i OA sta A340-300. Yparxoun, omws, kai alles pithanes diamorfwseis peran tis endeiktikis aytis. Simeiwnw edw oti ta A340-300 tis OA exoun C32 (@58in pitch)-Y263 (@32-34in pitch) kai ta A300-600 exoun C28 (@41-42in)-Y237 (@32in).

Lew, loipon, oti an i OA xrisimopoiouse A330-200, tha mporouse endexomenws na ta eksoplisei me endiameso arithmo thesewn, diatirwntas panw katw kai ta standards tou seat pitch pou exei stis long-haul ptiseis, giati to idio panw katw exoun kanei kai alles etairies pou xrisimopoioun A330-200.
Paradeigmata etairiwn me paromoio megethos me tin OA:
Aer Lingus A330-200: C24 (@52in)-Y251 (@31-32in), total 275 seats
Austrian Airlines A330-200: C30-Y235, total 265 seats (simeiwnw edw oti i OS exei sta A340-300 peripou idia diarythmisi me tis OA, diladi C36-Y261)
Paradeigmata allwn etairiwn:
bmi A330-200: 244 seats (dystyxws den kserw ti diarythmisi akrivws)
Emirates A330-200: C35 (alla me 2-3-2 abreast)-Y243, total 278 seats
Se oles tis etairies aytes (ektos tis bmi pou den kserw), i business class (i opws alliws ti leei i kathemia) katalamvanei tin perioxi metaksy 1is kai 2is eisodou-eksodou tou aeroskafous, enw se alles etairies (p.x. swiss me 260 seats se C/Y diamorfwsi), i business katalamvanei kai xwro meta ti 2i eisodo.

Vevaia, i kathe etairia exei apoktisei to aeroplano se diaforetiki timi, ta dromologia isws diaferoun kai yparxoun pithanon kai alloi paragontes pou kathorizoun to ti einai symferousa diamorfwsi gia tin kathemia.

Kataligontas: me to na valei mia etairia ligoterous apo 293 epivates se ena A332, de simainei aparaitita oti xanei xrimata. Den mporoume me sigouria na poume ti tha itan kalo gia tin OA, mias kai i sizitisi mas einai ypothetiki :!: Isws oute i idia i etairia na mporei na kserei ayti ti stigmi, giati -an den exei kanei epafes gia tin apoktisi A332- den kserei me ti teliko kostos tha to apoktisei (eite agorazontas eite me leasing), opote den mporei na ypologistei kai to pws tha ginei i aposvesi. Aplws as min apokleisoume ek twn proterwn to endexomeno na einai symferousa epilogi o eksoplismos tou aeroplanou me endiameso arithmo thesewn enanti twn A343 kai A300-600. Alla, vevaia, mono me ypotheseis ginetai na milisoume se ayto to stadio.

Den diafwnw episis me tin apopsi pou leei oti i pithani paragwgi tou A330-500 pou sizitithike palia isws kai na itan i kalyteri lysi. Tha deiksei to mellon, alla fantazomai oti i Airbus den to proxwrise giati i zitisi den itan ikanopoiitiki. Kai se mia periodo pou lansarei to A380, mallon den ithelan na riskaroun sto thema A330-500.

Ayta kai syggnwmi an imoun kourastikos :) Aplws prospathisa na tekmiriwsw oso to dynaton kalytera tin apopsi mou. :wink:
 
Tora mia erotisi se olous:

pesi gia sas enan rolo, pios typos, diladi Airbus i Boeing, gia ta A300?

eno oti, meriki exoun tin idiologia oti, gia mia itiria ine kalitera na exi,
enan sketo Airbus stolo, giati idio pilotirio, idio typerating, ekonomia, klp. klp.

esis pos to blepete?,
mono Airbus, i ena mix, apo Airbus kai Boeing?

i dikiamou gnomi ine,

gia shortrange:

A319,A320

gia medium:

B767-300(LR) (i neos typos tou "300(ER)", me neo pilotierio opos to 764)

longrange:

B777-200 (ER/LR)


Hristos
 
Ενα νοικιασμενο εμεινε! Τα "δικα" μας, πουληθηκαν προπερσυ!
 
Φιλε HRISTO!
Ετσι πρεπει να σκεπτονται.....! Common type (σειρα Α319-20-21 Α330-340). Λιγες εκπαιδευσεις (ιπταμενων-μηχανικων), flexibility τεραστιο (σημερα πας με 340 ΝΥ, γυριζεις ΑΤΗ, καθεσε 2 ρεπω, και μετα πας και δυο η τρια εσωτερικα με 320.
Ομως, εδω ειναι ΕΛΛΑΔΑ. ΑΛΛΟΥ ειναι τα κινητρα! Boeing η AIRBUS!
Και παλι εδω οι οποιες αποφασεις για στολο και δρομολογια, παιρνονται "εξω" απο την εταιρια. Απο "ψηλα".....!
Τωρα σε οτι αφορα τα αεροσκαφη...
Τα ΑΒ ειναι φανταστικα για τον χειριστη. Πολυ μπροστα απο την Boeing (ειμαι boeingοπληκτος, αλλα η αληθεια να λεγεται). Oι Γαλλοι ειναι μπροστα στα SOP'S, στο workload (χρησιμοποιει blackpanel), δεν εχει απαιτησεις του "στυλ" "απο που παιρνει ρευμα αυτη η βαλβιδα" και ενα σωρο memo items.
Η ΑΙRBUS θελει ο χειριστης να ξερει ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ και μονο. Ολα τα αλλα "βγαινουν στο ECAM". Φυσικα σε μαθαινουν να χρησιμοποιεις και το clist, αλλα πιστεψε με, το χρησιμοποιουμε μονο στο simulator!
Reliabillity στα Α340 ειναι καλη, αν εξαιρεσει κανεις μερικες "σατανικες" βλαβες ηλεκτονικων συστηματων....που μπορει να σε τρελλανουν Βλεπετε ολο το ΑΦΟΣ ειναι fly by wire. Οποτε, αν εισαι στον αερα, συνεχιζεις με back-up, αν εισαι εδαφος, και δεν γινει ο computer reset, τον....αλλαζουν!
Κοστος? Αρκετα μεγαλο. πχ, ενα computer SFC (slats-flaps computer), σε μεγεθος ενος "τελικου ενισχυτη" κοστιζει ουτε λιγο ουτε πολυ κοντα στο μισο εκ/ριο δολλαρια!
Αυτα δεν τα ειχα δει στην BOEING, διοτι απλα τα αεροσκαφη που πεταξα, δεν ηταν τοσο "μοντερνα".
Σιγουρα το πιο "πυροβολο" ηταν το ΑΝΕΠΑΝΑΛΥΠΤΟ 727! Οποιος το πεταξε αυτο, το εχει ερωτευθει! (ασχετο με τα παραπανω).
Εν πασει περιπτωσει, μπορω να γραφω ωρες, και να σας κουρασω, αλλα οταν μπορω και ξερω το "θεμα", ειμαι στην διαθεση σας.
 
CONFIG2":3mwng9uo said:
Ενα νοικιασμενο εμεινε! Τα "δικα" μας, πουληθηκαν προπερσυ!

Αγαπητέ CONFIG2 να σε ενημερώσω μόνο πως το συγκεκριμένο topic (και οι απόψεις που εκφράζονται σε αυτό), είναι 3,5 ετών παλιό!
 
Top