Pion typo gia ta A300 tis OA΄s ??

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Pion typo gia ta A300 tis OA΄s ??

  • A330-200

    Votes: 0 0,0%
  • A330-300

    Votes: 0 0,0%
  • B767-300 (ER)

    Votes: 0 0,0%
  • B767-400 (ER/LR)

    Votes: 0 0,0%
  • B7E7

    Votes: 0 0,0%
  • Na kratisoun ta A300

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Το Β764 μόνο υπό την προυπόθεση, ότι θα χρησιμοποιείται και σε πτήσεις υπερπόντιες. Αλλιώς το Β763 αρκεί!!! :wink:
 
ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ Α330-200 ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟ Α340 (TYPE COMMONALITY).ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ LONG ΚΑΙ MEDIUM TO LONG ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ Η ΟΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑ 4ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ Α/ΦΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ...
(ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ -ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ- ΟΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΞΑΝΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΜΕ Α340-500!ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...) :?
 
ΤΟ Α340-500 ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ NON-STOP? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ: AUSTRALIA- EUROPE NON-STOP!!! ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΝΑ 'ΨΑΡΕΨΕΙ' ΠΟΛΛΟΥΣ TRANSIT ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΝΤΙΝΕΣ ΧΩΡΕΣ Π.Χ. ΙΤΑΛΙΑ, ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ!!
ΝΟΜΙΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΑ SLOTS ΣΤΗΝ AIRBUS ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ 340 ΕΙΝΑΙ ΠΙΑΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ :(
 
ΟΤΑΝ Η AIRBUS ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΕΙΧΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ 'COMMITTED/LAUNCH CUSTOMERS' ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΒΙΩΣΙΜΗ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ (Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ). ΜΕΧΡΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΝΕΩΝ ΠΑΡΑΓΕΛΙΩΝ. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΙΟ/Α ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΠΧ ILFC, GECAS etc. ΙΣΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ.
 
Αν τεθεί θέμα αντικατάστασης, μάλλον το Α330 θα ήταν προτιμότερο λόγω type commonality, όπως αναφέρθηκε. Με την τωρινή σύνθεση του στόλου δε νομίζω ότι θα συνέφερε την εταιρία να προσθέσει άλλον ένα τύπο στο στόλο της. Το Α330 θα μπορούσαν κάλλιστα να το πετούν οι πιλότοι του σμήνους των Α340, με ελάχιστες μόνο επιπλέον μέρες εκπαίδευσης στον τύπο.
Βέβαια, μπαίνουν και άλλα θέματα στο τραπέζι πριν την επιλογή. Τα Α300-600 είναι ιδιόκτητα (1 leased), οπότε προς το παρόν ίσως να μην είναι απαραίτητο να αντικατασταθούν, με δεδομένο ότι τα τυχόν νέα αεροσκάφη θα πρέπει είτε να αγοραστούν είτε να ενοικιαστούν (αλλά με μάλλον υψηλότερο κόστος από αυτό της ενοικίασης του ενός Α300-600). Αλλά, από την άλλη πλευρά, τα έξοδα συντήρησης ενός Α330 θα είναι -λογικά- χαμηλότερα από τα έξοδα ενός Α300-600...
Μακροπρόθεσμα, λοιπόν, ψηφίζω Α330. Βραχυπρόθεσμα...δεν ξέρω τι θα ήταν καλύτερο... :?
 
peri tou comounity eho ego mia alli gnomi:

i olympiaki den hriazete 2 typous aeroplanon me peripou ton idio arithmo theseon
(295 theseis), kathos tote tha ehei mia poly megali diafora metaksi tou B734 me 150 theseis kai ton A330/A340 me 295 theseis, kai tha hriazotan enan epipleon typo aeroplanou (opios kai nane autos) gia na kalipsi autin tin diafora.

Krima pou i airbus apoti fenete den tha bgali to A330-500 me to opio thelan na antikatastisoun ta A300. pios kseri omos, isos na allaksi i airbus idea gia na kani antagonismo tou B7E7.

iparhoun arketes aeroporikes eteries pou, gia logous pou den gnorizo ego, den niazonte gia to community tou stolou to kai ehoun „kapos periergous stolous“.

Ena paradigma einai i SAS pou ehei B737-600 kai A321-100 ston stolo tis. I i Air France pou ehei A330, A340 kai B777 ston stolo tis. Ena allo paradigma einai i Malaysian pou petai me A330 kai B777.
 
alex":24z8f237 said:
iparhoun arketes aeroporikes eteries pou, gia logous pou den gnorizo ego, den niazonte gia to community tou stolou to kai ehoun „kapos periergous stolous“.

Ena paradigma einai i SAS pou ehei B737-600 kai A321-100 ston stolo tis. I i Air France pou ehei A330, A340 kai B777 ston stolo tis. Ena allo paradigma einai i Malaysian pou petai me A330 kai B777.

Δεν είναι ακριβώς ότι δε νοιάζονται για την ομοιοτυπία (commonality) του στόλου τους οι εταιρίες αυτές. Ιδίως η Air France, μπορεί κάλλιστα να αξιοποιήσει την ομοιοτυπία του στόλου της, έχοντας από το Α319 μέχρι το Α340 και σε παραγγελία Α318 και Α380. Τα πάντα δηλαδή :!: Τώρα, το ότι έχει και Β777 δεν είναι και τόσο κακό, αφού έχει σημαντικό αριθμό από αυτά και καταφέρνει -ακριβώς για το λόγο αυτό- να κάνει οικονομίες κλίμακος. Οπότε, αν κρίνει ότι το Β777 είναι καλύτερο για ένα δρομολόγιο, χρησιμοποιεί αυτό και όχι τα 330/340. Έχει δηλαδή την άνεση να κάνει "route specific" επιλογές. Για μια μικρότερη εταιρία, όμως, δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια.

Πάντως, ας μην ξεχνάμε και τις πολιτικές πιέσεις που κάποιες φορές κρύβονται πίσω από την επιλογή τύπων αεροσκαφών. Δε θα μου έκανε εντύπωση αν μάθαινα ότι μια εταιρία διάλεξε π.χ. το 777, ώστε να εξασφαλίσει ευκολότερα δικαιώματα πτήσης στις ΗΠΑ, ακόμη κι αν είχε ήδη στο στόλο της αεροσκάφη της Airbus. Υποθέτω ότι αρκετές εταιρίες δέχονται ένα είδος πίεσης από τις κυβερνήσεις των κρατών τους, ώστε να διατηρούν μια "ισορροπία" ευρωπαϊκών και αμερικανικών αεροσκαφών στο στόλο τους.

Όσο για τη διαφορά χωρητικότητας ανάμεσα στα Α300-600 και τα Α340-300, νομίζω ότι τα Α330-200 θα μπορούσαν ενδεχομένως να εξοπλιστούν με έναν ενδιάμεσο αριθμό θέσεων. Άλλωστε, το Α330-200 έχει μήκος καμπίνας περίπου ενδιάμεσο των Α300-600 και Α340-300. Ας μην ξεχνάμε επίσης, ότι το Α330-200 είναι εξαιρετικά πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το Α300-600, οπότε και λίγες περισσότερες θέσεις από αυτό να έχει, ίσως εξακολουθεί να συμφέρει περισσότερο. :wink:
 
file giorgo,

oso pio ikonomiko kai na einai ena aroplano se singrisi me ena allo: den mporeis na to eksoplisis me enan mikrotero arithmo theseon apo auton pou horaei. kati tetio einai apo ikonomiki apospi endelos lathos.
 
Top