Περιορισμός βάρους χειραποσκευής

  • Thread starter Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μερικοί-ες φίλε μου δε σέβονται και δεν τιμούν το ψωμί που βγάζουν.Είτε είναι σε ιδιωτική είτε σε δημόσια εταιρεία...Ξεχνούν πολύ εύκολα πώς ήταν η ζωή στην ανεργία.Και δεν καταλαβαίνουν ότι μπορεί να βρεθούν πολύ εύκολα ξανά εκεί....
 
Hastaroth":1igb88hh said:
Ενα π.χ. 734 ή Α320 παίρνει γύρω στους 150 επιβάτες.Αν ο καθένας εμφανιστή μέ έξτρα 200γρ χειραποσκευή,φτάνουμε αισίως στά 30 κιλά επιπλέον.Ητοι,σάν να μπήκε ένα παιδίον επιβάτης επιπλέον.

Και άν πάμε σέ widebodies μέ γύρω στους 250-300 επιβάτες,τά έξτρα 200γρ τού καθενός μάς κάνουν γύρω στά 60 κιλά,ήτοι έναν (αδυνατούλη) ενήλικο επιπλέον.

Αρα δέν γίνεται όλη η ιστορία γιά τά 200γρ τού ενός επιβάτη,αλλά γιατί άμα αφήσουν τον ένα,θά θέλουν και οι άλλοι....
Ας δεχτούμε ότι στα widebodies τα 200 γραμμάρια επιπλέον χειραποσκευής σε κάθε επιβάτη είναι 60 κιλά, δηλαδή ένας αδυνατούλης επιβάτης.
Πιστεύεις ότι ένας αδυνατούλης επιβάτης μπορεί να είναι πρόβλημα για την ασφάλεια μιας πτήσης;
Αν το 1/4 από αυτούς τους επιβάτες είχε 5 κιλά υπέρβαρο στις αποσκευές του (300 / 4 Χ 5) τότε θα είχαμε 375 κιλά επιπλέον βάρος στο αερσκάφος.
375 κιλά επιπλέον μας κάνουν 6,25 αδυνατούληδες ενήλικες.
Αν όμως οι επιβάτες πλήρωναν το κόστος για αυτό το υπέρβαρο, τότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα με την ασφάλεια της πτήσης.
Συμπερασματικά,
α) το όριο των κιλών είναι μόνο και μόνο για να μπορεί (πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου) η εταιρεία να χρεώνει παραπάνω χρήματα στον επιβάτη όταν αυτός παραβαίνει κάποιους από τους όρους του εισητηρίου του.
β) το όριο στη χειραποσκευή υπάρχει για να μην εμφανίζονται επιβάτες που (για να μην υπερβούν το όριο του βάρος των αποσκευών) κουβαλάνε μπαούλα ως "χειραποσκευές".
 
Re:

Σωστός!! Άμα πάρεις τα λεφτάκια μου, μια χαρά η ασφάλεια της πτήσης, κανένα πρόβλημα!
 
Τελικά δε ζύγισαν καμιά χειραποσκευή,ούτε στο Ελ.Βενιζέλος ούτε στο GVA.Μάλιστα,εχθές στην επιστροφή,μέχρι και βαλίτσες έβαλαν μέσα στο α/φος και προσπαθούσαν να τις βάλουν στα ντουλάπια...
 
Η επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τις "παραπάνω " αποσκευες , ειναι απλα αποτρεπτικος στο να μην κανει ο καθε επιβατης μετακομιση με καθε αεροπορικο του ταξιδι. Απο θεμα βαρους δεν εχουν προβλημα τα αεροσκαφη , και εντελως γεματα να ειναι παντα εχουν περιθωριο στις αποθηκες για αποσκευες. Ενδεικτικα να αναφερω οτι το 737-400 μπορει να "σηκωσει" 9 τονους αποσκευες απο κατω. Μα ειναι ποτε δυνατον να υπαρχουν 9 τονοι αποσκευες και cagro σε 734? Πολυ σπανιο εως χλωμο. Οσο για τις χειραποσκευες ειναι θεμα της αεροπορικης εταιρειας στο τι θα επιτρεπει να περασει στην καμπινα. Αντε πες τωρα σε Ελληνιδα γιαγια να μην παρει μαζι της την κουτα το ΝΟΥΝΟΥ, την κοτα στο καλαθι και ολα της τα προσωπικα ειδη στην καμπινα. Συνηθως οι Ελληνες επιβατες νομιζουν οτι μπορει να κανουν οτι θελουν στο αεροπλανο και αυτο ειναι λαθος νοοτροπια που πρεπει να αλλαξει. Βεβαια στην καμπινα ειναι καποιες θεσεις που απαγορευονται να υπαρχουν αποσκευες (πχ, παραθυρα πανω απο φτερα, εξοδοι κινδυνου κτλ) Φιλικα :great:
 
Top