Όσο το πάρκινγκ γεμίζει και δεν βρίσκεις θέση στο Long Term αν ψάξεις 5-6 μέρες πριν, όσο το Economy είναι γεμάτο και θέση βρίσκεις μόνο στο ΒΔ άκρο, τόσο η εταιρεία διαχείρισης θα λέει «μια χαρά πάμε, μην αλλάξεις τίποτα». Αλλά και πάλι, τι να κάνεις; Να πας αλλού; Για να κερδίσεις πόσα; 2 ευρώ σε στάθμευση 10 ημερών; (αληθινό παράδειγμα). Οι τιμές είναι παρόμοιες στα πάρκινγκ περιμετρικά ή και ακριβότερες σε σχέση με το economy.
Αυτό που θέλει σίγουρα βελτίωση είναι η συχνότητα του shuttle bus, αφού 15 λεπτά interval είναι πολύ.
Εχοντας χρησιμοποιησει παντως και τα περιφεριακα παρκινγκ και το long term, δεν μπορω να πω οτι το long ή το economy υπερτερει καπου
Ο χρονος που χρειαζεσαι ειναι πανω κατω ο ιδιος μιας και εχει ειτε λεωφορειο ,ειτε αρκετο περπατημα,τις περισσοτερες φορες κουβαλοντας και βαλιτσες κλπ, ενω στα περιφεριακα ερχονται και σε περνουν αμεσα. Οι ποντοι ηταν ενα, εστω μικρο, κινητρο να τους χρησιμοποιησεις
Αυτο που βλεπω να γινεται ειναι να περνουν ακομα μεγαλυτερο μεριδιο τα περιφεριακα παρκινγκ
Ναι, ΟΚ, οι απόψεις διίστανται. Εγώ πχ δεν θέλω να αφήσω το αυτοκίνητο με τα κλειδιά και να ξέρουν πόσο θα λείψω. Αλλά αυτό μπορεί να είναι παραξενιά μου.
Όσο για το μερίδιο, για πόσα αυτοκίνητα μιλάμε, ξέρει κανείς; Χωρίς νούμερα, λέμε μόνο την άποψή μας. Το προφανές και εμφανές είναι πως το πάρκινγκ του ΑΙΑ είναι πήχτρα σχεδόν μόνιμα. Ας πάρουν και κανέναν πελάτη οι γύρω, δεν πειράζει.
Εγώ σαν μεγάλος υπέρμαχος των περιφερειακών παλιότερα, τα τελευταία 3 χρόνια απηύδησα με τις καθυστερήσεις αρκετών ιδιωτικών πάρκινγκ, ειδικά στο να σε πάρουν από το τέρμιναλ. Άλλαξα 5 διαφορετικά και οι χρόνοι ήταν από 25 ως 40 λεπτά από την ώρα που έπαιρνα τηλέφωνο. Οι δικαιολογίες ήταν διάφορες με κυριότερες του ότι ερχόταν το εκάστοτε βαν αλλά γέμιζε πριν πάρει εμένα (ή και κάποιους άλλους) με αποτέλεσμα να φεύγει να αφήσει τους προηγούμενους και να έρχεται αρκετά αργότερα. Επίσης δεν μου άρεσε που τα περισσότερα ιδιωτικά έχουν κάτω χώμα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνεται χάλια μετά από κάποιες μέρες.
Επειδή έπρεπε να το αφήσω να το παρκάρουν οι ίδιοι έπρεπε επίσης να τους εμπιστευτώ ότι θα έβαζαν την ηλιοπροστασία (σε 2 περιπτώσεις δεν την είχαν βάλει αν και τους το είχα πει).
Κουράστηκα με την μπόχα του τσιγάρου μέσα στα προκάτ ταμεία τους που είχαν μετατραπεί σε τεκέ.
Οι περισσότεροι οδηγοί των ιδιωτικών τρέχουν σαν σε ράλι προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν το χρόνο του κύκλου.
Εν κατακλείδι τις 8 τελευταίες φορές το έχω αφήσει στο ecomomy κι έχω βρει μια χαρά θέση. Το μάξιμουμ των 15' για να έρθει το shuttle bus είναι μια χαρά (δεν έχω περιμένει ποτέ τόσο πολύ) σε σχέση με τις δικαιολογίες των ιδιωτικών. Ξέρω πως ότι και να γίνει θα περιμένω από 1' ως 15' το πολύ. Αφήνω το όχημα μου όπως θέλω εγώ, παίρνω τα κλειδιά και το βρίσκω στην ίδια θέση και όχι να μου το παρκάρει (και να το ξεπαρκάρει αντίστοιχα) ο κάθε υπάλληλος όπως και όπου θέλει και να το στοιβάξει τσίμα τσίμα προκειμένου να χωρέσει το εκάστοτε ιδιωτικό όσα περισσότερα αυτοκίνητα γίνεται.
Την τελευταία φορά έμαθα ότι το ΔΑΑ έχει δεσμεύσει σε περιόδους αιχμής (πχ Χριστούγεννα, Πάσχα κλπ) και ένα μέρος του πάρκινγκ του Metropolitan για να καλύψει την αυξημένη ζήτηση έως ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες στο ήδη υπάρχον long / economy για να μεγαλώσει η έκταση και να αυξηθούν οι θέσεις.
Και εφόσον έχω κλείσει αρκετά νωρίτερα το ταξίδι μου βρίσκω στο economy με 5€ τη μέρα (και άρα φτηνότερα από τα περισσότερα ιδιωτικά).
Ο χρονος που χρειαζεσαι ειναι πανω κατω ο ιδιος μιας και εχει ειτε λεωφορειο ,ειτε αρκετο περπατημα,τις περισσοτερες φορες κουβαλοντας και βαλιτσες κλπ, ενω στα περιφεριακα ερχονται και σε περνουν αμεσα.
Αρκετό περπάτημα;;;; Η κοντινότερη στάση δεν είναι πάνω από 30 μέτρα. Εκτός αν θες να το βάλεις σε συγκεκριμένο σημείο. Αυτή η μανία να ψάχνουν όλοι στο economy δίπλα στην είσοδο ενώ όπου και να βάλεις το αυτοκίνητο το shuttle bus θα κάνει το ίδιο κυκλικό δρομολόγιο, με ξεπερνάει. Στο Βορειοδυτικό άκρο υπάρχουν πάντα δεκάδες άδειες θέσεις. Δίπλα στη στάση 9. Πάντα βρίσκω εκεί και πάντα το πολύ 10 μέτρα από τη στάση
Το parking του ΔΑΑ είναι με διαφορά το καλύτερο (βέβαια καμία σχέση με αντίστοιχα στεγασμένα του εξωτερικού). Αν ταξιδεύω light, δεν περιμένω καν το shuttle. Σε 10' - 15' το πολύ είμαι από το Economy στην αίθουσα αναχωρήσεων.
Εχοντας χρησιμοποιησει παντως και τα περιφεριακα παρκινγκ και το long term, δεν μπορω να πω οτι το long ή το economy υπερτερει καπου
Ο χρονος που χρειαζεσαι ειναι πανω κατω ο ιδιος μιας και εχει ειτε λεωφορειο ,ειτε αρκετο περπατημα,τις περισσοτερες φορες κουβαλοντας και βαλιτσες κλπ, ενω στα περιφεριακα ερχονται και σε περνουν αμεσα. Οι ποντοι ηταν ενα, εστω μικρο, κινητρο να τους χρησιμοποιησεις
Αυτο που βλεπω να γινεται ειναι να περνουν ακομα μεγαλυτερο μεριδιο τα περιφεριακα παρκινγκ
Κλείσαμε το Μάρτιο σε περιφερειακό πάρκινγκ καθώς είχε γεμίσει το Economy και κακώς τσιγκουνευτήκαμε μια διαφορά της τάξης των 5 ευρώ για το long-term. Μια χαρά οι άνθρωποι, εξυπηρετικοί ήταν. Αλλά δεν είναι το ίδιο. Κατ' αρχήν στο πάρκινγκ του ΔΑΑ μπορείς να πας με τα πόδια. Έχει περπάτημα; Ναι οκ, δε γίνεται κι όλα να είναι δίπλα.
Στο γυρισμό, που ήταν μετά τις 12 το βράδυ, περιμέναμε κι άλλους επιβάτες να έρθουν στο βαν, μας ανακάτεψε για τη διαδρομή μεχρι το πάρκινγκ, μετά περιμέναμε να ξεπαρκάρει το δικό μας και να βγουμε νυχτα μέσα απο ένα χωματόδρομο. Συνολική ώρα μέχρι να βγούμε Αττική Οδό σχεδόν 45'. Σε επόμενο ταξίδι καλέσαμε το shuttle bus για το πάρκινγκ του αεροδρομίου γιατί βαριόμασταν να περπατήσουμε επειδή ηταν πάλι βραδυ. Σε ένα τέταρτο είχαμε πληρώσει κιολας και ξεκινήσαμε.
Η αληθεια ειναι οτι η δικη μου εμπειρια με τα περιφεριακα παρκινγκ δεν ειναι τοσο κακη μεχρι στιγμης.Στην ωρα τους εχουν ερθει να μας παραλαβουν και σε 15-20 λεπτα ημασταν ηδη στην Αττικη Οδο