Παράξενες προσεγγίσεις

Ήμουν στην ΟΑ750 ATH-SMI, 6/7/2007 και κατά την προσέγγιση στον 09 αντί να πάμε νότια του νησιού και να πάρουμε base leg πάνω από το Ηραίο με δεξιά στροφή για προσγείωση, όπως γίνεται συνήθως, ευθυγραμμιστήκαμε με το διάδρομο σχεδόν από το δυτικό άκρο της Σάμου και ακολουθήσαμε πορεία πάνω από τη νότια πλευρά του όρους Καρβούνη (Aμπέλου) με σχεδόν τέλεια προσγείωση στον 09! Γίνεται συχνά αυτό στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο με τα ATR? Μπορούν να το κάνουν και μεγαλύτερα αεροσκάφη?

P.S.: Ένα μπράβο στον κυβερνήτη, δεν είχα ξαναδεί τη Σάμο από ψηλά! :great:
 
d|m|tr|s":1nlx99av said:
ευθυγραμμιστήκαμε με το διάδρομο σχεδόν από το δυτικό άκρο της Σάμου και ακολουθήσαμε πορεία πάνω από τη νότια πλευρά του όρους Καρβούνη (Aμπέλου) με σχεδόν τέλεια προσγείωση στον 09! Γίνεται συχνά αυτό στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο με τα ATR? Μπορούν να το κάνουν και μεγαλύτερα αεροσκάφη?

P.S.: Ένα μπράβο στον κυβερνήτη, δεν είχα ξαναδεί τη Σάμο από ψηλά! :great:

Αυτό μου θυμίζει κάτι που με είχε συγκλονίσει ως παιδί τότε

http://aviation-safety.net/database/rec ... 19890803-1

Χρειάζεται προσοχή και όχι βιασύνες :3:
 
Αυτό το θυμήθηκα κι εγώ όταν κατάλαβα την πορεία που πήραμε, αν και μόλις άρχισα να βλέπω τα ορεινά χωριά του νησιού είπα "cool!". Πάντως ήμουν στο νησί, 7 χρονών τότε, όταν είχε πέσει το Shorts. Δεν ξέρω τι έκανε στην περίπτωση μου, ελπίζω όχι του κεφαλιού του...

Edited: Δεν υπάρχει λόγος για παράθεση όταν αναφερόμαστε στο προηγούμενο post!
 
Καλησπέρα

Τις πιο τρελλές προσεγγίσεις που βλέπω στο Αεροδρόμιο Λάρνακας ιδιέτερα από τον 22 τις βλέπω απο καπετάνιους τον Κυπριακών και κάποιες φορές τις AEGEAN. 'Ισως επειδή νιώθουν το αεροδρόμιο σαν "σπίτι"τους και το γνωρίζουν καλύτερα από όλους. Αρκετές φορές είδα το Α330 σε προσέγγιση τύπου μαχητικού. Κάποιες φορές και ξένοι καπετάνιοι επιχειρούν κάποιες "μαχητικές" προσγειώσεις. Πέρσι ένα Β737 της FUTURA και ένα Β757 της Excel πέρασαν λίγο πιο πίσω από το γκαράζ των Κυπριακών που είναι σχεδόν παράληλα με το κατώφλι του 22 και έστριψαν για προσγείωση.

Συναρπαστίκες απογειώσεις βλέπω όταν αυτές γίνοντε απο τον 04 και απο καπετάνιους των Κυπριακών όταν τους πετύχεις σε καλή μέρα.
 
LGIR - LGAV Προσεγγιση με ATR...

Ενα ωραιο πρωινο φθανοντας Αθηνα με εκπληξη διαπιστωσα οτι παμε στους διαδρομους 21... Θεωρησα λογικο να παμε 21L όμως ο φιλος στο ATR εκοψε καθετα ολη τη διαδρομη των approach του LGAV (σχεδον παραλληλα με την παραλια) και κατεβηκε στον 21R.

Καπως απότομα ομολογουμενως... Εκατσε πολυ νωρις ... (σιγουρα πριν την επισημη αρχη του διαδρομου) ... για να γλυτωσει χρονο στο taxiing. Τοσο νωρις... που θεωρησα πως θα φαμε χωμα... πριν βρουμε ασφαλτο!!!!

Ας ειναι... η αληθεια ειναι πως τα μικρα εχουν μεγαλυτερη ευελιξια κινησεων απ οτι τα μεγαλυτερα αεροσκαφη. Ωστοσο δεν θεωρω πως αυτο επιτρεπει στους χειριστες να κανουν .... τα δικα τους κολπα. Οσο κι αν τους εμπιστευομαστε εμεις οι υπολοιποι με κλειστα ματια γιατι ειναι απο τους καλυτερους παγκοσμιως.

thanosp":3vseot1g said:

Έστω οτι το λεωφορειο π.χ. παραβιαζε εκεινη τη στιγμη το σηματοδοτη... Τι θα συνεβαινε???? (Ασφαλως κ οι τροχοι του ATR ανετα παιρνουν αγκαλια το air condition και την οροφη του πουλμαν...)...

Edited: Υπάρχει το κουμπί "επεξεργασία" όταν θέλουμε να προσθέσουμε κάτι στο post μας.
 
GhostSoul":9tpe1dom said:
Συναρπαστίκες απογειώσεις βλέπω όταν αυτές γίνοντε απο τον 04 και απο καπετάνιους των Κυπριακών όταν τους πετύχεις σε καλή μέρα.

Συμπέρασμα :

Καλή μέρα Κυβερνήτη = Καλή μέρα σπότερ =Κακή μέρα επιβάτη

Κακή μέρα Κυβερνήτη = Κακή μέρα σπότερ = Καλή μέρα επιβάτη

:hello?:
 
Gonso

Αύριο θα προσπαθήσω να προσθέσω μια φωτογραφία στην ιστοσελίδα που δείχνει το Α330 σε τρελλή κλίση λίγο μετά την απογείωση του. Το αεροσκάφος απογειώθηκε από τον 04 και εγώ στεκόμουνα στην αρχή του APRON του αεροδρομίου Λάρνακας, δηλαδή ίσως να είμουν παράλληλα με το aiming point tou 22.

Φιλικά
 
Re: LGIR - LGAV Προσεγγιση με ATR...

TeaCHeRaKiS":3tol1zfr said:
Ενα ωραιο πρωινο φθανοντας Αθηνα με εκπληξη διαπιστωσα οτι παμε στους διαδρομους 21... Θεωρησα λογικο να παμε 21L όμως ο φιλος στο ATR εκοψε καθετα ολη τη διαδρομη των approach του LGAV (σχεδον παραλληλα με την παραλια) και κατεβηκε στον 21R.

Καπως απότομα ομολογουμενως... Εκατσε πολυ νωρις ... (σιγουρα πριν την επισημη αρχη του διαδρομου) ... για να γλυτωσει χρονο στο taxiing. Τοσο νωρις... που θεωρησα πως θα φαμε χωμα... πριν βρουμε ασφαλτο!!!!

Μάλλον του είπαν "Πάρτο αλλιώς γιατί σε κυνηγάει ένα... heavy!" :D :D

Να υποθέσω ότι η προσέγγιση ήταν visual?

Πάντως για να γλιτώσει χρόνο τροχοδρόμησης μάλλον έπρεπε να πάει στον 21L (αντίθετος του 03R), αφού είναι πιο κοντά στα gates και στο apron.
 
Re: LGIR - LGAV Προσεγγιση με ATR...

Μάλλον του είπαν "Πάρτο αλλιώς γιατί σε κυνηγάει ένα... heavy!" :D :D

Να υποθέσω ότι η προσέγγιση ήταν visual?

Πάντως για να γλιτώσει χρόνο τροχοδρόμησης μάλλον έπρεπε να πάει στον 21L (αντίθετος του 03R), αφού είναι πιο κοντά στα gates και στο apron.[/quote]

Πιο visual δεν γινεται!! Ολοι οι επιβατες της αριστερης μεριας ειχαν πιατο το αεροδρομιο κ τους διαδρομους....

Κ μενα μου φανηκε παραξενο το 21R ... αντι του 21L... αλλα οπως ειδα εκεινη τη στιγμη ο αριστερος χρησιμοποιουνταν για take-offs

Edited: Δεν κάνουμε παράθεση όταν αναφερόμαστε στο αμέσως προηγούμενο post.
 
Καλο Απόγευμα

Παρακαλώ βρείτε σε attachment file την φωτογραφία που ανάφερα χθες. Την φωτογραφία την τράβηξα καθώς βρισκόμουν παράληλα σχεδόν του aiming point του 22.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα παρακαλώ να με ενημερώσετε.

Φιλικά
 
Top