Παλαιότητα αεροπλάνων ΟΑ σε γραμμές,και πιθανά alternatives?

Sovjohn

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
05/04/2005
Μηνύματα
25
Likes
0
Περιοχή
Πειραιάς
Website
www.narfhosting.com
Καλησπέρα,

είμαι ιδιαίτερα απογοητευμένος που αναγκάζομαι να ξεκινήσω αυτό το θέμα, μιας και η "εταιρία - πρότυπο" για την εξυπηρέτηση και την οργάνωση εν γένει, η εταιρία που μου πρόσφερε τις καλύτερες πτήσεις στο σύνολο 6 Ευρωπαικών που έχω δοκιμάσει, έκλεισε. (Ναι, αναφέρομαι στην Hellas Jet.)

Το πρόβλημα:

Με το κλείσιμο της Hellas Jet, μία από τις γραμμές της στην οποία πήγαινε καλά (απ'όσο μπορώ να ξέρω),η ATH-MAN-ATH μένει πάλι κολλημένη με την %$#@^ ΟΑ.

Σίγουρα μιας και είμαστε σε φόρουμ με "ταγμένα" στην αεροπλοία άτομα (που μιλάνε με λίγο δυσνόητους όρους ή κωδικούς εταιριών/αεροδρομίων που δεν ξέρω), θα ξέρετε την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποιοτική διαφορά ΟΑ-Τ4 (για να χρησιμοποιήσω και γω κωδικούς :) ). Τόσο σε αεροπλάνα, όσο και σε γενικότερη συμπεριφορά προσωπικού, κτλ, δεν συγκρίνονται τα απαρχαιωμένα 737-τι-διάολο-είναι της ΟΑ με τα Airbus της T4.

Οπότε, σας ρωτάω, και δικαίως:

*Τώρα που η ΟΑ είναι πάλι η μόνη λύση για επιστροφή στην Ελλάδα από ΜΑΝ, θα αυξήσει τους ναύλους της 50% πάνω?

Το 2003, εγώ και άλλοι φοιτητές από δω παίρναμε Air France, KLM, Lufthansa, ακόμα και BA για να πάμε / έρθουμε (από) ATH, γιατί η ΟΑ έδινε τον ναύλο επιστροφής 400+++ Ε (ο 300 ήταν αυτός που έψαχνες με το δίκαννο να βρεις ας πούμε) και οι ξένες, παρόλη την ταλαιπωρία του transit και το πολύωρο ταξίδι "συνέφεραν" με τα 2xx Ε τους (συνήθως ~300Ε).

Με την έλευση της Τ4 οι ναύλοι τόσο επειδή το ΜΑΝ ήταν ο πιο πρόσφατος προορισμός της όσο και επειδή υπήρχαν προσφορές για να προτιμήσουμε την Τ4 (για την οποία ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ θα πλήρωνα 400++++ Ε για αυτό το ταξίδι με επιστροφή σε οικονομική θέση, η διαφορά της με όλες τις άλλες ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ), και επειδή υπήρξε συμφωνία ΟΑ-Τ4 για χρήση κοινού κωδικού στην διαδρομή αυτή, οι τιμές έπεσαν ευχάριστα (200κάτι Ε ήταν το σύνηθες πλέον, και δεν είδαμε ναύλο με 400+ παρά μόνο αν κάποιος έκλεινε "αργά" εισητήριο.).

Τώρα πάλι η ΟΑ θα αυξήσει τους ναύλους της?

Θα συνεχίσει να προσβάλλει τους επιβάτες της (εχμ, εμάς) με αυτά τα αεροπλάνα και το προσωπικό?

Θα ιδιωτικοποιηθεί τελικά? Αν ναι, πείτε μου ρε παιδιά, θα μετατρέψει σε elegant σκουπιδοτενεκέδες και τηγάνια αυτά τα αεροπλάνα που πετάνε σε αυτή τη γραμμή?

Όχι τίποτα άλλο, αλλά ψάχνωντας να κλείσω εισητήριο ONE-WAY για Αθήνα για Ιούνιο έχω απελπιστεί! ΜΟΝΟ Η ΟΑ δίνει τέτοια εισητήρια από ΜΑΝ (αν και άλλες εταιρίες δίνουν με επιστροφή, δεν υπάρχει απλό εισητήριο σε ΚΑΜΙΑ, σου λένε να πάρεις return θες δεν θες για να πετάξεις!!!)....

Ας γίνει κάτι Θεέ των αεροπλάνων, PLEASE....

Η γνώμη σας και τα σχόλιά σας δεκτά :)
 
Συγγνώμη, αλλά που το έμαθες ότι έκλεσε?

Ίσως εγώ είμαι ανενημέρωτος, αλλά το site της hellas jet μου δείνει κανονικά διαθεσιμότητα για ιούνιο, για βρυξέλες!
Και αν έκλεισε, πότε έκλεισε?
Δεν ξέρω αν ρωτάω κάτι το οποίο είναι ευρέως γνωστό (και ίσως γελάσετε) αλλά δεν έχω ιδέα για τέτοια εξέλιξη!

Φιλικά
Στέλιος
 
Top