Στις απανωτές αποχωρήσεις ενοικασμένων αεροσκαφών των ΟΑ τους επόμενους μήνες αναφέρεται σημερινό
δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας. Αποσπάσματα:
"...δύο Μπόινγκ 737-300 τα συβόλαια των οποίων λήγουν το Δεκέμβριο, ένα Μπόινγκ 737-400 που αποχωρεί το Δεκέμβριο και ένα Μπόινγκ 737-300 το συμβόλαιο του οποίου λήγει τον Ιούνιο. Τον Απρίλιο αποχωρούν επιπλέον δύο Μπόινγκ 737-400 τα οποία είχε μισθώσει η Ο.Α. από την εταιρεία ILFC έναντι 170.000 δολ. το μήνα. Το μεγαλύτερο πλήγμα, όμως, θα αποτελέσει η αποχώρηση τον Μάρτιο ενός από τα μεγαλύτερα αεροπλάνα που διαθέτουν σήμερα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές. Πρόκειται για ένα Airbus Α300 600 (269 θέσεων), νοικιασμένο από την Gecas..."
Ετσι, οι Ο.Α θα μείνουν με ένα μικρό και από τους πλέον γερασμένους στόλους αεροπλάνων της Ευρώπης που θα αποτελείται από:
* 4 Airbus Α340 (ανήκουν στο υπουργείο Οικονομίας).
* 13 αεροπλάνα τζετ Μπόινγκ 737 ηλικίας 14-17 ετών από τα οποία μόλις τα επτά είναι ιδιόκτητα.
* 13 ελικοφόρα ATR 42 και ATR 72 ίδιας ηλικίας από τα οποία τέσσερα ATR 42 (κατασκευής 1989) έχουν ξεπεράσει τα όρια αντοχής τους πετώντας αμέτρητες ώρες, και
* 4 ελικοφόρα DASH ηλικίας 18 ετών τα οποία θεωρείται ότι θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί από καιρό.