Olympic airlines προσφορά!!!

  • Thread starter Thread starter GIORGOS PARROS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σιγά σιγά μας το φέρνουνε το περί LoCo - και καιρός ήτανε, LoCo τιμές, LoCo service! Πιάνει και στις μεγάλες εταιρείες! (Π.χ. LH - δεν θα ξεχάσω πριν 7 χρονια ΜUC- London City Apt, διάρκεια πτήσης 2:05'προσφέρθηκε ένα μισοπαγωμενο sandwich και cola και φυσικά ήτανε φίσκα το αεροπλάνο.. A! Τότε είχα πληρώσει 215,- DM, γύρω στα 107,-EUR αλλα είχα μείνει και 15 μέρες.. ;) Ανυπομονώ το επόμενο trip για Λονδίνο.. 8) )


Sorry 4 the off :oops:
 
Καλοδεχούμενες οι προσφορές. Το νεανικό-φοιτητικό είχε καταργηθεί από το 2000 στο εσωτερικό δίκτυο. Το κακό όμως είναι ότι αυτό το οποίο δυστυχώς διατηρεί τις τιμές των εισιτηρίων σε υψηλά επίπεδα είναι οι φόροι του hub και οι επίναυλοι.
 
Μίλησες για επιβαρύνσεις. Αλλά το πραγματικό κόστος προκύπτει από τη δομή, τη λειτουργία μιας εταιρείας. Να μιλήσουμε για cost-structure;

Ένα μετρήσιμο μέγεθος της οικονομικής αποδοτικότητας μιας εταιρείας είναι το CSM cost/seat mile, συγκρινόμενο με το yield, την οικονομική απόδοση.

Για μια πετυχημένη εταιρεία πρέπει το CSM να είναι όσο το δυνατό μικρότερο, ενώ ταυτόχρονα το yield να είναι όσο το δυνατό μεγαλύτερο.

Για παράδειγμα, η αναλογία προσωπικού προς αεροσκάφη για ορισμένες αεροπορικές εταιρείες είναι η εξής :

AirTran 66:1
Southwest 74:1
United 128:1

και ...δέστε τις ζώνες σας, παρακαλώ:

OA: 266:1

Είπατε τίποτε;;;;
 
Πιστεύω ότι ο aakunz δεν εννοούσε το cost struktur των ΟΑ αλλα συγκριτικά με την παραπάνω προσφορα την επιπλέον επιβάρυνση από φόρους και επίναυλους που πληρώνει ο επιβάτης. Στα 80 EUR της παραπάνω προσφοράς πρέπει να προσθέσουμε τουλάχιστον αλλα 54 EUR για φόρους, επίναυλο καυσιμων και σπατόσημο, δηλ. επιπλέον 60 - 70% του κόστους του εισιτηρίου!!!
 
Giati plhronoume spatosimo ? ginete pouthena allou afto ? to aerodromio kataskeyastike eksoloklirou me eksoda twn germanwn :wink:
 
Akis":ebe48zrb said:
Πιστεύω ότι ο aakunz δεν εννοούσε το cost struktur των ΟΑ αλλα συγκριτικά με την παραπάνω προσφορα την επιπλέον επιβάρυνση από φόρους και επίναυλους που πληρώνει ο επιβάτης. Στα 80 EUR της παραπάνω προσφοράς πρέπει να προσθέσουμε τουλάχιστον αλλα 54 EUR για φόρους, επίναυλο καυσιμων και σπατόσημο, δηλ. επιπλέον 60 - 70% του κόστους του εισιτηρίου!!!

Συμφωνώ και δεν αμφισβητώ το συγκεκριμένο. Ωστόσο, ορισμένες από τις επιβαρύνσεις (κυρίως φόροι) είναι αναλογικές της αρχικής τιμής -άλλες πάλι όχι. Γι' αυτό και μίλησα για cost structure.
 
ΚΟΣΤΑΣ1":392jofv1 said:
Giati plhronoume spatosimo ? ginete pouthena allou afto ? to aerodromio kataskeyastike eksoloklirou me eksoda twn germanwn :wink:



Και τί είναι το αεροδρόμιο, φιλανθρωπικό ίδρυμα; Παντού στον κόσμο, τα έργα υποδομής με αυτοχρηματοδότηση πρέπει να έχουν κάποια έσοδα. Το θέμα είναι ότι το hub χρεώνει υπερβολικά όχι μόνο τις εταιρίες αλλά και τους επιβάτες. Από τις λίγες εξαιρέσεις που έχω υπ' όψιν είναι το IST, που κατασκευάστηκε και αυτό από ιδιωτικό consortium (Tepe-Akfen-Vienna Airport) δεν επιβαρύνει με ξεχωριστό φόρο τους επιβάτες, πέραν αυτόν του τουρκικού Δημοσίου (κωδ. TR).

Ξεφεύγουμε όμως... Περισσότερα θα βρεις εδώ...
https://www.airliners.gr/community/viewt ... highlight=
 
ΚΟΣΤΑΣ1":22ceqb32 said:
Giati plhronoume spatosimo ? ginete pouthena allou afto ? to aerodromio kataskeyastike eksoloklirou me eksoda twn germanwn :wink:

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο. :oops: :wink:

Τα έξοδα κατασκευής του αεροδρομίου, ανά πηγή χρηματοδότησης είναι τα εξής:

:arrow: 312 δις δρχ. (47,27%) Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου)
:arrow: 98 δις δρχ. (14,85%) Εμπορικές Τράπεζες (με εγγύηση HERMES)
:arrow: 78 δις δρχ. (11,82%) Τέλος Ανάπτυξης Αεροδρομίου (Σπατόσημο)
:arrow: 73 δις δρχ. (11,06%) Επιδοτήσεις Ευρωπαϊκής Ένωσης
:arrow: 44 δις δρχ. (6,67%) Επιδοτήσεις Ελληνικού Δημοσίου
:arrow: 40 δις δρχ. (6,06%) Μετοχικό Κεφάλαιο (καταβλητέο από την κοινοπραξία*)
:arrow: 13 δις δρχ. (1,97%) Δευτερεύον Χρέος (καταβλητέο από την κοινοπραξία*)

*=Είναι η Κοινοπραξία Ιδιωτών Εταίρων που αποτελείται από τις εταιρείες: Hochtief AG (36,125%), ABB Calor Emag Schaltanlagen AG (5%), Krantz T.K.T. GmbH (3,75%), Flughafen Athen Spata Projektgessellschaft mbH (0,125%). Τα ποσοστά αφορούν τη συμμετοχή τους στην εταιρεία "Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.". Το υπόλοιπο 55% του μετοχικού κεφαλαίου ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο.
 
Προσφορές για μίσθωση ελικοπτέρων από την Ολυμπιακή Αεροπλοΐ

Ανοιξιάτικες προσφορές για τη μίσθωση των ελικοπτέρων της, σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, που θα διαρκέσουν έως τις 15 Απριλίου 2006, ανακοίνωσε χτες η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα (OAV).

Με έναν υπερσύγχρονο στόλο ελικοπτέρων, η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα, μέλος του Ομίλου Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες Α.Ε., προ(σ)καλεί τους επιβάτες - πελάτες της σε μία πτήση 1.000 ποδών πάνω από την Ελλάδα, προσφέροντας τη δυνατότητα να σχεδιάσουν το δικό τους πρόγραμμα, επιλέγοντας τους προορισμούς που επιθυμούν.

Σημειώνεται ότι εκτός από τους τουριστικούς προορισμούς, τα ελικόπτερα της OAV μπορούν να καλύψουν μεταφορά επιβατών, αεροφωτογραφίσεις, την από αέρος κάλυψη γεγονότων, επείγουσες μεταφορές ασθενών, πρόσβαση σε δύσβατες περιοχές, μεταφορά φορτίων - ανταλλακτικών, επίβλεψη βιομηχανικών ή άλλων τεχνικών έργων, μεταφορά VIPs και επιχειρηματιών.

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Re: Προσφορές για μίσθωση ελικοπτέρων από την Ολυμπιακή Αεροπλοΐ

gioannis":307ib3h1 said:
Ανοιξιάτικες προσφορές για τη μίσθωση των ελικοπτέρων της, σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, που θα διαρκέσουν έως τις 15 Απριλίου 2006, ανακοίνωσε χτες η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα (OAV).

Με έναν υπερσύγχρονο στόλο ελικοπτέρων, η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα, μέλος του Ομίλου Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες Α.Ε., προ(σ)καλεί τους επιβάτες - πελάτες της σε μία πτήση 1.000 ποδών πάνω από την Ελλάδα, προσφέροντας τη δυνατότητα να σχεδιάσουν το δικό τους πρόγραμμα, επιλέγοντας τους προορισμούς που επιθυμούν.

Σημειώνεται ότι εκτός από τους τουριστικούς προορισμούς, τα ελικόπτερα της OAV μπορούν να καλύψουν μεταφορά επιβατών, αεροφωτογραφίσεις, την από αέρος κάλυψη γεγονότων, επείγουσες μεταφορές ασθενών, πρόσβαση σε δύσβατες περιοχές, μεταφορά φορτίων - ανταλλακτικών, επίβλεψη βιομηχανικών ή άλλων τεχνικών έργων, μεταφορά VIPs και επιχειρηματιών.
@ gioannis: επειδη φανταζομαι οτι ειναι απο αρθρο, μην ξεχναμε να βαζουμε την πηγη του αρθρου.


Τωρα, τι αρθρο ειναι αυτο που λεει για Αεροπλοϊα...!!! Ισως αυτος που το εγραψε να ειναι μερικα χρονια πισω!
 
Top