Olympic Air Pilots

CaptaiN_PetroSS

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
26/01/2010
Μηνύματα
10
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα, Ελλάς
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καλισπέρα!

Ώς νέος στο φόρουμ αποφάσισα να postάρω αυτήν την απορία που έχω.
Εφ' όσων οι πιλότοι της ολυμπιακής πετούσαν τα 734, πώς τώρα πετάνε τα Α320 που σε γενικές γραμμές έχουν αρκετές διαφορές (πχ Joystick αντι χειριστιρίου, glass cockpit κλπ)
Κάνουν κάποια ιδιαίτερη εκπαίδευση για τα νέα αεροσκάφη?

Ευχαριστώ......
 
Re: Olympic Air Pilots - Η μετάβαση?

:mrgreen: δεν ξερω ποσοι δουλευουν στην Οlympic Air απο την Olympic Arlines , ξερω σιγουρα οτι η εταιρια προσελαβε και αλλους χειριστες , απο αλλου , τωρα το οτι καποιοι πεταγαν με 734 δεν λεει τιποτα , πριν μπορει να πεταγαν ATR και μετα 343 , ποιος ξερει ? δες και αυτο Type rating κι αν δεν κανω λαθος ολοι απο καποιο μονοκινητηριο ελικοφορο ξεκινησαν καποτε ( στις αρχες αρχες ) :D
Μηπως θα ηταν πιο σωστο να ρωτησεις " πως αισθανονται που δεν εχουν τιποτα πια αναμεσα στα ποδια τους " ??? :mrgreen:
 
Re: Olympic Air Pilots - Η μετάβαση?

Ακριβώς, έχουν κάνουν εκπαίδευση για τον συγκεκριμένο τύπο στην Γαλλία απο ότι γνωρίζω διάρκειας ενός μηνός. Είναι τελείως άλλο αεροπλάνο με τελείως άλλη φιλοσοφία.
Πάντος φίλος πιλότος που πρωτοπέταξε Airbus μου είπε οτι το αεροπλάνο είναι ένα computer.
 
Πιλότοι Olympic Air

Θα ήθελα να γνωρίζω απο που προέρχονται οι πιλότοι της Olympic air και αν είναι το ίδιο καλοί με τους παλιούς πιλότους της Ολυμπιακής και πληρούν τις ίδιες προδιαγραφές. Ο λόγος που το ρωτάω αυτό είναι γιατι διάβασα σε αυτό το forum συζητήσεις των πιλότων της παλιάς Ολυμπιακής που έλεγαν οτι οι περισσότεροι απο τους παλιούς και έμπειρους κυβερνήτες δεν ακολούθησαν για οικονομικούς λόγους τη νέα εταιρεία και αναγκαστικά ανέλαβαν ως κυβερνήτες κάποιοι πιλότοι που στην παλιά Ολυμπιακή θα ήταν ακόμα συγκυβερνήτες λόγω έλλειψης εμπειρίας.
Θα ήθελα τις εμπειρίες όσων απο εσάς έχουν ταξιδέψει με την Olympic air ή αν υπάρχει στο forum πιλότος της εταιρείας θα ήθελα να μου απαντήσει σχετικά με αυτές τις φήμες.
Ευχαριστώ.
 
Ρε παιδιά!Ρε παιδια!Γεννήθηκε κανένας σε πιλοτήριο ή μόνο οι πιλότοι της ΠΟΑ ξέρουν και είναι καλοί;
΄Αλλους δε τους γέννησε μάνα;Πέρα απο τις φήμες και τις απόψεις του καθένα,οι αποδείξεις είναι τα γεγονότα.
Αν ξέρουμε γεγονότα ας τα παραθέσουμε.Αλλιώς ας καθηλώσουμε τα αφη των οποίων οι πιλότοι δε προέρχονται απο τη ΠΟΑ.
 
Από ότι ξέρω από την παλαιά Ολυμπιακή... από τους 420 πιλότους μόνο 80 επήγαν στην καινούργια Ολυμπιακή......Οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι και όποτε έχετε κέφι το συζητάμε και αυτό!!!
Από τους 80 που επήγαν στην καινούργια Ολυμπιακή, οι 40 επήγαν στα ελικοφόρα και οι υπόλοιποι στα Α320 σαν κυβερνήτες και συγκυβερνήτες αντίστοιχα..
Όπως καταλαβαίνεις η πείρα της παλιάς Ολυμπιακής δεν μεταφέρθηκε στην καινούργια εταιρία. Όση μεταφέρθη, δεν είναι τόση ώστε να λέμε ότι είναι αρκετή για μια εταιρία όπως η Olympic Air....
Από την άλλη μεριά, υπάρχουν πιλότοι από άλλες εταιρίες που στελέχωσαν την καινούργια εταιρία που είναι αρκετά έμπειροι.....όπως και αντίθετα, επειδή δεν επήγαν πιλότοι από την παλιά εταιρία στην καινούργια, αναγκάστηκαν και προσέλαβαν ότι περίσσευε από την Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη...μια μίξη που ρίχνει τον μέσο όρο χειριστικής πείρας σε σχέση με την παλιά εταιρία.
Άν θυμάστε ένα τέτοιο πλήρωμα, μπέρδεψε την Πάρο με την Νάξο με ευτυχώς αίσιο τέλος.....Υπάρχει και ανάλογο thread για αυτό....
Οι πιλότοι της παλιάς Ολυμπιακής έχουν τεράστια πείρα που δυστυχώς πάει τώρα χαμένη.....Πολλοί από αυτούς είναι μισθωμένοι σε ξένες εταιρίες με αξιοπρεπέστατους μισθούς και όχι τα μίζερα της Ελλαδίτσας.......
Η Olympic Air θεωρεί ότι μπορεί να κάνει την δουλειά της και με λιγότερα χρήματα και πείρα......και ίσως να μπορεί.....ο χρόνος θα δείξει!!
Όπως είπε και κάποιος συνομιλητής λίγο πιο πάνω, να πιστεύουμε τα γεγονότα.......αρκεί να τα μαθαίνουμε, διότι υπάρχουν γεγονότα που δεν τα δημοσιοποιούν με πολύ προθυμία όπως έκαναν ασύδοτα για την παλιά Ολυμπιακή τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
 
Να καταγράψω την δικιά μου εμπειρία από πτήσεις με ΝΟΑ. Λίγο πριν κλείσει η πΟΑ είχα κάνει το OTP-ATH με αεροσκάφος νοικιασμένο από την Olympicair, 319 αν θυμάμαι καλά. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν ότι κάποια στιγμή βγήκε κάποιος από τους κυβερνήτες από το πιλοτήριο, πήρε καφέ από τις κοπέλες και έμεινε για μερικά λεπτά μαζί τους μιλώντας. Δεν ξέρω αν αυτό επιτρέπεται από τους κανονισμούς αλλά δεν μου έχει τύχει ξανά. Τέλος αν και λίγο off topic μου κάνει εντύπωση ότι το προσωπικό καμπίνας, όταν ανάβει ο πιλότος την ένδειξη για να ζώνες λόγω αναταράξεων, συνεχίζει το σέρβις! Αυτό έχει τύχει και με Α3 και νΟΑ
 
[
xkgr":1jveer8m said:
βγήκε κάποιος από τους κυβερνήτες από το πιλοτήριο, πήρε καφέ από τις κοπέλες και έμεινε για μερικά λεπτά μαζί τους μιλώντας. Δεν ξέρω αν αυτό επιτρέπεται από τους κανονισμούς

Μιά χαρά επιτρέπεται, αρκεί να είναι με μέτρο. Αν δηλαδή σε μιά 4ωρη πτήση βγεί 10 λεπτά να ξεμουδιάσει δεν είναι θέμα. Αν βγεί τον ίδιο ψρόνο σε μία 35λεπτη πτήση, είναι τελείως διαφορετικό πράγμα.

xkgr":1jveer8m said:
μου κάνει εντύπωση ότι το προσωπικό καμπίνας, όταν ανάβει ο πιλότος την ένδειξη για να ζώνες λόγω αναταράξεων, συνεχίζει το σέρβις

Οι συνοδοί δεν υπόκεινται στους ίδιους περιορισμούς με τους επιβάτες σε σχέση με τις ζώνες. Παράδειγμα, όταν το αεροπλάνο τροχοδρομεί για να πάει για απογείωση, οι συνοδοί είναι ακόμα όρθιες. Όταν οι αναταράξεις είναι ή προβλέπεται να είναι ισχυρές, τότε οι πιλότοι ειδοποιούν το πλήρωμα καμπίνας να σταματήσει το όποιο σέρβις ή ακόμα να τα μαζέψουν όλα και να κάτσουν και αυτές/οί. Γιατί η διαφορά? Είναι θέμα ασφάλειας (insurance όχι safety). Όταν τραυματιστεί επιβάτης από αναταράξεις και οι ζώνες είναι OFF, υπάρχει ευθύνη των πιλότων. Του πληρώματος καμπίνας είναι η δουλειά του και δεν μπαίνει στην ίδια ασφαλιστική κατηγορία, άσχετα ότι η κοινή λογική λέει ότι οι πιλότοι πρέπει να προστεταύουν και το πλήρωμα καμπίνας, εξού και οι προειδοποιήσεις.
 
Πολύ ωραία απάντηση Joola. Προέρχεσαι απο την πΟΑ? Πως τα γνωρίζεις αυτά? Είναι γεγονός οτι ο κόσμος που επιλέγει την νΟΑ δεν γνωρίζει αυτές τις λεπτομέρειες και θεωρεί οτι οι πιλότοι είναι οι ίδιοι οπότε και η αξιοπιστία τους αποδεδειγμένη. Εσύ με ποια εταιρεία θα ταξίδευες αν έπρεπε να διαλέξεις μεταξύ Aegean και νΟΑ? ή Lufthansa? Θέλω να πάω Παρίσι και προβληματίζομαι.
 
Να προτιμήσεις μία εταιρία που δουλεύει με προδιαγραφές και το Παρίσι να το γνωρίζει σαν τις τσέπες της...όπως η Air France. Χωρίς να σημαίνει ότι καί άλλες εταιρίες δεν είναι ασφαλείς. Αυτό είναι προσωπική μου εκτίμηση και μόνο.!!
 
Top