flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.514
- Likes
- 1.089
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Angel Aviation έχεις δίκιο να λες ότι πρέπει να περιμένουμε και να μην κρίνουμε την εταιρεία από την πρώτη της χρονιά. Και ότι τουλάχιστον τώρα με νΟΑ ξέρεις ότι θα πετάξεις και δεν θα σου κάτσει μια από τις πολλές απεργίες ή καθυστερήσεις κτλ. Όπως επίσης έχεις πολύ δίκιο να γράφεις, όπως και πολλοί άλλοι σε αυτό τον φόρουμ ότι 2 εταιρείες δεν γίνεται να σταθούν με καμία κυβέρνηση.
Το ερώτημα όμως είναι λίγο ρητορικό: ο τραπεζίτης όπως γράφτηκε πιο πάνω, δεν τα ήξερε αυτά; Ή περίμενε να φάει την Α3, με ιδιόκτητα αεροσκάφη, που είχε συνεργασία με την Lufthansa, έμπαινε στην Star και έχει επίσης έναν τραπεζικό όμιλο να χρηματοδοτεί;
Τώρα το 60% δεν είναι τραγικό. Τραγικό είναι το 20%. Δεν νομίζω κάποιος να περιμένει να πετάει με τα αεροσκάφη του στο 100% (εκτός ίσως από την Athens) για να βγάλει το κόστος του. Αυτό που είναι στενάχωρο όμως είναι ότι η νέα εταιρεία από την αρχή δεν φάνηκε να είχε βλέψεις ή το ρευστό για κάτι καλύτερο. Η κρίση προσφέρεται για τέτοιες επενδύσεις, τα αραβικά κεφάλαια είναι ήδη στα ναυπηγεία και στο Ελληνικό, τα κινέζικα στα λιμάνια κτλ...
Και μιας που είπα για αραβικά κεφάλαια, ο Όμιλος που (σας) καλοσωρίζει δεν υποτίθεται ότι θα εγγυόταν ένα μέλλον λιγότερο μίζερο (από θυγατρική της Α3 )
Το ερώτημα όμως είναι λίγο ρητορικό: ο τραπεζίτης όπως γράφτηκε πιο πάνω, δεν τα ήξερε αυτά; Ή περίμενε να φάει την Α3, με ιδιόκτητα αεροσκάφη, που είχε συνεργασία με την Lufthansa, έμπαινε στην Star και έχει επίσης έναν τραπεζικό όμιλο να χρηματοδοτεί;
Τώρα το 60% δεν είναι τραγικό. Τραγικό είναι το 20%. Δεν νομίζω κάποιος να περιμένει να πετάει με τα αεροσκάφη του στο 100% (εκτός ίσως από την Athens) για να βγάλει το κόστος του. Αυτό που είναι στενάχωρο όμως είναι ότι η νέα εταιρεία από την αρχή δεν φάνηκε να είχε βλέψεις ή το ρευστό για κάτι καλύτερο. Η κρίση προσφέρεται για τέτοιες επενδύσεις, τα αραβικά κεφάλαια είναι ήδη στα ναυπηγεία και στο Ελληνικό, τα κινέζικα στα λιμάνια κτλ...
Και μιας που είπα για αραβικά κεφάλαια, ο Όμιλος που (σας) καλοσωρίζει δεν υποτίθεται ότι θα εγγυόταν ένα μέλλον λιγότερο μίζερο (από θυγατρική της Α3 )