Olympic Air Marketing

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
997
Likes
108
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σιγά σιγά η νέα εταιρεία στελεχώνεται...

Από την ιστοσελίδα του Marketing Week:

Ο Μιχάλης Αναγνωστάκος Marketing Director στην Olympic Air

Ο Μιχάλης Αναγνωστάκος ανέλαβε Διευθυντής Marketing στην Olympic Air. Πρόερχεται από τη Wind, όπου ασκούσε καθήκοντα Group Brand Manager στον τομέα της καρτοκινητής και προηγούμενα είχε συνεργασθεί και με τη Vodafone. Όπως είναι γνωστό, σε τελικό στάδιο βρίσκεται και η διαδικασία για την ανάθεση του διαφημιστικού λογαριασμού της Olympic Air και μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να βγει η σχετική απόφαση.

http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=14&la=1&trId=24068&pplId=3258

Εν αναμονή λοιπόν της διαφημιστικής καμπάνιας της νέας ΟΑ!
 
Δεν ξέρω αν πρέπει να ανοίξω νέο θέμα για γενικότερα νέα της Olympic.. Αν το κρίνεται σκόπιμο και οτι δεν ταιριάζει εδώ αυτό, κάντε ένα..

Και στην ERA - European Regions Airline Association η Olympic Air..

http://www.eraa.org/airlinesdt.php?id=123456872

Σιγά που δεν θα την έβαζε ο κ. Σιμυγδαλας.. Να δω τώρα αν θα ξαναπάρει η Aegean τίτλο.. :p
 
Καλά μην το κάνουμε και θέμα, δεν είναι κάποιο επίτευγμα να γίνεις μέλος του era, από major airline να γίνεις regional δεν θα υπερηφανευόμουνα για αυτό. Παρέα με την Adria, Astra, Belle Air, Carpatair, MAT, Montenegro, Palestinian…… όσο για τον τίτλο του best.; Εξαρτάται με τι θέλεις να σε συγκρίνουν, βασιλιάς στο χωριό ή στην πόλη. Αυτά είναι παιχνίδια του marketing, και εάν έχεις υπόληψη στο marketing τότε θα είσαι χαρούμενος. Και μερικές 5 άστρων εταιρείες της Skytraχ δεν μπορείς να καταλάβεις τι το διαφορετικό έχουν από τις 4 αστέρων. Στο marketing και στις πωλήσεις έχει σημασία. Κάποτε οι ημών πρόγονοι έλεγαν να μετράς την γνώμη το ποιος το λέει, και όχι το πόσοι το λένε. Αυτά τώρα είναι παλιά ξινά σταφύλια.
 
Πάντως έτσι δείχνει η OAir ότι οι διηπειρωτικές πτήσεις της OA είναι παρελθόν, άσχετα με τα πραγματικά τους σχέδια.
 
εμένα η ερώτηση μου είναι εάν το αεροπορικό marketing έχει κάποια σχέση με το marketing άλλων προϊόντων γιατί πιστεύω ότι μάλλον υπάρχει τεράστια διαφορά επίσης θέλω να ρωτήσω πώς γίνεται μια εταιρία που υποτίθεται ότι θέλει να κάνει την διαφορά μαζεύει (και το λέω με όλη την σημασία του όρου!) από εδώ και από εκεί στελέχη άσχετα με τον χώρο η από μικρό μεσαίες εταιρίες χωρίς να επάνδρωση τα τμηματά της με κάποιους έμπειρους Έλληνες αλλά και ξένους ειδικούς
 
Αγαπητά μέλη, το μάρκετινγ δεν είναι τίποτα άλλο από ένα ακόμη εργαλείο για να υποβοηθήσει η εταιρεία την προώθηση της στρατηγικής της. Το μάρκετινγκ έχει πολλά παρακλάδια, αλλά δεν υπάρχει εξειδικευμένο αεροπορικό μάρκετινγκ. Στον τομέα αυτό (αεροπορικό) λειτουργεί το μάρκετινγκ των υπηρεσιών με τους κανόνες του. Ανάλογα με την στρατηγική ακολουθούνται και κάποιες πιο ειδικές φυσικά ενέργειες. Π.Χ. Η ΟΑερ έχει επιλέξει στρατηγικά να καταστήσει την εταιρεία κάτι διαφορετικό από αυτό που έιχε μέχρι σήμερα καταστεί το προϊόν και να αρχίσει να προσδίδει υπεραξία με όσα αυτό συνεπάγεται. Πήρε νέα αεροπλανάκια, έκανε διαγωνισμούς. άλλαξε(?) λόγκο.. και τώρα θέλει να πιάσει λίγο να δουλέψει και τις δημόσιες σχέσεις της. Εδώ κολλάει η ΕRA. Όπως είχε κολλήσει και στην Α3 όταν είχε φτάσει τότε η ώρα της να βρει συγκριτικά πλεονεκτήματα απέναντι στον τότε ανταγωνισμό. Τα ίδια "εργαλεία" άλλαξαν χρήστη. Ο καθένας κάνει την δουλειά του στο μάρκετινγκ με σαφείς στόχους. Και πολλές φορές είναι λάθος εμείς οι πιο "αερρπορικά ειδικοί" (μην κολλάτε στον όρο) να νομίζουμε ότι στόχοι είμαστε εμείς. Στόχος είναι ο απλός επιβάτης που την ώρα που θα επιλέγει πώς θα μεταβεί σε ένα μέρος, να έχει μπροστά του όλα τα δεδομένα για να πάρει την πολυαναμενόμενη απόφαση για μία εταιρεία. Οπότε χαλαρώστε και παρακολουθείστε το σόου που εξελίσσεται. ;)

δικός σας
 
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα αγαπητό payneful_tales....

Μία μόνο γενική παρατήρηση. Δεδομένου του ποιοί αγόρασαν την ΟΑ και της οικονομικής κατάστασης αυτών, περίμενα πολύ πιο επιθετική πολιτική, ειδικά παίζοντας μικρά σποτάκια στην τηλεόραση και χρησιμοποιώντας τις Κυριακάτικες εκδόσεις των "εφημερίδων". Και επειδή σίγουρα κάποιοι μπορούν να υποστηρίξουν ότι είναι νωρίς, ποτέ δεν είναι νωρίς, ειδικά για τέτοιες επενδύσεις. Πότε ακριβώς θα δημιουργήσεις awareness στον απλό τον κόσμο που έκοψε την ΟΑ (και είναι/είμαστε πολλοί) ότι κάτι άλλαξε? Πώς θα γεμίσεις τα Α/Φ σου απο 1/10 χωρίς κάποια προεργασία? Τα λεφτά τα έχουν, τα στελέχη αν δεν τα έχουν υπάρχουν θαυμάσιες διαφημιστικές στην αγορά οπότε μήπως είναι καιρός?

Αυτά ως σκέψεις...
 
Εεελα τωρα(χωρις παρεξηγηση ΟΑ701 απλη εκφραση ειναι...! :rolleyes: ), εδω ακομα δεν εχουν ανακοινωσει το προγραμμα απο 1/10 και μετα, και η παλια ΟΑ συνεχιζει να πουλαει θεσεις για τα δρομολογια της ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ Η ΙΔΙΑ!Δηλαδη πουλαμε για JFK,YUL/YYZ,JNB,TXL,MUC,DUS προορισμοι που ειτε θα κοπουν ειτε θα εχουν μεγαλες αλλαγες.Οταν σε παιρνουν και λενε οτι "Εγω JFΚ εχω πληρωσει γιατι θελω να παω με Ολυμπιακη και οχι με Αμερικανικη εταιρια" εσυ δεν μπορεις να απαντησεις γιατι οποια φημη/συμφωνια και αν υπαρχει μεχρι τις επισημες ανακοινωσεις δε μπορεις να πεις τιποτα!

Επισης υπαρχουν και δρομολογια που ειναι αρκετα γεματα ΗΔΗ για Οκτωβριο/Νοεμβριο και ειτε θα αλλαξει η ωρα αναχωρησης, ειτε θα καταργηθουν.Εστω ενας δε σκεφτεται ποσο κακο θα κανει στη νεα ΟΑ ολο αυτο?Το τμημα μαρκετινγκ δε μπορει να κανει θαυματα!Το θεμα ειναι να εισαι σωστος απεναντι στον επιβατη!Η παλια ΟΑ δεν εκανε σχεδον καμια διαφημιση και ο μονος λογος που εχανε ηταν επειδη δεν "φεροταν" σωστα στον επιβατη(ακυρωσεις, αλλαγες, καθυστερησεις).

Ηδη αρκετο κακο εκανε στην νεα εταιρια το "κλεισιμο" του προγραμματος Icarus.Την ΟΑ τοσα χρονια τη στηριζαν ανθρωποι πραγματικα ΠΙΣΤΟΙ οι οποιοι φυσικα ειχαν ΚΑΘΕ προθεση να συνεχισουν να πετανε και με το νεο σχημα της ΟΑ. Και παιρνουν αυτο ως ανταλαγμα.Χανουν τα μιλια τους χωρις καμια επιλογη.Εδω που ειναι το τμημα μαρκετινγ??Και αλλες εταιριες αλλαξαν αλλα αυτα δεν τα εκαναν!
 
Κατα την προσωπική μου άποψη πρέπει:
-Να βγει το πρόγραμμα των πτήσεων από 1-10 καθώς και
-να ανακοινωθούν οι συνεργασίες που θα συναψει η εταιρεία με αεροπορικές ετιαρείες του εξωτερικού
-Να ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα μιλίων και να δωθεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μία απάντηση με το τι θα γίνει με τις κάρτες της Alpha Bank
-Να ξεκινήσει η διαφήμίση και η προώθηση της νέας εταιρείας μέσω της τωρινής ΟΑ (στο site της ΟΑ, σε φυλλάδια μέσα στα αεροσκάφη της ΟΑ κλπ κλπ)
Ειδικά τώρα που η Α3 έχει φωρτώσει το χειμωνιάτικο πρόγραμμα και πουλάει κανονικά ενώ κλείνεις με την ΟΑ και δεν ξέρεις αν θα αλλάξει ώρες αναχώρησης και άφιξης αν θα πετάξεις με την ΟΑ ή με κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία μέσω κάποιου ενδιάμεσου σταθμού και πολλά πολλά ακόμα άλλα..
Πρέπει να μπει μια τάξη για τη ΟΑ ήδη έχει χάσει αρκετό κόσμο και θα συνεχίσει αν δεν πάρουμε οριστικές απαντήσεις στα πολλά ερωτήματα μας σχετικά με τη λειτουργία της νέας ΟΑ. :great:
 
Πιστευώ πως αρκετοί κάνετε ένα μεγάλο "λάθος" επειδή έχετε στο μυαλό σας την ένδοξη ΟΑ της εποχής Ωνάση, του πάλαι ποτέ "καλού Δημοσίου" και του πρό ολίγων ετών καθεστώτος αερομεταφορών ( με τις κρατικές διεθνώς να κυριαρχούν ) κ.ο.κ , οπότε πολύ σωστά κάνετε διάφορυς συνυρμούς , σκέψεις και συγκρίσεις με το παρελθόν , τους ανταγωνιστές , την αγορά , εκφράζοντες εύλογες απορίες για τις καθυστερήσεις, το πρόγραμμα marketing, της γενικότερης στελέχωσης και οργάνωσης κλπ. ΟΜΩΣ δεν ξέρουμε τι σπέκουλα έχει στο μυαλό του ο αγνώστου προέλευσης νέος Μέτοχος MIG ( με τον τρόπο που πήρε τo πακέτο ΟΑx3/μην το ξεχνάμε αυτό ) και τι θα επακολουθήσει από πλευράς ανάπτυξης και επιδιωκόμενου στόχου,με ενδεχόμενες κρυφές συμφωνίες κλπ..Ίσως πέσω έξω αλλά το όλο εγχείρημα νομίζω ότι έχει στηθεί με προϋποθέσεις και στόχους της σήμερον εποχής των Hedge Funds και βάλε (????)
 
Top