Olympic Air-Inflight services

  • Thread starter Thread starter manos_p
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
jerry":3eejpxva said:
Συγκλονίζει στο editorial-υποδοχή του επιβάτη-κείμενο η φράση : "Γιατί η MIG δεν είναι ένας ακόμη όμιλος"

Τι είναι δηλαδή; Μην μου πεις ότι έχει τπτ μπούρδες για ελληνισμό κτλ;;
 
καλησπερα σε ολους τους φιλους του airliners.gr.
Μιας και ειμαι νεο μελος εδω αποφασισα να γραψω σε αρκετα θεματα που ειδα
στην αναζητηση μου.
Ενα απο αυτα που θα ηθελα να παραθεσω ηταν η εμπειρια μου σε μια πτηση της νεας ΟΑ ανημερα της Πρωτοχρονιας
απο Μυκονο -Αθηνα.
Εξαιρετικη!!!!! Δεν λεω ,ειμαι φιλη της εταιριας λογω κυριως συναισθηματικων λογων,ομως μπορω να διακρινω
πραγματα που ανεβαζουν η ριχνουν το πρεστιζ μιας εταιριας.
Ηταν ενα Q400 με αγγλικο νηολογιο ,οποτε φανταζομαι ηταν της FLY BE με ελληνικο ομως πληρωμα στην καμπινα.
Ενας νεαρος και μια κοπελα. Εξαιρετικοι και οι 2 ,ευγενικοι , με ενα ζεστο και πλατυ χαμογελο,και το κυριοτερο εδειχναν να απολαμβανουν την δουλεια τους ιδιαιτερα μια τετοια μερα που ολοι καπου διασκεδαζαν.Τολμω να ομολογησω οτι μου ειχε λειψει τοση ζεστασια σε πτηση της ΟΑ(καταλαβαινετε καποιοι ,τι εννοω).
Ο νεαρος , που μαλλον πρεπει να ηταν ο προισταμενος,χαμογελουσε συνεχεια και μια κυρια ,πισω μου ,το σχολιασε με θαυμασμο.Η ιπταμενη δε, ηταν πολυ γλυκεια και εγκαρδια κατα την αποβιβαση μας.
Και εξηγω , οτι αναφερω το γεγονος αυτο, γιατι πολυ απλα μου εκανε τεραστια εντυπωση.Επιτελους 2 εταιριες μας
ξανα, υψηλων προδιαγραφων. Κι ας ειναι ανταγωνιστριες.Μονο ετσι ανεβαινει ο πηχυς.
 
Έλεγαν πως θα έχουν και καλά ένα βίντεο στις πτήσης τώρα για την Ολυμπιακή Επιτροπή αν δεν κάνω λάθος, έχω πετάξει 2 φορές αλλά παρόλο που τα αεροπλάνα είναι εφοδιασμένα με οθόνες (τουλάχιστον έτσι φαίνεται) και στα καθίσματα έχουν τοποθετημένα χειριστήρια δεν τις δουλεύουν ακόμα. Ξέρει κάνεις τπτ παραπάνω?
 
Εχθές πέταξα με το ΟΑΙ, θέση 8Α. Το κάθισμά μου δεν είχε μηχανισμό ανάκλισης. Έχει πολλά τέτοια Airbuses η Olympic Air;
 
Όσες φορές έχω πετάξει ποτέ δεν είχα θέμα με ανάκληση δεν ξέρω τι γίνεται τα μισά είναι κανονικά και τα αλλά δεν έχουν ανάκληση. Δεν μπορώ να σχηματίσω άποψη όλοι λένε διαφορετικά πράγματα.
 
Μάλλον έχει να κάνει με την προέλευση του κάθε αεροσκάφους. Αυτό όμως δεν είναι πολύ ωραίο. Είπαμε, είναι αρχή και δεν έχει boarding music (αλήθεια, πόσο δύσκολο είναι να βάλουν και πόσο θα διαρκέσει αυτή η αρχή;), δεν έχει IFE, κτλ. Η δυνατότητα ανάκλισης καθίσματος σε Α320 όμως είναι κάπως άσχημο να μην υπάρχει, ειδικά σε πτήσεις διάρκειας άνω των δυο ωρών. Πιστεύω ότι η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, στην οποία η Olympic Air δυστυχώς δεν έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία.
 
Cross":584ceuld said:
Εχθές πέταξα με το ΟΑΙ, θέση 8Α. Το κάθισμά μου δεν είχε μηχανισμό ανάκλισης. Έχει πολλά τέτοια Airbuses η Olympic Air;
Σε κάποιον είχαν πει ότι δεν έχει επειδή είναι καινούριο ακόμα. :D
 
Οταν ψαχνεις αεροπλανα,και ιδιεταιρα airbus ,6 μηνες πριν ,εκτιμω οτι ειναι αθλος να καταφερεις να αρχισεις εστω και με αυτες τις ελειψεις που σιγουρα ειναι πολυ σημαντικες για μεγαλο ποσοστο επιβατων.Πιστευω τουλαχιστον να ενεργοποιησουν το ife
αφου υπαρχει στα περισσοτερα αεροπλανα.
Προσωπικα προτιμω το OAI παρ ολο που δεν εχει μηχανισμο ανακλισης ,λογω λεπτοτερων καθισματων ,φαινεται να εχει μεγαλυτερο pitch.Ξερει κανεις πως θα ειναι το OAU και το OAT?
Α, και οσο αφορα την μουσικη επιβιβασης,τις περισσοτερες φορες ειναι τραγικη....Προτιμω το mp3 μου!! :D
 
Τα 2 αυτα 320 νομιζω ειναι καινουργια και με καθισματα business.
Απο οτι λενε θα ειναι μαλλον για τισ μεγαλυτερες πτησεις , τυπου Λονδινο...κλπ
 
shimoda":1zhx0ns4 said:
Προσωπικα προτιμω το OAI παρ ολο που δεν εχει μηχανισμο ανακλισης ,λογω λεπτοτερων καθισματων ,φαινεται να εχει μεγαλυτερο pitch.
Δυστυχώς δεν ισχύει ούτε αυτό. Τα Airbus της ΝΟΑ έχουν seat pitch 30 & 31 (εξαρτάται το αεροσκάφος). Αυτά που κατασκευάστηκαν για low cost εταιρίες και τα πήρε η ΝΟΑ, είναι αρκετά άβολα. Πάντως η μη ανάκλιση της πλάτης σε συνδυασμό με τα λεπτά (και καθόλου "αφράτα") καθίσματα δημιουργούν ένα έντονο αίσθημα "πιασίματος" σε πτήσεις άνω της 1-1.30 ώρας.
 
Top