Olympic Air A319/A320

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτά είναι πρώην Privatair και ήταν A319CJ, γι' αυτό και είναι σε τέτοιο configuration. Σαφώς και θα αλλάξει η καμπίνα. Δεν θα μείνουν σε all business class.
 
Αυτά είναι μέσα στα 7 που ήδη ξέρουμε;
 
Και εγώ αυτή την απορεία έχω από χτες το βράδυ που το έμαθα.. Πιθανολογώ (προς το παρόν) οτι ίσως πρόκειται για 2 επιπλέον μιας και στην αρχή ξέραμε για 14 Airbus και πολύ πρόσφατα σε μια εκδήλωση ο κ. Συμιγδαλάς είπε για 16 Airbus (+2 δηλαδή).. Οπότε ίσως είναι αυτά..
 
Από την ανακοίνωση : "Alafco, in which Islamic lender Kuwait Finance House (KFIN.KW) and state-owned Kuwait Airways are its biggest shareholders, said monthly rental charges are 1 percent of the listed price of $77 million per plane."

Αν κατάλαβα καλά μιλάμε για 770,000$ το μήνα για Dry lease συμβόλαιο 72 μηνών ανά Α/C. Δεν ξέρω αν έχω μείνει πίσω αλλά μου φαίνεται κομματάκι ακριβό! Ξέρει κανείς αν είναι φυσιολογικές οι τιμές ? Μήπως τους βρήκαν στην ανάγκη και τους κοπανάνε?
Επίσης αν δεν κάνω λάθος αυτά είναι τα πρώτα οικονομικά στοιχεία που βλέπουν το φως σχετικά με τα Airbus.Είμαι περίεργος να δω τι είδους συμφωνία έχει γίνει με την Airbus η οποία σίγουρα θα συνδέεται και με την επικείμενη παραγγελία της MIG για καινούργια αεροσκάφη η οποία αναμένεται μετά την έναρξη λειτουργίας της νέας εταιρείας....
 
Όχι ρε παιδιά προς Θεού. Γύρω στα $350000 παίζει το dry lease. Βέβαια είναι πολλοί παράγοντες όπως αν είναι short ή long term lease κλπ. Τώρα που είναι και δύσκολοι καιροί και εταιρίες θέλλουν να ξεφορτωθούν παραγγελίες μπορείς να καταφέρεις καλές συνθήκες. Δε βλέπεται τι αεροπλάνο έχει μαζευτεί στην Αριζόνα?
Εξάλλου ο Θάνος που κανονίζει την υπόθεση αυτή στην Olympic δεν είναι πρωτάρης. Ο άνθρωπος τα έχει "φάει" τα χαρτιά.
 
chania27":3rkj9dpc said:
Όχι ρε παιδιά προς Θεού. Γύρω στα $350000 παίζει το dry lease.

Εκεί περίπου το θυμάμαι και εγώ. Άντε 400k αν είναι ολοκαίνουργια.
Τα 733, 734 που έβρισκε συνήθως η ΟΑ ήταν γύρω στα 180Κ το μήνα ενώ αν αργούσαν και έψαχναν τελευταία στιγμή (ως συνήθως ) τους τα χρέωναν 300Κ το μήνα. Τώρα με τις υπάρχουσες συνθήκες τόσο ακριβά? Εκτός αν η ανακοίνωση είναι λάθος..... Πάντως αν είναι έτσι το dry lease θα κοστίσει 55Μ $ περίπου δηλαδή κοντά στην τιμή αγοράς αν πάρεις 22 με 25% έκπτωση από το List Price. :?: :?:
 
μηπως ειναι damp lease και οχι dry? γιατι αλλιως δεν βγαζει νοημα...εκτος και αν ενεκα της καταστασεως επιδοτει και η airbus "κατι ψιλα"
 
Από όσο θυμάμαι ο όμιλος MIG μέσω του ίδιου του Βγενόπουλου είχε αναφέρει ότι σε δύο χρόνια από τώρα και εφόσον η εταιρεία ορθοποδήσει θα αγοράσει δικά του JET αεροσκάφη που κατά 99,9% θα είναι ολοκαίνουργια Airbus.
Τώρα αν η κατάσταση αητή παγιωθεί τελικά κανείς δε ξέρει.
Πάντως έμαθα ότι το είδη υπάρχον αεροπλάνο θα μεταφερθεί ξανά στο εξωτερικό για τη διαρύθμιση της καμπίνας του σε μία πιο πυκνή διάταξη από την τωρινή...
 
Στο site της Airbus στο orders and deliveries υπάρχουν η Olympic Airlines και η Olympic Air. Η τελευταία έχει 7 Α320 family σε υπηρεσία. Τελικά το όνειρο γίνεται πραγματικότητα!
http://www.airbus.com/en/corporate/orde ... eliveries/
 
Top