Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλλον θύμιζαν το όνειρο κάποιων να διοριστούν στην κρατική Ολυμπιακή και πλεον υπάρχει η αμυδρή έστω ελπίδα πως θα το ξεπεράσουν αυτό το απωθημένο τώρα που έφυγαν τα 340 ώστε να προχωρήσουν παρακάτω στη ζωή τους.
Αν όχι υπάρχει πάντα και η βοήθεια γιατρού.
 
Μην πάμε μακρυά.Αν κοιτάξετε στα remote stands, μία άλλη εταιρεία έχει πάρει τη θέση τής παλαιάς κρατικής με μόνη τη διαφορά στο σήμα: αντί για τούς Ολυμπιακούς κύκλους, τα αεροπλάνα έχουν την Ιρλανδέζικη άρπα... έχει καμιά σημασία; στη ζωή κοιτάμε μπροστά! Με την ίδια αισιοδοξία θα παρακολουθήσουμε την πορεία τους στην Syrian Air, όπου φαίνεται πώς θα πάνε. Τα πάντα ρεί...
 
Air Greece":1w14a4uf said:
Αινιγματικό σχόλιο.Ησυχάσαμε γιατί δεν έγιναν και αυτά παλιοσίδερα; ή ίσως κάποιοι ησύχασαν γιατί τούς ενοχλούσε το φάντασμα τής Ολυμπιακής πού δεν έλεγε να τούς απαλλάξει από την παρουσία της;
Ησυχάσαμε γιατί έδειχναν την ανικανότητα το Δημοσίου να προβεί στις απλούστερες και αυτονόητες ενέργειες, και συγκεκριμένα στην ταχεία και όσο πιο συμφέρουσα εκποίηση περιουσιακών στοιχείων του που δεν χρειαζόταν. Και όλο αυτό για να μην δυσαρεστήσει το αριστερό συνδικαλιστικό κατεστημένο που ήθελε συντηρεί το φάντασμα της μακαρίτισας.
 
Σιβυλλική απάντησις. Δύο σε μία. Τώρα θα ανανέωσες την εμπιστοσύνη σου στο ελληνικό Δημόσιο! Όσο για κείνο το "φάντασμα τής μακαρίτισσας" τι να πρωτοθυμηθώ; τον "Θησαυρό τού Μακαρίτη;" το φάντασμα τής κόμησσας στη "Ντάμα Πίκα" ή "το Μυστικό τής Κοντέσσας Βαλέραινας;" Απλά, ήταν μία δόλια χρεωκοπία...
 
Air Greece":3n83rckr said:
Μην πάμε μακρυά.Αν κοιτάξετε στα remote stands, μία άλλη εταιρεία έχει πάρει τη θέση τής παλαιάς κρατικής με μόνη τη διαφορά στο σήμα: αντί για τούς Ολυμπιακούς κύκλους, τα αεροπλάνα έχουν την Ιρλανδέζικη άρπα... έχει καμιά σημασία; στη ζωή κοιτάμε μπροστά! Με την ίδια αισιοδοξία θα παρακολουθήσουμε την πορεία τους στην Syrian Air, όπου φαίνεται πώς θα πάνε. Τα πάντα ρεί...

Ναι εχει σημασια οχι τα σπασμενα της Ryan δεν τα πληρωνω εγω, εσυ, ο Καραμητρος Air και η υπολοιπη παλιοπαρεα. Οπως δεν πληρωνω και τα σπασμενα των γλαρων.
 
Το ποιος πληρώνει τα σπασμένα των Γλάρων, ειναι πολύπλοκη η απάντηση. Διοτι η Αιγαίου εισπράττεις να καρό χρήματα τόσο απο το μονοπώλιο σε κάποιες γραμμές οσο και απο επιδοτήσεις....
Η κρατική ΟΑ δεν εισέπραττε επιδοτήσεις άγονων γραμμών ...
Μετα ξεκίνησε αυτό το πάρτυ...
 
Αν και παρακολουθώ σχεδόν τα πάντα εδώ μέσα και γενικά τι γίνεται στον αεροπορικό χώρο, δεν συμμετέχω στις συζητήσεις γιατί μπορεί να γίνω εριστικός (εκ φύσεως)..αλλά αυτή την φορά δεν με νοιάζει αν θα φάω ban..έχω μια απορία..τι σας έχουν ποτίσει μερικούς εδώ μέσα; Ούτε το νόημα της λέξης "Μονοπώλιο" δεν μπορείτε να καταλάβετε.. μονοπώλιο στην Ελλάδα δεν υπάρχει..και τις επιδοτήσεις η Αιγαίου τις καρπώνεται νόμιμα όπως όλες οι αεροπορικές που κάνουν άγονα δρομολόγια..
 
Η κρατική Ολυμπιακή δεν εισέπραττε επιδοτήσεις άγονων γραμμών; :rolleyes:

Τα δικά μου alternate facts πάντως λένε ότι εισέπραττε κανονικότατα επιδοτήσεις (τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία της ύπαρξής της). Αλλά πες πως κάνω λάθος και δεν εισέπραττε επιδοτήσεις άγονων γραμμών.

Τα 100-300 εκατομμύρια που έχανε κάθε χρόνο, και επιβάρυναν τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν ήταν επιδοτήσεις προς την ΟΑ; Ή μήπως κι αυτά είναι ψέματα, και στην πραγματικότητα η ΟΑ ήταν κερδοφόρα, και γι' αυτό αφού έκλεισε, λίγους μήνες αργότερα η Ελλάδα μπήκε στο μνημόνιο;

:wall: :wall: :wall:
 
rotomano":2sr4t7n3 said:
Το ποιος πληρώνει τα σπασμένα των Γλάρων, ειναι πολύπλοκη η απάντηση. Διοτι η Αιγαίου εισπράττεις να καρό χρήματα τόσο απο το μονοπώλιο σε κάποιες γραμμές οσο και απο επιδοτήσεις....
Η κρατική ΟΑ δεν εισέπραττε επιδοτήσεις άγονων γραμμών ...
Μετα ξεκίνησε αυτό το πάρτυ...

Μονοπωλιο, μονοπωλιο, μονοπωλιο. Ποσες φορες θα αναμασησετε την ιδια κασετα;

Πηγαινε αυριο, αγορασε 10 Α320 και βαλε 5 δρομολογια τη μερα Αθηνα-Καλαματα κι αλλα τοσα Αθηνα-Σαμο. Μπορεις να το κανεις. Δεν σε εμποδιζει κανενας. Γιατι δε το κανουν; Μηπως δεν εχει ψωμι; Το "μονοπωλιο" της Α3 προκυπτει απο το μεγεθος της αγορας. Εναν παικτη αντεξε σε καποιες γραμμες. Δεν ειναι θεσπισμενο, μπορει οποιος θελει να μπει και να την ανταγωνιστει. Δεν μπαινουν ομως, γιατι αραγε;
 
Εχει μεταφερθει η υπαρξιακη συζητηση για την OAW-ΟΑL στο νημα για τα Α340 (τα οποια δεν υπαρχουν πια - που λεει και το τραγουδι).

Εκπληκτικο.
 
Top