Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αφού ακομα πετανε ανα τον κόσμο 340 με μονοψηφιο serial number δεν τιθεται θέμα για τούτα εδώ που είναι από τα τελευταια. Στην υγεία του κράτους :banana:
 
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, η ευκαιρία χάθηκε λίγο μετά το κλείσιμο που υπήρξε ένα ενδιαφέρον για αγορά γύρω στα 90 εκ. ευρώ και για τα 4, αλλά απορρίφθηκε πιστεύοντας πως ήταν λίγα.
Από εκεί και πέρα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως το Α340 έχει τελειώσει σαν αεροπλάνο.
Ακόμα και τα πιο νέα και ικανότερα μοντέλα -500/600 αποσύρονται από μεγαλύτερες από την παλιά ΟΑ εταιρίες.
Χαρακτηριστικά πριν ένα χρόνο η ΤΑΜ σταμάτησε τις πτήσεις προς melpensa με Α345 πενταετίας και τα αντικατέστησε με Α330 δεκαετίας.
Μετατροπή σε cargo δεν υπάρχει, οπότε ο κανιβαλισμός και η ανακύκλωση στην κατάσταση που είναι τα αεροπλάνα είναι μονόδρομος :(

Κρίμα... Το πρώτο μου manual engine start, με επίβλεψη βέβαια, έκανα σε ένα από αυτά...
 
τα 90 mio ηταν λιγα η μηπως η μιζα ???
 
TIRLIX Θεωρώ ότι μάλλον το δεύτερο είναι σωστό, γιατί το 2007 η προσφορά από Avitas ήταν $45 εκ.each, το 2010 η Cirrus προσέφερε $25 εκ. each και φτάσαμε στην Apollo το 2012 με $10 εκ. each
Μπράβο Κράτος. :great: Ύστερα μας φταίνε οι Κακοί οι Ξένοι.. Αποικιοκράτες ....
 
Το πρόβλημα είναι ότι όταν μπορούσαν να πωληθούν, όλοι μαζί, εργατοπατέρες, επαγγελματίες συνδικαλιστές, οι εκάστοτε αντιπολιτευόμενοι, ακόμη και εμείς εδώ φωνάζαμε να μην πωληθούν, φωνάζαμε ξεπούλημα του εθνικού πλούτου και άλλες τέτοιες ..... . Χωρίς να είμαστε αποκλειστικά εμείς αυτοί που διαμορφώνουμε την κατάσταση, ωστόσο παραμένουμε να ανήκουμε στην μάζα που διαμορφώνει πολιτικές θέσεις και αποφάσεις "προς άγρα πελατείας .... συγνώμη ψηφοφόρων" . Με το χρόνο ήρθε η απαξίωση και πάλι καλά που έστω αγοράστηκαν και για παλιοσίδερα.
Επίσης είναι τελείως διαφορετικό να είσαι μια ενεργή εταιρία που επιχειρείς και με Α340-300 και να τα χρησιμοποιείς για τις πτήσεις σου μέχρι να τα αντικαταστήσεις, και άλλο να αγοράσεις εξ αρχής Α340, όταν πλέον οι εταιρίες τα αντικαθιστούν (Βλέπε Air France, Cathay κτλ.)
 
Το 'κράτος', δυστυχώς, είμαστε εμείς οι ίδιοι. Δεν είναι κάποιοι εξωγήινοι που ήρθαν με πράσινα αφτιά και μεγάλα μάτια. Σάρξ εκ της σαρκός μας. Δική μας ήταν η νοοτροπία ότι τα 45 mil $ για το καθένα ήταν λίγα.

Δεν έχω δει ούτε μία ανακοίνωση συνδικαλιστικού (νυν ή τέως), κομματικού/παραταξιακού, εκδοτικού/ενημερωτικού οργάνου που να μην 'δαιμονοποίησε' οποιαδήποτε - τονίζω το οποιαδήποτε - απόπειρα ιδιωτικοποίησης / πώλησης περιουσιακού στοιχείου του δημοσίου. Και όταν αυτές δεν προχωράνε, και οι όροι του παιχνιδιού αλλάζουν προς το χειρότερο, τότε ξαφνικά λέμε τι κρίμα που δεν δεχθήκαμε την τότε πρόταση. Την οποία πολεμήσαμε, τότε, ως 'ξεπούλημα'. Ό,τι και να 'φύγει' λέμε 'κρίμα' και 'πενταροδεκάρες'. Ακόμα κι αν η πώληση έγινε με ανοιχτό, δημόσιο διαγωνισμό.

Και για να προλάβω, απαντώ ότι όχι, δεν έχω στοιχεία. Δεν γνωρίζω, για παράδειγμα, αν όντως η δημοσίευση αυτή:

http://www.economist.com/blogs/schumpet ... ces-crisis

περιγράφει πραγματικά ή όχι περιστατικά. Τη γενική αλήθεια, όμως, δυστυχώς, την περιγράφει.
 
Ωραία και σωστά αυτά που γράφουν οι δυο προηγούμενοι, θα μας γίνουν όμως μάθημα ή στην επόμενη ανάλογη περίπτωση (όχι απαραίτητα αεροπορική) θα λειτουργήσουν τα ίδια αντανακλαστικά?
 
Με τα άλλα τι γίνεται; Περιμένουν και αυτά για την διάλυση; Κρίμα,κρίμα, κρίμα και να σκεφτεί κανείς πως για αυτά τα αεροπλάνα φάγαν τόσα και τόσα!!!
 
Ποιο κρίμα τα $140 εκατ. που έχασε το Ελληνικό Δημόσιο μέσα σε 5 χρόνια από την πώλησή τους. :evil: :evil: :evil:
 
Top