Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για τους κανόνες της Ε.Ε και τις χρηματοδοτήσεις αεροπορικών εταιρειών , αεροδρομίων κλπ, μπορούμε να κανουμε ατελείωτη κουβέντα. Το θέμα είναι πως ο παγκόσμιος ανταγωνισμός δεν λειτουργεί με τους ίδιους κανόνες... βλέπε Turkish, Emirates Qatar και α/δ Ataturk και άλλα παραδείγματα..
με λίγα λόγια αν πηγαίνεις εσύ με το "σταυρό στο χέρι" δεν θα πας μακρυά !!
 
satcorfu":2qfr7wbr said:
Το θέμα είναι πως ο παγκόσμιος ανταγωνισμός δεν λειτουργεί με τους ίδιους κανόνες... βλέπε Turkish, Emirates Qatar και α/δ Ataturk και άλλα παραδείγματα..
Δυστυχώς ή ευτυχώς μέσα στην ΕΕ δεν μπορείς να ζήσεις το όνειρο. Αλλά και έξω να ήσουν, πως θα το χρηματοδοτήσεις? Δεν είμαστε Εμιράτα, Κατάρ ή Τουρκία και τα δανεικά τελείωσαν. Και άντε και με θυσίες αλλού και πολιτικές αποφάσεις καταφέρνεις και βάζεις κάποια χρήματα, π.χ. λεηλατώντας τα αποθεματικά των ταμείων, πως αντιμετωπίζεις τα ζωεμπορικά των locos που σου ροκανίζουν τα ελάχιστα κέρδη και το κεφάλαιο μαζί?
 
Δηλαδή αυτή τη στιγμή η Αιγαίου έχει κέρδη; Τι τάξεως κέρδη παρακαλώ; Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθότι είναι το ζητούμενο για μία υγιή επιχείρηση. Τώρα γιατί απέτυχε η Ολυμπιακή είναι συζητήσιμο αλλά δεν μπορούν να το συζητήσουν άνθρωποι που δεν έχουν κάν δουλέψει στον αεροπορικό χώρο....μήπως γιατί "η Ολυμπιακή ήταν μία αγελάδα πού όλοι την άρμεγαν και κανείς δεν την τάιζε;" Έτσι την ήθελε ο "μέτοχος" και αυτός έπαιρνε όλες τις αποφάσεις. Όποιος διευθυντής σκεφτόταν ανεξάρτητα, σε έξι μήνες πήγαινε στο σπίτι του. ;)
 
Air Greece":31fdd6zj said:
Δηλαδή αυτή τη στιγμή η Αιγαίου έχει κέρδη; Τι τάξεως κέρδη παρακαλώ; Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθότι είναι το ζητούμενο για μία υγιή επιχείρηση.
Αδιάφορο για εμάς, αφορά μόνο τους μετόχους της. Γενικά τις περισσότερες παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες τις έχει πάρει ο διάβολος αλλά δικό τους πρόβλημα.

Air Greece":31fdd6zj said:
Τώρα γιατί απέτυχε η Ολυμπιακή είναι συζητήσιμο αλλά δεν μπορούν να το συζητήσουν άνθρωποι που δεν έχουν κάν δουλέψει στον αεροπορικό χώρο....
Πας καλά? Μήπως ξέχασες ότι ζούμε σε Δημοκρατία όπου όλοι οι πολίτες πρέπει να έχουν άποψη, ιδίως όταν οι κυβερνήσεις βάζουν χέρι στα λεφτά τους? Και όταν καλοπερνάνε οι προνομιούχοι δήθεν εργαζόμενοι και στην πράξη συνδιαχειριστές με τα χρήματα που μας αρμέγουν? Σιγά μην μας επιβάλουν ομερτά ο Μάναρης και το συνάφι του.

Air Greece":31fdd6zj said:
μήπως γιατί "η Ολυμπιακή ήταν μία αγελάδα πού όλοι την άρμεγαν και κανείς δεν την τάιζε; " Έτσι την ήθελε ο "μέτοχος" και αυτός έπαιρνε όλες τις αποφάσεις. Όποιος διευθυντής σκεφτόταν ανεξάρτητα, σε έξι μήνες πήγαινε στο σπίτι του.
Απολύτως σωστό, ιδίως επί ΠΑΣΟΚ φυσικά αλλά και η ΝΔ δεν ήταν αμέτοχη. Και φυσικά σε απόλυτη αντίθεση με όσα έγραψες παραπάνω. Αλλά οι ένοχοι ήταν όλοι,και κυρίως οι δήθεν εργαζόμενοι. Αυτοί πέταγαν έξω τον εκάστοτε διευθυντή.
 
Κανένας δεν αρμεξε αυτήν την αγελάδα περισσότερο απο τους εργαζόμενους σε αυτήν.
Ευτυχώς και η αγορά απελευθερώθηκε και ο κρατικός αερομεταφορέας καταργήθηκε.
Η τεράστια ανάπτυξη των αεροπορικών συγκοινωνιών έκτοτε εχει ωφελήσει πάρα πολύ κόσμο και την εθνική οικονομία.
Αφήστε τους παλαιούς εργαζόμενους της λοιπόν να κλαίγονται σαν τους γέρους του Μαπετ Σόου επειδή έχασαν τη κότα με τα (πληρωμένα από εμάς) χρυσά αυγά.
 
Καραμήτρος Air":1nvtcx2k said:
Η τεράστια ανάπτυξη των αεροπορικών συγκοινωνιών έκτοτε εχει ωφελήσει πάρα πολύ κόσμο και την εθνική οικονομία
Την...εθνική οικονομία; Τι λες ωρέ Καραμήτρου;
Κλαίω....
 
οι εργαζόμενοι της π ΟΑ έχουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί...το βάζω στο περίπου 10-20%, το υπόλοιπο 30-40% ανήκει στις διοικήσεις, ιδίως των τελευταίων ετών, που φέσωναν την εταιρεία με έξοδα δυσβάσταχτα - πχ τα wet lease της Hola (αλήθεια γιατί είχε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα αυτή η εταιρεία ? και γιατί μπαινόβγαινε στα γραφεία της ΟΑ ?? τυχαίο θα ήταν !) η ταφόπλακα 40-50% ήταν η αναγκαστική μεταστέγαση της στο Ελ. Βεν . μαζί με την τεχνική βάση , τα έξοδα της οποίας την αποτελείωσαν. Μη ξεχνάμε τα νοίκια που πλήρωνε στο Ελ Βεν. για τα α/φ που είχαν παροπλιστεί και της το επέβαλλαν ! Οι εργαζόμενοι βεβαίως και βολευόταν απο ενα σωρό ιδιαίτερες μεταχειρήσεις , κακές αποφάσεις , κλοπές , μίζες και αναξιοκρατικές προσλήψεις μετά απο τηλέφωνα απο πολιτικά γραφεία...!! Είμαι σίγουρος όμως οτι αν κάποιος που τώρα βρίζει αυτή την κατάσταση , θα "έτρεχε" να βολευτεί και αυτός αν τότε του έταζαν μια τέτοια δουλειά !! άλλωστε εκείνες τις εποχές τα λεφτά ήταν γενικώς καλά στις αερομεταφορές...φτάσαμε να παίρνει σήμερα μηνιάτικο περίπου 1000 ευρώ μια αεροσυνοδός για μια σύμβαση 6 μηνών.!!
 
Air Greece":306s6i8t said:
Καραμήτρος Air":306s6i8t said:
Η τεράστια ανάπτυξη των αεροπορικών συγκοινωνιών έκτοτε εχει ωφελήσει πάρα πολύ κόσμο και την εθνική οικονομία
Την...εθνική οικονομία; Τι λες ωρέ Καραμήτρου;
Κλαίω....
Εθελοτυφλείς, αλλά σε καταλαβαίνω. Η μπάλα πήρε πολύ κόσμο και φυσικά πήρε και σωστούς εργαζόμενους. Δυστυχώς ή ευτυχώς, ποσώς ενδιαφέρουν οι απόψεις μας, ΕΚΛΕΙΣΕ και δεν ξαναγυρνάει :cool:
 
OA702":2u4v8zfj said:
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ποσώς ενδιαφέρουν οι απόψεις μας, ΕΚΛΕΙΣΕ και δεν ξαναγυρνάει :cool:
Έλα όμως πού ξαναγύρισε και λέγεται Olympic Air. Μού λύνεις μιά απορία: αφού η Αιγαίου την αγόρασε δεν θα έπρεπε να είχε βάψει τα Dash και τα ATR όλα Aegean και να σβήσει το όνομα Olympic; Γιατί το κάνει αυτό;
 
Ωχου ρε φίλε, για τον ίδιο λόγο που η Lufthansa δεν έχει βάψει τα αεροπλάνα των Eurowings, Germanwings, Swiss, Brussels, Austrian και η Etihad των Alitalia, Air Berlin και Air Serbia.

Πάλι τις ίδιες :5: θα γράφουμε?
:wall:
 
Top