joker2013
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 08/12/2013
- Μηνύματα
- 236
- Likes
- 234
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KOR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDB
6circles":1prduy8o said:Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας.![]()
Μερικές φορές ο σαρκασμός δε φαίνεται εύκολα απο τα γραπτά

sv1xv":1prduy8o said:Σε ποιό κοινό θα απευθύνονται? Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir. Με τα αεροπλάνα, την οργάνωση και την κουλτούρα υπηρεσιών της Aegean, το προϊόν "medium haul" θα είναι για τα μπάζα.6circles":1prduy8o said:1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
Θεωρητικά στο κοινό που απευθύνεται και στα short-haul, είτε σε όσους δεν έχουν εναλλακτική (νησιά, δρομολόγια εξωτερικού χωρίς αντίπαλο κλπ) είτε σε όσους θέλουν να πετάνε με την Αιγαίου για να νιώθουν καλύτερα που πετάνε με ελληνική εταιρία και όχι με γερμανικη/γαλλική/βρετανική etc.
Δε νομίζω πάντως πως υπάρχει ψωμί για μακρινά, οι προορισμοί είναι πολύ περιορισμένοι και καλύπτονται σε αρκετά καλό βαθμό απο τις υπάρχουσες εταιρίες που έχουν τη δυνατότητα να τα εκτελούν seasonal. Αν σε όλα αυτά βάλουμε και την ασθμαίνουσα επιχειρηματική ζωή της Ελλάδας (Αθήνας βασικα), νομίζω πως δένει το γλυκό. Πρόσφατα διάβαζα πως η Apple αγοράζει ένα μεγάλο αριθμό θέσεων κάθε μέρα στο Σαν Φρανσισκο-Σαγκάη και το Σαν Φρανσισκο-Λονδινο για τα στελέχη της με τη United. Η LH πέταγε στη Β. Καρολάινα απο το Μόναχο που πήγαιναν τα στελέχη της BMW που έχει φάμπρικα εκεί. Εμείς να στείλουμε Baristas στη ΝΥ για εκπαίδευση; Εκεί είναι τα λεφτά κι οχι στους ομογενείς που πετάνε μια φορά το χρόνο για διακοπές στο Ελλάδα απο το Αμέρικα.
Η Aegean φαίνεται να ικανοποιείται με αυτό το μοντέλο του περιφερειακού carrier που εκμεταλλεύεται τον εισερχόμενο τουρισμό και μπορεί να λειτουργεί με κερδοφορία. Ίσως γνωρίζουν λίγο καλύτερα απο εμάς μέχρι που φτάνουν τα πόδια τους.