Re: Προσλήψεις στην Aegean
Σίγουρα τα δυο προσόντα που αναφέρεις θα βοηθούσαν για να γίνεις ένας επιτυχημένος αστροναύτης (commander ή pilot).
Στα εγκόσμια τώρα (αεροπορικές εταιρείες), τυπικά δεν παίζει ρόλο καθώς η δουλειά δεν το απαιτεί. Θα συναντήσεις πολλούς μηχανικούς με ειδίκευση στην αεροδυναμική, τα avionics κλπ που δεν έχουν πλήρη εικόνα του αεροπλάνου πέραν από το πεδίο της ειδίκευσής τους, όπως και τη συντριπτική πλειοψηφία των πιλότων που αν τους ρωτήσεις γιατί το αεροπλάνο πετάει θα σου απαντήσουν γιατί το είπε ο Bernoulli. Ο καθένας ξέρει και κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα όμως ο interviewer κάθε εταιρείας θα σκεφθεί με τον δκό του τρόπο και ίσως σου δώσει ένα πριμ για το πτυχίο.
Όμως, είναι λίγο χαζό να πας σε πολυτεχνείο ΚΑΛΟ* (αφιερώνοντας χρήμα, ιδρώτα, δουλειά), να γίνεις μηχανικός για να καταλήξεις πιλότος. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με τον ναυπηγό που μπαρκάρει γίνεται καπετάνιος (είναι ακριβώς το ίδιο, αν εξαιρέσεις ότι το επάγγελμα του καπετάνιου δεν είχε ποτέ τόση γκλαμουριά όσο αυτό του πιλότου κάποτε).
*Βέβαια, αν πας σε κανένα χωριό της Αγγλίας (εκτός των Oxbridge φυσικά) και σπουδάσεις 2 χρόνια aerospace technology, αλλάζουν τα πράγματα...
Σίγουρα τα δυο προσόντα που αναφέρεις θα βοηθούσαν για να γίνεις ένας επιτυχημένος αστροναύτης (commander ή pilot).
Στα εγκόσμια τώρα (αεροπορικές εταιρείες), τυπικά δεν παίζει ρόλο καθώς η δουλειά δεν το απαιτεί. Θα συναντήσεις πολλούς μηχανικούς με ειδίκευση στην αεροδυναμική, τα avionics κλπ που δεν έχουν πλήρη εικόνα του αεροπλάνου πέραν από το πεδίο της ειδίκευσής τους, όπως και τη συντριπτική πλειοψηφία των πιλότων που αν τους ρωτήσεις γιατί το αεροπλάνο πετάει θα σου απαντήσουν γιατί το είπε ο Bernoulli. Ο καθένας ξέρει και κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα όμως ο interviewer κάθε εταιρείας θα σκεφθεί με τον δκό του τρόπο και ίσως σου δώσει ένα πριμ για το πτυχίο.
Όμως, είναι λίγο χαζό να πας σε πολυτεχνείο ΚΑΛΟ* (αφιερώνοντας χρήμα, ιδρώτα, δουλειά), να γίνεις μηχανικός για να καταλήξεις πιλότος. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με τον ναυπηγό που μπαρκάρει γίνεται καπετάνιος (είναι ακριβώς το ίδιο, αν εξαιρέσεις ότι το επάγγελμα του καπετάνιου δεν είχε ποτέ τόση γκλαμουριά όσο αυτό του πιλότου κάποτε).
*Βέβαια, αν πας σε κανένα χωριό της Αγγλίας (εκτός των Oxbridge φυσικά) και σπουδάσεις 2 χρόνια aerospace technology, αλλάζουν τα πράγματα...