Οι μηχανικοί πετάνε?

  • Thread starter Thread starter STeDoRiaN
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Προσλήψεις στην Aegean

Σίγουρα τα δυο προσόντα που αναφέρεις θα βοηθούσαν για να γίνεις ένας επιτυχημένος αστροναύτης (commander ή pilot).

Στα εγκόσμια τώρα (αεροπορικές εταιρείες), τυπικά δεν παίζει ρόλο καθώς η δουλειά δεν το απαιτεί. Θα συναντήσεις πολλούς μηχανικούς με ειδίκευση στην αεροδυναμική, τα avionics κλπ που δεν έχουν πλήρη εικόνα του αεροπλάνου πέραν από το πεδίο της ειδίκευσής τους, όπως και τη συντριπτική πλειοψηφία των πιλότων που αν τους ρωτήσεις γιατί το αεροπλάνο πετάει θα σου απαντήσουν γιατί το είπε ο Bernoulli. Ο καθένας ξέρει και κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα όμως ο interviewer κάθε εταιρείας θα σκεφθεί με τον δκό του τρόπο και ίσως σου δώσει ένα πριμ για το πτυχίο.

Όμως, είναι λίγο χαζό να πας σε πολυτεχνείο ΚΑΛΟ* (αφιερώνοντας χρήμα, ιδρώτα, δουλειά), να γίνεις μηχανικός για να καταλήξεις πιλότος. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με τον ναυπηγό που μπαρκάρει γίνεται καπετάνιος (είναι ακριβώς το ίδιο, αν εξαιρέσεις ότι το επάγγελμα του καπετάνιου δεν είχε ποτέ τόση γκλαμουριά όσο αυτό του πιλότου κάποτε).

*Βέβαια, αν πας σε κανένα χωριό της Αγγλίας (εκτός των Oxbridge φυσικά) και σπουδάσεις 2 χρόνια aerospace technology, αλλάζουν τα πράγματα...
 
Re: Προσλήψεις στην Aegean

DSP":u9ol915f said:
Θα συναντήσεις πολλούς μηχανικούς με ειδίκευση στην αεροδυναμική, τα avionics κλπ που δεν έχουν πλήρη εικόνα του αεροπλάνου πέραν από το πεδίο της ειδίκευσής τους,
Σε ποιους μηχανικούς αναφέρεσαι?Αφού έχεις πει ότι οι αεροναυπηγοί δεν εργάζονται σε αεροπορικές αλλά σε βιομηχανίες :roll:
DSP":u9ol915f said:
Σίγουρα τα δυο προσόντα που αναφέρεις θα βοηθούσαν για να γίνεις ένας επιτυχημένος αστροναύτης (commander ή pilot).

Στα εγκόσμια τώρα (αεροπορικές εταιρείες), τυπικά δεν παίζει ρόλο καθώς η δουλειά δεν το απαιτεί. Θα συναντήσεις πολλούς μηχανικούς με ειδίκευση στην αεροδυναμική, τα avionics κλπ που δεν έχουν πλήρη εικόνα του αεροπλάνου πέραν από το πεδίο της ειδίκευσής τους, όπως και τη συντριπτική πλειοψηφία των πιλότων που αν τους ρωτήσεις γιατί το αεροπλάνο πετάει θα σου απαντήσουν γιατί το είπε ο Bernoulli. Ο καθένας ξέρει και κάνει τη δουλειά του. Σίγουρα όμως ο interviewer κάθε εταιρείας θα σκεφθεί με τον δκό του τρόπο και ίσως σου δώσει ένα πριμ για το πτυχίο.

Όμως, είναι λίγο χαζό να πας σε πολυτεχνείο ΚΑΛΟ* (αφιερώνοντας χρήμα, ιδρώτα, δουλειά), να γίνεις μηχανικός για να καταλήξεις πιλότος. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με τον ναυπηγό που μπαρκάρει γίνεται καπετάνιος (είναι ακριβώς το ίδιο, αν εξαιρέσεις ότι το επάγγελμα του καπετάνιου δεν είχε ποτέ τόση γκλαμουριά όσο αυτό του πιλότου κάποτε).

*Βέβαια, αν πας σε κανένα χωριό της Αγγλίας (εκτός των Oxbridge φυσικά) και σπουδάσεις 2 χρόνια aerospace technology, αλλάζουν τα πράγματα...
Καλά και αυτός ο γνωστός του πατέρα μου δεν σπούδασε αεροναυπηγός με στόχο να γίνει πιλότος.Μάλλον προέκυψε αργότερα.Και κάτι ακόμα που μου ήρθε μιας και είδα ότι τα ποστ μεταφέρθηκαν στο υπάρχον τόπικ.Έχω ακούσει ότι υπάρχει περίπτωση με πτυχίο αεροναυπηγού να δουλέψεις ως flight engineer.Γενικά flight engineers υπάρχουν ακόμα?Λογικά μόνο οι πολύ μεγάλες αεροπορικές θα έχουυν τέτοιοες θέσεις?Έκανα και μια μικρή αναζήτηση για το επάγγελμα http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_engineer όπου διάβασα ότι γενικά τα σύγχρονα αεροπλάνα δεν απαιτούν flight engineers και είναι σπάνιοι σήμερα.Ακόμη και σε πολύ μικρό ποσοστό υπάρχει περίπτωση να δουλέψει κανείς σε τέτοια θέση?
 
Σοβαρα λοιπον , το πτυχειο δεν εχει καμια (μα καμια ) σημασια στην εξελιξη σου στην εταιρια , αλλου μπορει, εδω οχι....

Ηταν λιγο κρυο το Delica αλλα δεν πειραζει .... :)
 
Flight ENgineer ήταν ο τρίτος χειριστής που καθόνταν στη κονσόλα του, πίσω από τους δυο πιλότους. Ήταν το πρώτο στάδιο, πριν γίνεις συγκυβερνήτης και μετά κυβερνήτης (δηλαδή η εκπαίδευση ήταν πιλότου και όχι μηχανικού). Όλη η δουλειά του αντικαταστάθηκε από προηγμένα avionnics, οπότε η θέση καταργήθηκε. Ακόμη και σε αεροπλάνα όπως το DC8 και παρεμφερή cargo έχουν βάλει lcd displays και κατήργησαν τον flight engineer.

Μόνο σε καμιά ξεχασμένη εταιρεία στον τρίτο κόσμο ίσως έχει προοπτική η συγκεκριμένη θέση.

Όσο για το άλλο θέμα: αυτός που ασχολείται με τα πάντα λέγεται systems engineer. Έχει πλήρη εικόνα ενός project και συντονίζει όλες τις ομάδες. Οι υπόλοιποι μηχανικοί έχουν ο καθένας τη δουλειά του (CFD, stress, control, κινητήρες κλπ). Αυτό που εννοούσα είναι ότι δεν είναι παράξενο να βρεις έναν εμπειρότατο μηχανικό που σχεδιάζει κινητήρες και να μην ξέρει πχ τι είναι το transition altitude. Αυτό είναι δουλειά του πιλότου. Αυτό εννοούσα.
 
Μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο. Ποτέ η θέση του ιπτάμενου μηχανικού δεν ήταν το πρώτο στάδιο για να γίνεις πιλότος (αν και έχουν υπάρξει και περιπτώσεις που κάποιοι ιπτάμενοι μηχανικοί αποφάσισαν να αλλάξουν επάγγελμα και να γίνουν χειριστές ξεκινώντας από την αρχή).
Όλοι οι (πρώην) ιπτάμενοι μηχανικοί που γνωρίζω δεν εκπαιδεύτηκαν ποτέ σαν πιλότοι, ξεκίνησαν σαν κανονικοί μηχανικοί, κάποια στιγμή μεταπήδησαν στο πιλοτήριο για να γίνουν ιπτάμενοι μηχανικοί (και αυτό μετά από αρκετά χρόνια) αλλά δεν έγιναν ποτέ χειριστές. Πολλοί από αυτούς δουλεύουν ακόμη σαν κανονικοί μηχανικοί. Είναι μια δουλειά που απαιτεί (μεγάλη)εμπειρία στην συντήρηση αεροπλάνων. Δεν αρκεί η εκπαίδευση των χειριστών για να ξεκινήσεις κάπου ως ιπτάμενος μηχανικός.
Αν ξέρεις εσύ κάποιον που ξεκίνησε σαν ιπτάμενος μηχανικός έχοντας εκπαίδευση πιλότου θα με ενδιέφερε να το ξέρω. :!:
 
Νομίζω ότι μπερδέυεις την πολιτική με την πολεμική αεροπορία.

Καμία σχέση με τη συντήρηση των αεροσκαφών δεν είχε ο μηχανικός που πετούσε στην τρίτη θέση στο πιλοτήριο. Ασχολούταν με τις δεξαμενές καυσίμων, με την κατάσταση των διαφόρων υποσυστημάτων (υδραυλικά, πνευματικά κλπ). Η δουλειά αυτή (πλέον) έχει επιμερισθεί (με τη βοήθεια προηγμένων avionics) στους δυο χειριστές.
 
Θα επιμείνω ότι και στην πολεμική αλλά και στην πολιτική αεροπορία ο ιπτάμενος μηχανικός δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με χειριστές και εκπαίδευση χειριστών. Γνωρίζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πρώην ιπτάμενους μηχανικούς που έχουν πετάξει με Noratlas, C-130, E-3 AWACS, αλλά και Β747 και όλοι έχουν εκπαίδευση μηχανικού (συντήρηση δηλαδή) και όχι χειριστή.

Πάντα φιλικά.
 
Οι μηχανικοι χωριζονται σε 2 ειδη: ιπταμενους(υπο εξαφανιση) και εδαφους
οι εδαφους θα πεταξουν για 2 λογους.τεχνικη υποστηριξη σε δρομολογιο που δεν εχει η εταιρεια συμβολαιο τεχνικης υποστιριξης ή να παρακολουθησει μια βλαβη στο αεροπλανο για λογους διερευνησης και αποκαταστασης(trouble shooting)

φιλικα
viper1
 
DSP":135wgh25 said:
Νομίζω ότι μπερδέυεις την πολιτική με την πολεμική αεροπορία.

Καμία σχέση με τη συντήρηση των αεροσκαφών δεν είχε ο μηχανικός που πετούσε στην τρίτη θέση στο πιλοτήριο. Ασχολούταν με τις δεξαμενές καυσίμων, με την κατάσταση των διαφόρων υποσυστημάτων (υδραυλικά, πνευματικά κλπ). Η δουλειά αυτή (πλέον) έχει επιμερισθεί (με τη βοήθεια προηγμένων avionics) στους δυο χειριστές.

η αλλιως PANEL OPERATOR. οτι ειναι και οι χειριστες στα airbus 8) 8)
 
Re:

Jass":861dtcqo said:
Συνηθως πετανε οι μηχανικοι, αξκοι προελευσεως ΣΙ...Αλλα και ενας Στυατζης με πολλα χρονια στη πλατη και βαθμο αξκου θα πεταξει και αυτος!
Φυσικα και ενας Υπξκος μπορει να πεταξει αλλα επειδη τετοιες περιπτωσεις ειναι λιγες,καβαντζωνονται απο τους μεγαλους...
Μην ξεχνας οτι οι ωρες πτησεις γραφονται και για τους τεχνικους,που σημαινει εξτρα χρημα.. :wink:

Το πιο βασικο ρολο τον παιζει η θεση σου στη μοναδα και οχι τοσο πολυ ο βαθμος!

τον ρόλο τον παίζει η θέση και τα καθήκοντα όπως είπες. Σε δοκιμή α/φ δεν είναι καβάτζα να πετάξεις. ΕΥχαριστώ!!
 
Top