OA short news

  • Thread starter Thread starter FLIGHTATT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
hmmm.... :? to eho ksanapi nomozo oti den eimai idieteros filos tis ideas na antikatastathoun ta734 me A320. o hristos den einhe pi prosfata oti ta B734 tha andikatastathoun me 737NG?

pantos tora einai sta allithia eukeria na ananeothi o stolos (ton opio den theoro palio) kathos i kataskeuasthes auton ton kairo dinoun poly kales times logo krisis
 
Κι όμως τα 320 είναι κατά τη γνώμη μου κλάσεις ανώτερα των 737. Επίσης πιστεύω ότι μακροπρόθεσμα θα βοηθήσουν την ΟΑ να μειώσει τα έξοδά της, αν κρατήσει τα 340. Ας μην ξεχνάμε ότι κι η πολιτική παίζει συνήθως σημαντικό ρόλο στην επιλογή των αεροσκαφών μιας εταιρίας, οπότε ίσως να συμφέρει την Ελλάδα να υποστηρίξει την ευρωπαϊκή Airbus. Πάντως το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι λίγη υπομονή ακόμα και να δούμε τι θα συμβεί.
 
Και για εμένα τα Α320 είναι μια πιο καλή λύση για την ΟΑ, άσχετα με το αν στην αρχή κόστιζε την εταιρεία κάτι παραπάνω για να εκπαίδευση το προσωπικό της στα νέα αεροσκάφη (όπως και να το κάνουμε, συμπαθώ τα αεροσκάφη της Αιρμπάς περισσότερα από αυτά της Μπόινγκ). Αλλά πιστεύω ότι και η Airbus θα κάνει μια καλή τιμή από τη στιγμή που θα δει μια παραγγελία 20 ? 25 αεροσκαφών?

Αλλά, στις αρχές (να ομολογήσω) δεν περιμένω και πολλές αλλαγές στο στόλο της εταιρείας. Αν (με το καλό) γίνει η Νέα Ολυμπιακή (ΝΟΑ) επιτέλους πραγματικότητα τότε θα έχει στο στόλο της τα παλαιά αεροσκάφη της σημερινής. Πιστεύω θα αρχίσει με τα 10 Β734 (ιδιόκτητα), 4 Α340, 2 Α300 και μερικά ακόμη Β733/4 τα οποία θα αποκτήσει με leasing (ίσως και με τα σημερινά, εάν καταφέρει να καλυτερέψει την ισχύουσα σύμβαση). Μετά σιγά-σιγά θα γίνει ένα ξεπούλημα των Α300 και 4 Α340 τα οποία θα αντικατασταθούν με άλλα. Τώρα πια άλλα.. δεν γνωρίζουμε. Και αργότερα θα φύγουν και τα 10 Β734!!!

Η άποψη μου είναι ότι το καλύτερο θα ήταν:

:arrow: 10 A319, 124 θέσεων
:arrow: 10 Α320, 156 θέσεων
:arrow: 5 Α321, 190-195 θέσεις

Αεροσκάφη Α330 ή Α340 δεν θα υπάρξουν (πιστεύω) από τη στιγμή που θα κοπούν όλες οι υπερατλαντικές πτήσεις. Γιατί να υπάρξουν, άλλωστε είναι το ερώτημα. Τα Α330/340 παίρνουν 100 άτομα παραπάνω από τα Α321. Όμως, δεν πιστεύω να είναι αναγκαία η χρήση τους σε ευρωπαϊκούς προορισμούς (αν και δεν γνωρίζω τα στοιχεία πληρότητας κάθε πτήσης). Καλύτερα να βάζουν τα καλοκαίρια μια πτήση περισσότερη με Α320/1 παρά να έχουν όλο το έτος Α330/340 τα οποία όμως θα τα γεμίζουν μονάχα σε 50 μέρες του έτους!!!

Επιπλέον η εταιρεία θα έχει φυσικά και αεροσκάφη για εντός της Ελλάδας. Εδώ (μιας και έγινε η αρχή με τα DHC8-200) καλά θα ήταν να μείνουν σε αυτά τα αεροσκάφη με αντικατάσταση των σημερινών ATR42/72 από DHC8-300/400. Έτσι η εταιρεία θα έχει μονάχα δύο τελείως διαφορετικά αεροσκάφη και θα μείωνε το κόστος συντήρησης εξαιρετικά.
 
symfwnw apolyta me ton webmaster

ektos tou oti sympathw poly perissotero ta eyrwpaika airbus apo ta amerikanika boeing, thewrw oti i diavathmisi A319 A320 A321, ektos tou oti tin xrisimopoioun oi perissoteroi operators sto styl tis OA (finnair) einai idaniki gia tis periodous aixmis/mi aixmis pou xaraktirizoun tin elliniki agora.

akoma se sygkrisi me ta 737, nomizw oti einai arketa pio sygxrona (i kanw lathos?) i toulaxiston aytin tin entypwsi apokomizw.
 
Δεν κατάλαβα, ποιός είπε ότι η Ολυμπιακή θα σταματήσει τις πτήσεις μακρινών αποστάσεων; Απ’ ότι έχω ακούσει, τα δρομολόγια για Γιοχάννεσμπουργκ και Νέα Υόρκη πηγαίνουν καλά, καθώς και η γραμμή του Καναδά, η οποία όμως δε γνωρίζω κατά πόσο έχει επηρεασθεί από τον ιό της άτυπης πνευμονίας. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να συνεχισθούν οι πτήσεις προς όλους τους υπερπόντιους προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων κι αυτών της Αυστραλίας, απλά πρέπει να γίνει καλύτερη διαχείρηση και περιορισμός των εξόδων. Ούτως ή άλλως πιστεύω ότι μια απόφαση για τη διακοπή αυτών των πτήσεων δεν είναι λογική ή η μόνη λύση. Από την άλλη πλευρά θα έχει πολιτικό κόστος για την κυβέρνηση και δε θα βοηθήσει ούτε την Ολυμπιακή αλλά ούτε την Ελλάδα λίγους μήνες πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες. Είναι λοπόν σίγουρο ότι τα 340 θα φύγουν ή δε θ’ αντικατασταθούν; Ακόμη, δε νομίζω ότι τα AB6 γεμίζουν μόνο πενήντα μέρες το χρόνο, οπότε αν αντικατασταθούν από πχ. 332 κι αυτά θα γεμίζουν. Αν είναι έτσι, τότε γιατί πχ. οι κυπριακές αντικατέστησαν τα 310 με 332 κι όχι με 321;
 
Κανείς δεν είπε ότι θα σταματήσουν οι υπερπόντιες πτήσεις. Αλλά, λέω ότι από τη στιγμή που δεν θα υπάρξουν υπερπόντιες πτήσεις τότε δεν θα χρειάζονται και αεροσκάφη τύπου Α330/340. Μιλάω δηλ. για την περίπτωση που θα κοπούν οι πτήσεις αυτές. Φυσικά αν δεν σταματήσουν αυτά τα δρομολόγια, τότε θα πρέπει να δούμε τι αεροσκάφη θα εκτελούν τα δρομολόγια αυτά.

Για ευρωπαϊκούς προορισμούς δεν θα συμφέρει τη εταιρεία να διατηρεί αεροσκάφη ευρείας ατράκτου. Ένα παράδειγμα σε δρομολόγια που πετάνε αύριο το Α300/Α340 (το ">" σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότερες από τον αριθμό που αναγράφετε από δίπλα κενές θέσεις. Το σύστημα δεν δίνει τους ακριβείς αριθμούς, αλλά λέει στάνταρ έναν αριθμό αν υπάρχουν περισσότερες θέσεις κενές, π.χ. στο C (Bussinnes class) δίνει πάντα το 4. Αλλά μπορεί να είναι και όλες οι θέσεις κενές, όχι όμως λιγότερες από 4 :!:) :

:arrow: ΟΑ259 LHR: C>4 κενές θέσεις και Y>49 κενές θέσεις, Α300,
:arrow: ΟΑ269 LHR: C>4 κενές θέσεις και Y>49 κενές θέσεις, Α340,
:arrow: ΟΑ265 LHR: C>4 κενές θέσεις και Y=0 κενές θέσεις, Α300,
:arrow: ΟΑ105 JNB: C>4 κενές θέσεις και Y>35 κενές θέσεις, Α340,
:arrow: ΟΑ411 JFK: C>4 κενές θέσεις και Y>46 κενές θέσεις, Α340,
:arrow: ΟΑ423 YYZ: C>4 κενές θέσεις και Y>35 κενές θέσεις, Α340

Σαφώς και είναι μόνο ενδεικτικές τιμές, αλλά συνήθως έτσι είναι το περισσότερο διάστημα του έτους. Σπάνια υπάρχουν πτήσεις που έχουν πληρώτητα άνω των 60% και 70% (ακόμη και σε δρομολόγια με Β734 υπάρχουν συχνά πτήσεις με πληρώτητα περ. 50%)...

Συμφωνώ όμως ότι καλό θα είναι να συνεχιστούν όλα τα υπερπόντια δρομολόγια (και προς Αυστραλία) γιατί κάθε άλλη κίνηση είναι βήμα προς τα πίσω.

Επιπλέον όμως δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις Κυπριακές με την Ολυμπιακή, όπως δεν μπορούμε σε αυτό το θέμα να συγκρίνουμε διάφορες εταιρείες σε διάφορα δρομολόγια. Ακόμη πρέπει να πούμε, ότι οι ΚΑ αντικατέστησαν 4 Α300 με 2 Α330, και στα υπόλοιπα δρομολόγια χρησιμοποιούν Α320 :!:
 
@ aki: ta 10 idioktita 734 pou ta brikes ?? ama den kano lathos idiktiota einai mono ta 6

@ alexander : to oti ta A320 einai pio moderna apo ta 737NG to amfibalo ligo. Ama den kano lathos to 737-400/500 kykloforise otan bgike kai to A320. I Boeing, gia logous community, den ithele na kanis poles alages se syngrisi me to 737-300 me to apotelesma to A320 na gini pio megali epitihia apo to
737-400/500. Ta Boeing 737-600/700/800/900 omos nomizo oti den ehoun na zilepsoun tipota apo ta A318/A319/A320/A321

@chirg: se auto eheis apolito dikio an kai einai lanthasmeno na eheis mia protimisi gia politikous logous
 
Τα επτά αεροσκάφη της ΟΑ (SX-BKA/B/C/D/E/F/G) είναι ιδιόκτητα. Επιπλέον τα τρία των Μακεδονικών... όπα τα τρία των ΜΑ δεν είναι ιδιόκτητα... :oops: sorry λάθος (που να είχα πιει και κάτι... :shock:)....

Άρα 7 ιδιόκτητα Β734 :!: Οπότε αναγκαστικά η εταιρεία ή θα πρέπει να κρατήσει κάποια από τα leased Β734 ή να μισθώσει άλλα :!:
 
I Boeing, gia logous community, den ithele na kanis poles alages se syngrisi me to 737-300

Σιγά μην κάνει η Boeing για τα 737 και κοινόβιο! Ευτυχώς που πετάτε και κανένα πετυχημένο από καιρό σε καιρό και γελάει κι εμάς το χειλάκι μας! Προτείνω να δημιουργηθεί μια στήλη όπου θα δημοσιεύονται τα πολύ πετυχημένα μαργαριτάρια της ιστοσελίδας, η οποία έχει αρχίσει να παίρνει και ψυχαγωγικό χαρακτήρα! Μην πάρει κανείς το παραπάνω σχόλιο προσωπικά ή κατάκαρδα, απλά δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ αυτή τη φορά... Κανείς δεν είναι αλάνθαστος.

Στο θέμα μας τώρα… Όντως - μεταξύ άλλων - για λόγους COMMONALITY - αφού το θέλετε έτσι - η Boeing απέφυγε τις ριζικές αλλαγές στα 737NG. Για όσους δέν το έχουν καταλάβει ακόμα, η τεχνολογία που έχει εφαρμοσθεί στα 320 είναι πολύ προχωρημένη, με κύριο χαρακτηριστικό το σύστημα fly by wire. Η Airbus έχει δηλώσει χαρακτηριστικά πως όταν η Boeing δημιουργήσει την επόμενη γενιά των 737 τότε ίσως τα 320 να χρειασθούν μόνο ένα απλό ‘σουλούπωμα’ (πχ. αναβάθμιση κινητήρων) για να τ’ανταγωνισθούν...
 
peri tin stili gia ta petihimena sholia thelo na symfoniso apolita mazi sou, giati kai mena mou erhonte merika sholia pou tha anikan eki mesa – propantos ama sisitame to poso telios einai o ethnikos mas aerometaforeas.

to ti leei enas katskeuastis gia ta proionta tou antagonismou den to sholiazo kathos o kathenas leei ta kalytera gia to diko tou proion -auto metraei kai gia to ti leei i boeing gia ta Airbus alla kai gia tin OA pou leei ston kosmo oti einai (dithen) i deuteri pio asfaleteri eteria stion kosmo.

kata ta alla nomizo oti den katalabes akribos ti enoousa
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top