Κανείς δεν είπε ότι θα σταματήσουν οι υπερπόντιες πτήσεις. Αλλά, λέω ότι από τη στιγμή που δεν θα υπάρξουν υπερπόντιες πτήσεις τότε δεν θα χρειάζονται και αεροσκάφη τύπου Α330/340. Μιλάω δηλ. για την περίπτωση που θα κοπούν οι πτήσεις αυτές. Φυσικά αν δεν σταματήσουν αυτά τα δρομολόγια, τότε θα πρέπει να δούμε τι αεροσκάφη θα εκτελούν τα δρομολόγια αυτά.
Για ευρωπαϊκούς προορισμούς δεν θα συμφέρει τη εταιρεία να διατηρεί αεροσκάφη ευρείας ατράκτου. Ένα παράδειγμα σε δρομολόγια που πετάνε αύριο το Α300/Α340 (το ">" σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότερες από τον αριθμό που αναγράφετε από δίπλα κενές θέσεις. Το σύστημα δεν δίνει τους ακριβείς αριθμούς, αλλά λέει στάνταρ έναν αριθμό αν υπάρχουν περισσότερες θέσεις κενές, π.χ. στο C (Bussinnes class) δίνει πάντα το 4. Αλλά μπορεί να είναι και όλες οι θέσεις κενές, όχι όμως λιγότερες από 4
) :
ΟΑ259 LHR: C>4 κενές θέσεις και Y>49 κενές θέσεις, Α300,
ΟΑ269 LHR: C>4 κενές θέσεις και Y>49 κενές θέσεις, Α340,
ΟΑ265 LHR: C>4 κενές θέσεις και Y=0 κενές θέσεις, Α300,
ΟΑ105 JNB: C>4 κενές θέσεις και Y>35 κενές θέσεις, Α340,
ΟΑ411 JFK: C>4 κενές θέσεις και Y>46 κενές θέσεις, Α340,
ΟΑ423 YYZ: C>4 κενές θέσεις και Y>35 κενές θέσεις, Α340
Σαφώς και είναι μόνο ενδεικτικές τιμές, αλλά συνήθως έτσι είναι το περισσότερο διάστημα του έτους. Σπάνια υπάρχουν πτήσεις που έχουν πληρώτητα άνω των 60% και 70% (ακόμη και σε δρομολόγια με Β734 υπάρχουν συχνά πτήσεις με πληρώτητα περ. 50%)...
Συμφωνώ όμως ότι καλό θα είναι να συνεχιστούν όλα τα υπερπόντια δρομολόγια (και προς Αυστραλία) γιατί κάθε άλλη κίνηση είναι βήμα προς τα πίσω.
Επιπλέον όμως δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις Κυπριακές με την Ολυμπιακή, όπως δεν μπορούμε σε αυτό το θέμα να συγκρίνουμε διάφορες εταιρείες σε διάφορα δρομολόγια. Ακόμη πρέπει να πούμε, ότι οι ΚΑ αντικατέστησαν 4 Α300 με 2 Α330, και στα υπόλοιπα δρομολόγια χρησιμοποιούν Α320