Κατ αρχάς τα AT4 της Ολυμπιακής έχουν 50 θέσεις, όμως αλλού είναι το θέμα. Έχω την εντύπωση ότι το αεροσκάφος που εκτελεί την πτήση έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη, όπου έχουν βάση μόνο ATR και 717 της ΟΑ, οπότε ίσως να μην μπορύσε η ΟΑ να στείλει πχ. Dornier. Επίσης, μπορεί μια επιδότηση για 19 θέσεις να αρκεί για να είναι το δρομολόγιο κερδοφόρο. Το λόγο για τον οποίο πετάει για Σητεία κι όχι πχ. για Ηράκλειο δεν τον γνωρίζω, ίσως όμως ένα δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Ηράκλειο να μη θεωρούνταν δρομολόγιο της άγονης γραμμής και να μην μπορούσε να πάρει επιδότηση.