OA order (?)

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δεν ξέρω αν το διαβάσατε, αλλά θα έρθουν 4 Βombardier για να αντικαταστήσουν τα 6 Dornier :!:
 
Pistevo omos oti ta 6 Dornier den itan kai ta 6 se xrisi.... Exipiretousan mono Milo,Paro (kirios...) epomenos ta 4 Bombardier einai yperarketa (afou opos fainetai apo ta dromologia sto site tis O.A. tha xrisimopoiithoun kai gia Kithira,Astypalaia,Naxo,Syro k.t.l.)
 
min ksehnate kai tin diafora ston arithmo theseon:

DO228: 19
DHC 8-200: 39 (nomizo)
 
Αν θυμάμε σωστά από την Αθήνα πετούσαν μονάχα 2 Do228. Τα άλλα ποια δρομολόγια εκτελούσαν (και πόσα από αυτά ήταν σε χρήση) δεν γνωρίζω :!:
 
ta DO228 hrisitmopionousan episeis gia na syndeoun merika nisia metaksi tous p.h. tin rodo me to kastelorizo kai tin karpatho. Nomiza episis oti tha hrisimopiontousan gia tis agones grammes. Pros ekpliksi mou eida omos oti Alex/poli- Sitia hrisimopiountai ATR 42 kai 72.

Edo anarotieme, apo tin mia: giati hriazete i Sitia ptisi gia Alex/poli. To theoro spatali kratikos hrimaton (apo Alex-poli katagome)

Kai apo tin alli: Poso "agoni" einai auti i grammi arage kai petane me ATR. :?: :?:
 
Όσον αφορά τη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σητεία, δεν πρόκειται απλά για τη σύνδεση δυο πόλεων, αλλά για τη σύνδεση Θράκης-Κρήτης. Δοκίμασε κανείς σας το δρομολόγιο με διαφορετικό μέσο; Κι εφόσον το δρομολόγιο είναι κοινωνικού χαρακτήρα (συνδέει δυο απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας) αποτελεί δρομολόγιο της άγονης γραμμής. Επίσης δεν κατάλαβα το νόημα του σχολίου για την εκτέλεση των συγκεκριμένων πτήσεων από ATR.
 
i epidotisi apo to kratos einai gia 19-20 theseis. anaritieme giati i olympiaki stelni ATR ekei pera ta opia ehoun 52 theseis.

Akoma mou kani entiposi giati den paei auto to aeroplano Iraklio pou einai (to) sto kendro tou nisiou anti gia Sitia pou einai anatolika anatolika. Nomizo oti gia tous epibates Thraki - Kriti tha eitan poly kalitera
 
Κατ’ αρχάς τα AT4 της Ολυμπιακής έχουν 50 θέσεις, όμως αλλού είναι το θέμα. Έχω την εντύπωση ότι το αεροσκάφος που εκτελεί την πτήση έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη, όπου έχουν βάση μόνο ATR και 717 της ΟΑ, οπότε ίσως να μην μπορύσε η ΟΑ να στείλει πχ. Dornier. Επίσης, μπορεί μια επιδότηση για 19 θέσεις να αρκεί για να είναι το δρομολόγιο κερδοφόρο. Το λόγο για τον οποίο πετάει για Σητεία κι όχι πχ. για Ηράκλειο δεν τον γνωρίζω, ίσως όμως ένα δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Ηράκλειο να μη θεωρούνταν δρομολόγιο της άγονης γραμμής και να μην μπορούσε να πάρει επιδότηση.
 
peri tou ATR mporei na eheis dikio, alla ama einai etsi, tote to theoro pali "spatali kratikon hrimaton" kathos i OA aniki sto kratos, kai hriazete kathe euro pou mporei na oikonomisi- auto tora to leo me mia epifilaksi kathos den ksero tin plirotita autou tou dromogiou.

Kata ta alla omostheoro tin idea ton agonon grammon san kati kalo gia tin ellada.
 
Πάλι δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοείς… Ας μην ξεχνάμε όμως ότι τα δρομολόγια δεν τα επέλεξε η Ολυμπιακή, αλλά συμμετείχε σε διαγωνισμό για την ανάληψη των συγκεκριμένων δρομολογίων, τον οποίο και κέρδισε. Ας κατέθετε κάποια άλλη εταιρία καλύτερη προσφορά να τα έπαιρνε εκείνη. Όσον αφορά την πληρότητα θα ρωτήσω και θα σας πω από βδομάδα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top