Ο Κώστας Μακεδόνας πιλότος στην Aegean με....πρόσληψη????

  • Thread starter Thread starter KGP
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
faith82":10vd3jit said:
......μπορεί να συνδυάσει αυτή τη δουλειά με ξενύχτι,..........για να τον πάρουν μήπως όντως δεν κάνει τίποτα άλλο πια....


Απ 'ότι ξέρω εμφανίζεται στο Χάραμα αλλά μόνο Παρ-Σαβ-Κυρ. Έχει κάνει συμφωνία για πτήσεις από Δευτέρα έως και Πέμπτη.

Ορίστε και η απόδειξη>>>

http://www.athinorama.gr/index/data/place.aspx?id=900
 
Το γεγονός ότι η Aegean προσλαμβάνει έναν γνωστό λαϊκό τραγουδιστή ως χειριστή - και μάλιστα υπό άγνωστες συνθήκες και στη συγκεκριμένη περίοδο - χωράει σίγουρα πολλή συζήτηση.

Αυτό που μου κάνει όμως τη μεγαλύτερη εντύπωση στην όλη υπόθεση έιναι η ηλικία του τραγουδιστή. Κατά την πρόσληψή του ο κύριος Μακεδόνας ήταν ήδη πάνω από 40 ετών, όπως συμπεραίνει κανείς κοιτώντας την ιστοσελίδα του, η οποία τόσο στο εκτενές βιογραφικό όσο και στην επίσης αναλυτική εξιστόριση της αεροπορικής του καρριέρας αποφεύγει μεν επιμελώς να αναφέρει το έτος γέννησης, που κανονικά αναγράφεται σε κάθε σοβαρό βιογραφικό (τι φοβάται άραγε;), προδίδει όμως ότι το 1985 ήταν πρωτοετής φοιτητής (και άρα τον Ιανουάριο 2010 σε κάθε περίπτωση πάνω από 40). Δεν πιστεύω ούτε καν ελάχιστα ότι ένας άνθρωπος πάνω από 40 είναι λιγότερο κατάλληλος ως επαγγελματίας χειριστής. Αναρωτιέμαι όμως αν θα είχε έστω και μία πιθανότητα να προσλήφθεί αν ήταν ένας "κοινός θνητός". Από όσα γνωρίζω γιά τον χώρο, δεν θα τον καλούσαν ούτε καν για συνέντευξη. Πιστεύω ότι σ' αυτό το σημείο μπορεί ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του.

ΥΓ. Νομίζω μάλιστα ότι η Aegean την περίοδο εκείνη δεν προσελάμβανε (επισήμως τουλάχιστον) χειριστές, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Έχω επίσης την εντύπωση ότι η Aegean είχε ένα όριο ηλικίας στις απαιτήσεις της για πρόσληψη χειριστών σε βαθμό πρώτου αξιωματικού, πού ήταν ή 33 ή 35 ή 38. Δε θυμάμαι, μπορεί να κάνω και λάθος. Ίσως και να τα μπερδεύω με την Ολυμπιακή.
 
Όπως και να έχει η Α3 δεν είναι δημόσιο, δεν υπάρχει σειρά προτεριότητας, δεν θέλει ΑΣΕΠ για να προσλάβει. Αν έβαλε σε κάποια προκήρυξη όριο, δεν της απαγορεύει κανείς να προσλάβει και κάποιον μεγαλύτερο. Επίσης δεν ξέρεις (ουτε εγώ) αν πετάει τακτικά, αν πετάει έκτακτα δρομολόγια, αν πετάει 5 ώρες το μήνα. υπάρχει περίπτωση να έψαχνε ακριβώς αυτό η Α3. Στη Γερμανία όταν έκανα εράσμους πριν μερικά χρόνια, είχαμε ένα καθηγητήο οποίος μας έκανε Business Management. Όμως η δουλειά του δεν ήταν καθηγητής. δούλευε ως σύμβουλος σε επιχειρήσεις, έκανε μερικές ώρες ως καθηγητής, και επίσης δούλευε και ως πιλότος σε test flights, αραιά και που. (Θεωρούσε το approach στη Κέρκυρα από τα πιο όμορφα που έχει παει).

Σίγουρα αν ήμουν πιλότος, και εμένα θα με εκνεύριζε αν έψαχνα δουλειά και έβλεπα κάτι τέτοιο, αλλά όπως είπα, ιδιωτική εταιρία είναι, ότι θέλει κάνει, και από τις πράξεις τις τις κρίνει ο κόσμος. Υπάρχουν κάποιοι που θα χαρούν ακούγοντας οτι πιλότος τους θα είναι ο μακεδόνας, και άλλοι που θα φοβηθούν και θα νιώσουν περίεργα που "η ζωή τους εξαρτάται από ένα τραγουδιστή" :D
 
χρονια πολλα παιδια!
δεν ξερω ποσο ενημεροι ειστε αλλα δεν ανηκει στο δυναμικο της Α3 εδω και καιρο απο τον απριλιο η μαιο!
εκτος και αν εχει αλλαξει κατι και δεν το ξερω!
 
Angel Aviation":34tf67ii said:
Όπως και να έχει η Α3 δεν είναι δημόσιο, δεν υπάρχει σειρά προτεριότητας, δεν θέλει ΑΣΕΠ για να προσλάβει. Αν έβαλε σε κάποια προκήρυξη όριο, δεν της απαγορεύει κανείς να προσλάβει και κάποιον μεγαλύτερο. Επίσης δεν ξέρεις (ουτε εγώ) αν πετάει τακτικά, αν πετάει έκτακτα δρομολόγια, αν πετάει 5 ώρες το μήνα. υπάρχει περίπτωση να έψαχνε ακριβώς αυτό η Α3. Στη Γερμανία όταν έκανα εράσμους πριν μερικά χρόνια, είχαμε ένα καθηγητήο οποίος μας έκανε Business Management. Όμως η δουλειά του δεν ήταν καθηγητής. δούλευε ως σύμβουλος σε επιχειρήσεις, έκανε μερικές ώρες ως καθηγητής, και επίσης δούλευε και ως πιλότος σε test flights, αραιά και που. (Θεωρούσε το approach στη Κέρκυρα από τα πιο όμορφα που έχει παει).

Σίγουρα αν ήμουν πιλότος, και εμένα θα με εκνεύριζε αν έψαχνα δουλειά και έβλεπα κάτι τέτοιο, αλλά όπως είπα, ιδιωτική εταιρία είναι, ότι θέλει κάνει, και από τις πράξεις τις τις κρίνει ο κόσμος. Υπάρχουν κάποιοι που θα χαρούν ακούγοντας οτι πιλότος τους θα είναι ο μακεδόνας, και άλλοι που θα φοβηθούν και θα νιώσουν περίεργα που "η ζωή τους εξαρτάται από ένα τραγουδιστή" :D

Μόνο που η δουλειά του χειριστή έχει άμεση σχέση με το πόσες ώρες βάζεις το μήνα.
Ένας χειριστής που πετά 5νθήμερο και ένας που πετά 1 μέρα την εβδομάδα,έχουν διαφορά στην απόδοσή τους ...
 
επιτελους τι εξυπηρετει αυτο το θεμα ...νομιζω πρεπει να κλειδωθει.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top