Ο Κώστας Μακεδόνας πιλότος στην Aegean με....πρόσληψη????

  • Thread starter Thread starter KGP
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
AOA":ixabrk5g said:
3/ Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, σε καμία άλλη σοβαρή χώρα

μη ξεχνάς ακομα τον Bruce Dickinson στην Astraeus Airlines 8)
 
Δε ξέρω τί θα κάνει με τα αεροπλάνα, αλλά με τα ελικόπτερα δε τα είχε πάει και πολύ καλά - προ 2ετίας είχε πέσει το ελικόπτερο με εκείνον και τον εκπαιδευτή του κάπου στην Πάρνηθα.
 
AOA":2ds74hao said:
3/ Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, σε καμία άλλη σοβαρή χώρα

Όπως ήδη αναφέρθηκε, ο βασικός τραγουδιστής των Iron Meiden είναι πιλότος 757 στην Astraeus.
Και σίγουρα θα υπάρχουν αρκετά παραδείγματα ανά τον κόσμο. Αλήθεια δεν καταλαβαίνω με τι ευκολία λέτε κάποιοι τη φράση: "Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο"
 
Xristos θα ήθελα τα σχόλιά σου και στις υπόλοιπες 6 καλοπροαίρετες επισημάνσεις μου σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, για να συμφωνήσω μαζί σου αν είναι όμοια η σύγκριση του αντικειμενικά ικανού για τη θέση Μακ με του Dickinson!
 
Ένα άλλο παράδειγμα είναι και ο John Travolta...O oποίος έχει και δικό του Β707 με κλασσικό livery της Qantas...Απ'ότι γνωρίζω έχει πετάξει και με εταιρεία και μάλιστα πετούσε τα Β747...Πάντως σίγουρα θα είναι ικανός ο Κώστας Μακεδόνας,κατά πόσο όμως έχει την ίδια μεταχείρηση με τους υπόλοιπους είναι ένα θέμα...
 
Κάποιες μικρές επισημάνσεις:

1.Ο Travolta έχει μέν δικό του 707 (μάλιστα μέ νηολόγιο N707JT) καθώς καί ένα άλλο αεροπλάνο -που αυτή τη στιγμή δέν θυμάμαι τί είναι- όπως επίσης καί αεροδρόμιο στό σπίτι του,αλλά δέν είναι επαγγελματίας πιλότος σέ αεροπορική εταιρεία.

2.Εστω οτι ο κ.Μακεδόνας επιλέγεται μαζί μέ κάποιους άλλους Κ2 γιά μετεκπαίδευση π.χ.στά AVRO,η οποία ώς γνωστόν απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα καθώς και μετάβαση/παραμονή στό εξωτερικό.Εχει όμως πρόταση γιά καμμιά δεκαπενταριά εμφανίσεις σέ γνωστό μαγαζί τής Αθήνας,τό ίδιο χρονικό διάστημα.
---Μπορεί να πή στόν ΔΠΕ τής Aegean "ξέρεις φίλε,δέν μπορώ αυτή την εποχή νά κάνω training γιατί μέ θέλουν γιά δεκαπέντε εμφανίσεις μέ τήν τάδε φίρμα στό τάδε μαγαζί";
---Μπορεί να πή στόν μαγαζάτορα ή στόν μαέστρο "ξέρεις φίλε,δέν μπορώ νά κάνω πρόβες καί εμφανίσεις αυτή την εποχή γιατί πρέπει να πάω στό εξωτερικό γιά training σέ νέο τύπο αεροπλάνου καί ο αρχιπιλότος μας είναι τζώρας και δέν σηκώνει αντιρρήσεις;"

Οπως έγραψε πιό πάνω και ο AOA,"Η επαγγελματική ιδιότητα και υπευθυνότητα του πιλότου, οι ρυθμοί εργασίας, εκπαιδεύσεων κλπ, δεν είναι υπόθεση χόμπυ..., π.χ τραγουδάμε και τον ελεύθερο χρόνο μας πάμε στην αερολέσχη
Η π.χ. τραγουδάμε τό ΠΣΚ στό μαγαζί και την Δευτέρα τό πρωϊ πάμε ξενυχτισμένοι στο Ελ Βεν γιά γαλατάδικο (γιατί ο προγραμματισμός πτήσεων δέν είχε απογευματινό δρομολόγιο να μάς βάλη).
Εκτός άν ο προγραμματισμός πτήσεων μάς βάλη σέ απογευματινό καί χώση κανέναν νεούδιο στό γαλατάδικο επειδή εμείς τραγουδάγαμε τό προηγούμενο βράδυ.

Νά σημειώσω δέ οτι προσωπικά έχω εμπειρία από συνεργασία μου -έστω και όχι σέ επαγγελματικό επίπεδο- μέ πιλότο ο οποίος -καί αυτός σέ ερασιτεχνικό επίπεδο- είναι και μουσικός (έχει καί δισκογραφία στόν χώρο τού Ελληνικού underground) η οποία δέν ευοδώθηκε ακριβώς γιατί οι υποχρεώσεις τού συγκεκριμένου ατόμου στό επάγγελμά του δυσκόλευαν την συνεργασία μας.Καί τονίζω οτι η ενασχόλησή του μέ την μουσική δέν ήταν (καί απ'όσο ξέρω ούτε τώρα είναι) επαγγελματική,οπότε είχε/έχει μεγαλύτερη ευχέρεια νά ρυθμίζη το πώς θά συνεργάζεται μέ άλλους.

3.Ναί,ο Bruce Dickinson είναι πιλότος στην Astraeus,η οποία διαθέτει ένα B757 μέ τό "λογότυπο" τών Iron Maiden (τό γνωστό ED FORCE ONE) γιά τίς περιοδείες τού εν λόγω συγκροτήματος (ο δέ νοών νοείτω).Η οποία Astraeus ώς γνωστόν είναι εταιρεία charter καί όχι scheduled.

Αυτά τά ολίγα.
 
Hastaroth":33z0z503 said:
[...] 3.Ναί,ο Bruce Dickinson είναι πιλότος στην Astraeus,η οποία διαθέτει ένα B757 μέ τό "λογότυπο" τών Iron Maiden (τό γνωστό ED FORCE ONE) γιά τίς περιοδείες τού εν λόγω συγκροτήματος (ο δέ νοών νοείτω).Η οποία Astraeus ώς γνωστόν είναι εταιρεία charter καί όχι scheduled. [...]


To ED FORCE ONE δεν υφισταται πια, μιας και η περιοδια εχει ληξει :cry: Ο δε κ. Βρασιδας, πριν την Astraeus ηταν στην British Airways. Δεν ξερω τον λογο για τον οποιο εφυγε τοτε, αλλα ισως να σχετιζεται με αυτα που ανεφερες πιο πανω. Τι εννοεις με "ο δέ νοών νοείτω".. Διαφημιση κανανε και οι δυο! Και γιατι να μην υπαρχει, το αεροσκαφος των U2 στην αμερικανικη ηπειρο ανηκει στην Air Canada! (ναι χρησιμοποιουνε διαφορετικα σκαφη με τον ιδιο χρωματισμο στην ιδια περιοδεια, κατ εμε πιο τραβηγμενο απο το παραδειγμα των Maiden)


Λιγο PR o Mακεδονας, λιγο η Aegean, γινεται ακριβως αυτο που θελουν, δωρεαν διαφημιση και για τους 2! Φαινομενο γνωστο στην Ελλαδα (βοηθα με να σε βοηθησω) αν και οχι διαδεδομενο στον αεροπορικο χωρο της χωρας.
 
Αυτό ακριβώς εννοώ μέ τό "ο νοών νοείτω".Οτι οι μέν Iron Maiden περιφέρανε τό "brand name" τους μέ πηχιαίους τίτλους στήν άτρακτο ενός αεροπλάνου και η Astraeus "περιέφερε" τό δικό της brand name στό κούτελο τού κ.Βρασίδα που ήταν πιλότος της και πετούσε ο ίδιος αυτό τό αεροπλάνο.Τώρα γιά τήν A3 δέν ξέρω τί είδους διαφήμιση μπορεί να κάνη στον κ.Μακεδόνα-θά βάψη άραγε κανένα Airbus της μέ τό όνομά του σέ μέγεθος γίγαντα και θά τού το δώση να το πετάη γιά να κάνη περιοδείες στην Ελληνική επαρχία;

Δέν το ήξερα οτι ο Dickinson ήταν πρίν στην BA,ωστόσο είναι λίαν πιθανό οτι έφυγε από εκεί γιά λόγους που σχετίζονται μέ όσα ανέφερα στό προηγούμενο post μου.Μιά scheduled εταιρεία έχει πιό σφιχτούς κανονισμούς και περιορισμούς από μιά charter.Οσο γιά τό αεροπλάνο τών U2,απ'όσο ξέρω κανένα μέλος τους δέν είναι πιλότος οπότε δέν υπάρχει κάτι τό ασυνήθιστο στο οτι ναυλώνουν αεροπλάνα γιά τίς περιοδείες τους-πολλά γνωστά ξένα συγκροτήματα τό κάνουν αυτό (άν καί κάποιες φορές δυστυχώς μπορεί να έχη άσχημη κατάληξη,όπως είχε συμβεί μέ τούς Lynyrd Skynyrd).

Οπως και να έχη τό πράγμα,άν ένας πιλότος που εργάζεται σέ scheduled αεροπορική εταιρεία (τό τονίζω αυτό γιατί άν εργάζεται π.χ. σέ εταιρεία που κάνει αεροψεκασμούς,τά πράγματα είναι διαφορετικά) δυσκολεύεται να έχη ώς χόμπυ του την μουσική-όπως συνέβη μέ αυτόν που συνεργαζόμουν εγώ-πόσο μάλλον θά δυσκολεύεται να έχη την μουσική ώς δεύτερο επάγγελμα.Πολύ δέ περισσότερο άν έχη ήδη κάνει πολυετή καριέρα στην μουσική και ξεκινάει τώρα ταυτόχρονα καριέρα και ώς airline pilot.

ΥΓ.Ωστε "Bruce" είναι η Ελληνική μετάφραση τού "Βρασίδας";Νά καί κάτι που δέν το ήξερα!
 
Κάποιες επισημάνσεις προς άλλη κατεύθυνση....

Με ποιο δικαίωμα κάποιοι κρίνουν τις προσωπικές επιλογές του Κ. Μακεδόνα, επιλογές που επηρεάζουν τη προσωπική και οικογενειακή του ζωή του και μόνο;

Με ποιο δικαίωμα κάποιοι κρίνουν τις επιλογές προσωπικού μίας ιδιωτικής εταιρίας;

Ποιος νόμος ή κανονισμός ή έστω τεχνική οδηγία της ΥΠΑ απαγορεύει σε χειριστές αεροσκαφών δημοσίων μεταφορών να έχουν δεύτερη δουλειά ή σε καλλιτέχνες να έχουν δεύτερη δουλειά; Μήπως γνωρίζει κανείς που θα τον βρω; Υπάρχει κάποιος έστω κανόνας δεοντολογίας που λέει ότι οι πιλότοι δεν επιτρέπεται να έχουν άλλες επαγγελματικές
ασχολίες. Σε αυτή τη χώρα μέχρι και οι υπουργοί έχουν.

Δηλαδή ένας άνθρωπος αποφασίζει να πραγματοποιήσει το όνειρό του, με σημαντικό κόστος σε χρόνο και χρήμα (δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι η αμοιβή ενός συγκυβερνήτη 1ου έτους μπορεί να συγκριθεί στο ελάχιστο με τις απολαβές ενός τραγουδιστή με 20ετή καριέρα) και κάποιοι στο όνομα του χόμπυ τους έχουν το δικαίωμα να τον κρίνουν;
Πήγατε στο μαγαζί που τραγουδάει ο Μακεδόνας και ήταν κουρασμένος από τις πτήσεις ή πετάξατε μαζί του και το κοπάνησε στη προσγείωση;

Εξάλλου αλήθεια πιστεύετε ότι θα προσλάμβαναν στην Aegean κάποιον που δεν αξίζει απλά επειδή είναι επώνυμος;

Αν δυσκολεύεται ο Μακεδόνας να τα κάνει και τα δύο ας αφήσουμε τον ίδιο να ασχοληθεί ή την Aegean. Εμάς δεν νομίζω ότι μας πέφτει λόγος.

Τέλος για την άρση εντυπώσεων:
Δεν προσλήφθηκε με κανένα ειδικό καθεστώς μειωμένου ωραρίου. Θα δουλεύει κανονικά και θα κάνει requests για συγκεκριμένες μέρες ρεπό όπως και όλοι οι υπόλοιποι χειριστές.
Αν αντιμετωπίζει τη δουλειά του αεροπόρου με υπευθυνότητα αφήστε να το κρίνουν οι εκπαιδευτές του και η εταιρία.
Δεν τίθεται θέμα ιστορικού ατυχήματος με το ελικόπτερο. Κυβερνήτης του ελικοπτέρου ήταν ο εκπαιδευτής και όχι ο Μακεδόνας και το πόρισμα απαλάσσει πληρως και τους δύο.
Medical Certificate Class 1 σαφώς και έχει αλλιώς δεν θα μπορούσε να πετάει σε δημόσιες αερομεταφορές.

Με λίγα λόγια είναι προσωπικό θέμα κάποιου δεν είναι θέμα προς δημόσια συζήτηση...
 
Παιδιά αντί να δείτε το θετικό παράδειγμα που βγαίνει από αυτή την ιστορία, νομίζω ότι άδικα και αυθαίρετα σχολιάζετε αρνητικά την πρόσληψη Μακεδόνα ( αν όντως ισχύει).
Πού βρίσκεται το αρνητικό στο γεγονός ότι ένας άνθρωπος που έχει κάνει μια σημαντική διαδρομή στη ζωή του, παράλληλα αντί να ασχολείται με άλλα πράγματα όπως ακούμε συχνά για άλλους τραγουδιστές (ναρκωτικά, καζίνα, ερωτικά σκάνδαλα κλπ) αυτός προτίμησε να ασχοληθεί σοβαρά με την αεροπορία (εδώ και 17 !!! χρόνια ξεκίνησε, όπως λέει ο ίδιος). Κατ' αρχάς είναι ένα δημόσιο πρόσωπο (νομίζω το μοναδικό στην Ελλάδα) που προβάλει την αεροπορική ιδέα. Κατά δεύτερον αν ήταν κάνα ψώνιο θα είχε πάρει ένα private και θα το είχε κάνει κορνίζα και δεν θα έμπαινε να πετάξει ξανά, όπως έχουμε δει πολλούς άλλους να το κάνουν. Αυτός απ' ότι έχω διαβάσει είναι επαγγελματίας πιλότος και εκπαιδευτής σ' αεροπλάνα κι ελικόπτερα. Συγχωρήστε με για την υποστήριξη αλλά σαν πρώην πιλότος της Π.Α. εγώ τον έχω σαν παράδειγμα προς μίμηση. Έτυχε να τον γνωρίσω στο Τατόι που πετούσε και μάλλον πετάει ακόμα σαν εκπαιδευτής και ειλικρινά πιστεύω ότι αυτός ο άνθρωπος τυχαία έκανε καρριέρα στη μουσική. Όχι ότι υστερεί σε ταλέντο, αλλά νομίζω ότι η ζωή του είναι η αεροπορία. Είναι κρίμα να παίρνουμε το φτυάρι και να θάβουμε ανθρώπους με ήθος κι αξίες. Μακάρι όλοι αυτοί που πετάνε στις εταιρείες να είχαν το πάθος και το ταλέντο του.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top