Ο Κώστας Μακεδόνας πιλότος στην Aegean με....πρόσληψη????

  • Thread starter Thread starter KGP
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Hastaroth":3biark4k said:
3.Ναί,ο Bruce Dickinson είναι πιλότος στην Astraeus,η οποία διαθέτει ένα B757 μέ τό "λογότυπο" τών Iron Maiden (τό γνωστό ED FORCE ONE) γιά τίς περιοδείες τού εν λόγω συγκροτήματος (ο δέ νοών νοείτω).Η οποία Astraeus ώς γνωστόν είναι εταιρεία charter καί όχι scheduled.
Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά για 'μένα! Στην Astraeus μπορείς να έχεις πολύ ευέλικτο roster. Άλλωστε η εταιρία, πέρα από το ότι είναι charter, έχει και σαφώς λιγότερα αεροσκάφη από την Aegean. Άρα και λιγότερο βεβαρυμένο πρόγραμμα. Επίσης ο Dickinson δεν τραγουδάει σε μαγαζιά! Κανά tour κάνει κάθε τόσο!
Έτσι κι αλλιώς η εποχή που οι Maiden δούλευαν στο full έχει περάσει!
Επίσης να πω, πως κάποιες διασημότητες μπορεί κατά καιρούς να πετάνε με διάφορες εταιρίες στα πλαίσια εκπαίδευσης μετά από κάποιο Type Rating
(Touch n´goes ή και line training) αυτό όμως δεν σημαίνει πως έχουν προσληφθεί από την εκάστοτε εταιρία.
Και συνήθως αυτές τις εκπαιδεύσεις τις πληρώνουν αδρά (διότι μπορούν)!



Υ.Γ. Για να ολοκληρώσω τη μόρφωση του φίλου Hastaroth, το πλήρες όνομα, στα ελληνικά, του τραγουδιστή των Maiden είναι Βρασίδας Πουλόπουλος :D
Υ.Γ.2 Ας κρατήσουμε το ότι ένας διάσημος προωθεί σε κάθε ευκαιρία την αεροπορική ιδέα στη χώρα μας και ας του ευχηθούμε καλές πτήσεις :great:
 
Blade":ycniup3f said:
Με λίγα λόγια είναι προσωπικό θέμα κάποιου δεν είναι θέμα προς δημόσια συζήτηση...

τα ερωτηματα που τιθονται εχουν μια απαντηση... (εκ μερους μου μιλαω παντα) που μπορει να εχουν "δημοσιο" ενδιαφερον...

η απαντηση ειναι fatigue



ps διορθωθηκε το typo... ;-)
 
ο ορος ειναι fatigue και οχι fatique.αναφερεται στην "κοπωση" των χειριστων,στην απωλεια υπνου και ξεκουρασης και στα εξαντλητικα 6σκελα των εταιριων.ο φιλος παραπανω εννοει οτι ο τραγουδιστης δεν μπορει ολο το βραδυ να δουλευει στα μπουζουκια και την αλλη μερα να κουβαλαει κοσμο.επειδη τυχαινει να γνωριζω λιγο τον ιδιο αλλα και τον εκπαιδευτη στα πρωτα του βηματα,εχω ακουσει απιστευτες ιστοριες.σχολουσε απο το κεντρο που τραγουδουσε και πηγαινε κατευθειαν στο αεροδρομιο,κοιμοταν μεχρι να ανοιξει η σχολη τα χαραματα στους καναπεδες και περιμενε τους εκπαιδευτες για να πεταξει το πρωι.πραγματικα,αυτος ο ανθρωπος λατρευει την αεροπορια,θα κανε τα παντα για να βρεθει στα κοκπιτ μεγαλων αεροσκαφων,ακομα και να παρατησει το τραγουδι.αποτι φαινεται το καταφερε...μετα το TR που κανε στα 737-300/400/500 πλεον πεταει το 320..μπραβο του
 
Tolisshow":3o23hfp0 said:
επειδη τυχαινει να γνωριζω λιγο τον ιδιο αλλα και τον εκπαιδευτη στα πρωτα του βηματα,εχω ακουσει απιστευτες ιστοριες.σχολουσε απο το κεντρο που τραγουδουσε και πηγαινε κατευθειαν στο αεροδρομιο,κοιμοταν μεχρι να ανοιξει η σχολη τα χαραματα στους καναπεδες και περιμενε τους εκπαιδευτες για να πεταξει το πρωι.
Αν όμως αυτά που γράφεις και έχεις ακούσει ισχύουν και δεν είναι απλώς ιστορίες, όπως λες και εσύ, τότε ο αγαπητός καλλιτέχνης/χειριστής πρέπει να καθηλωθεί στο έδαφος πάραυτα. Διότι στην αερολέσχη και σε οποιαδήποτε σχολή ο καθένας κάνει ό,τι θέλει, αναλόγως της κρίσης του και της υπευθυνότητάς του, αλλά όταν μεταφέρεις κόσμο ωφείλεις να τον σέβεσαι, αν δεν σέβεσαι τον εαυτό σου πρώτα. Και κάθε υπεύθυνος και ώριμος χειριστής (όπως ο Κ. Μακεδόνας από όσο μπορώ να κρίνω) το γνωρίζει αυτό. Δεν θέλω να πιστεύω πως παρατάει την κιθάρα και πιάνει κατευθείαν το sidestick του Α320!


Υ.Γ. Γιατί έβαλες εισαγωγικά στη κόπωση;; Δεν είναι πραγματική κόπωση;;
Υ.Γ.2 Και μετά από δίσκελο μπορεί να είσαι λιώμα από την κούραση! Απρόβλεπτη η αεροπορία...
 
σαφεστατα ειναι σιγουρο πως αυτο που γινοταν παλια,δεν σημαινει οτι γινεται και τωρα.ο συγκεκριμενος χειριστης και ο καθε χειριστης,ειναι υπευθυνος των πραξεων του.και γω μπορω να βγαινω το βραδυ με τους φιλους μου και να μπεκροπινω και την αλλη μερα να εχω προγραμματισμενο 8ωρο.δεν χρειαζεται να ειμαι τραγουδιστης ουτε να δουλευω στα μπουζουκτσιδικα για να το κανω.μπορω να ειμαι ενας απλος καθημερινος πολιτης.σιγουρα ο συγκεκριμενος εχει ξεφυγει απο τα ορια του ερασιτεχνη και της αερολεσχης ουτως η αλλως απο τη στιγμη που εχει αποκτησει επαγγελματικα πτυχια εχει αποκτησει ιατρικα πιστοποιητικα και εχει προϋπηρεσια σε αλλη μικροτερη ελληνικη εταιρια.εγω μιλησα για το τι γινοταν παλια,θελοντας να τονισω την αγαπη και την τρελα που εχει αυτος ο ανθρωπος για την αεροπορια(οπως ολοι εδω μεσα).σαφως τα ορια και τα στανταρτ του θα εχουν αλλαξει.ετσι κι αλλιως,αν η Αιγαιου διακρινει κατι το μεμπτο,σαν σοβαρη και αξιοπιστη εταιρια, θα ειναι η πρωτη που θα του κανει συστασεις
 
Hastaroth":1qoagzer said:
ΥΓ.Ωστε "Bruce" είναι η Ελληνική μετάφραση τού "Βρασίδας";Νά καί κάτι που δέν το ήξερα!
Το ανάποδο. :mrgreen:
Βρασιδας είναι η ελληνική μετάφραση.
 
Θα συμφωνήσω και με τον Blade και με τον Maverick. Ο ανθρωπος που κανει ένα όνειρο του πραγματικότητα είναι ευτυχισμένος άνθρωπος. Να κάνει δύο όνειρά του πραγματικότητα, δεν απαγορεύεται. Σαφώς στο επάγγελμα του αεροπόρου ισχύει το ή παπάς ή ζευγάς. Με άλλα λόγια όταν κρατάς δύο καρπούζια είναι πολύ δύσκολο να τα κρατήσεις και τα δύο ανέπαφα. Μπορεί κάλιστα να κτυπήσεις ή και να σπάσεις το ένα από αυτά.

Δεν είναι όμως ακατόρθωτο. Αφήστε λοιπόν τον κάθε άνθρωπο να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.

Για τον Paul Bonhomme δεν λέει κανείς κουβέντα. Κυβερνήτης στην ΒΑ και παράλληλα αεραθλητής που κάνει πρωταθλητισμό στο απίστευτα απαιτητικό RedBull Air Race World series. Τρομακτική σωματική καταπίεση, πολυήμερα ταξίδια ανά τον κόσμο κλπ. Η ΒΑ δεν είναι schedule εταιρεία? Πώς και γι'αυτόν έχει ελαστικό ωράριο και για τους άλλους δεν έχει? Προφανώς είναι μεγάλη η προβολή για την ΒΑ να έχει κυβερνήτη το πρωταθλητη του Air Races. Άρα κατά πώς βλέπει η κάθε εταιρεία την θεμιτή προβολή της, προσαρμόζει τον προγραμματισμό κάθε υπαλλήλου της.

Η Α3 κρίνει ότι, εφόσον ο συγκεκριμμένος τραγουδιστής μπορεί να ανταπεξέλθει στην εκπαίδευσή του, είναι προβολή να τον έχει στα πιλοτήριά της. Ούτε κανένας κωλοπαιδαράς που τον βγάζουν στα μεσημεριανάδικα είναι, ούτε δικαίωμα έχει δώσει ποτέ με την καλλιτεχνική του εικόνα. Οπότε........
 
Υπήρχε και στην Ελλάδα πιλότος,κυβερνήτης B732 στην ΟΑ καί ταυτόχρονα χειριστής σέ αεροπορικές ακροβατικές επιδείξεις.Σκοτώθηκε σέ μιά τέτοια επίδειξη στό Τατόϊ.

Φυσικά δέν είναι λογικό επακόλουθο οτι και ο Paul Bonhomme θά πάθη το ίδιο-το πιό πιθανό είναι οτι θά τερματίση την καριέρα-ή μάλλον τίς καριέρες του-ευδοκίμως καί θά αποσυρθή στο σπίτι του μέ συντροφιά τίς αναμνήσεις του από τίς πάμπολλες πτήσεις του-είτε μεταφέροντας επιβάτες είτε κάνοντας επιδείξεις και ακροβατικά στόν αέρα.Ομως υπάρχει πάντοτε ο κίνδυνος.Οπως είχε γράψει παλαιότερα ο CONFIG2 (αλήθεια,πού χάθηκε αυτός;) "τό αεροπλάνο δέν γίνεται ποτέ φίλος σου.Μπορεί να σέ σκοτώση ακόμα και στην τελευταία πτήση πρίν βγής στη σύνταξη".

Εχω ακούσει επίσης πως πολλές αεροπορικές εταιρείες απαγορεύουν στούς πιλότους τους να απασχολούνται παράλληλα σέ άλλες αεροπορικές δραστηριότητες,γιά ευνόητους λόγους.Εχω διαβάσει γιά αεροπορικά ατυχήματα/δυστυχήματα που έγιναν επειδή οι εμπλεκόμενοι πιλότοι,εξαιτίας τού οτι είχαν σέ ισχύ ταυτόχρονα πάνω από έναν τύπο,μπερδεύτηκαν και έκαναν στόν έναν τύπο κάποιο χειρισμό που όμως θα ήταν κατάλληλος γιά κάποιον άλλο τύπο.Οπως επίσης έχω διαβάσει γιά ατυχήματα/δυστυχήματα που έγιναν επειδή οι εμπλεκόμενοι πιλότοι σέ κρίσιμες φάσεις τής πτήσης είχαν το μυαλό τους αλλού-π.χ. σέ άλλη επαγγελματική τους δραστηριότητα καί στά προβλήματά της που έπρεπε να αντιμετωπίσουν.Η που είχαν ξεκινήσει την μοιραία πτήση έχοντας ήδη ψυχική και σωματική κόπωση από άλλη επαγγελματική δραστηριότητα που ασκούσαν.Δέν επεκτείνομαι πάνω σ'αυτό γιά να μήν ξεφύγουμε από το παρόν θέμα.Αν θέλετε,άς ανοίξουμε καινούργια συζήτηση-υπάρχουν πολλά που μπορούμε να πούμε.Δέν είναι μόνο το ποιός έχει ελαστικό ωράριο και ποιός δέν έχει.

Μακάρι ο κ.Μακεδόνας νά μπορέση να κρατήση "αμφότερα τά καρπούζια" ανέπαφα.....
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top