(Νew) Cyprus Airways

Δεν νομιζω οτι θα έπρεπε να εκπλησσονται δεδομένων των προβλημάτων που έχουν παρουσιάσει οι κινητήρες, σε ολες τις εταιρείες..Ισα ισα θα έπρεπε να τα περιμένουν και να υπάρχει plan b (εαν κατι τετοιο ειναι εφικτο)..Σύντομα θα τα γευτεί κ Croatia Airlines..Παντως η εμπειρία κ η τεχνογνωσία των μηχανικών της AirBaltic και της LX ισως τους βοηθησουν
 
Μάλλον για κάποιο ανεξήγητο λόγο, όλοι πιστεύουν ότι θα τα κάνουν καλύτερα από τους άλλους που έχουν φάει την φόλα. :stupid:

Ε, έχουν και το/τα a320 κάπως θα έρθουν στα ίσια τους. Με κάποια βοήθεια ίσως …

Να υποθέσω ότι το deal για τα a220 από την Egyptair πάει περίπατο;

Αυτό με την Croatia που θα κάνει phase out τα DH4 και με ταρατατζούμ κιόλας, είναι κάπως απερίσκεπτο μάλλον.
 
Επίσης, πώς πάει η συνεργασία-wetlease με την Aegean? Το 5B-DDQ έχει επιστρέψει και πετάει για τη CY και έμεινε μονο το DDQ. Τα τσάρτερ από Χανιά που έβλεπα μέσα στο Μάιο δεν εκτελούνται πλέον για λογαριασμο της/απο την A3?
 
Η Cyprus προχώρησε στην ενοικίαση ενός Α319 από την Sundair (9A-ZAG) και ενός Α320 από τη Getjet (LY-MAL)
 
Μετά απο αρκετούς μήνες το 5B-DEA επαναρχισε τις πτήσεις, ενώ το 5Β-DEB αντιμετώπισε κάποιο θέμα και καθηλωθηκε στη Ρώμη. Παραλληλα το SU-GEY της Egyptair είναι προγραμματισμένο να πετάξει σήμερα για Λαρνακα
 
Το ch-aviation αναφέρεται στην επικείμενη είσοδο στον στόλο της Cyprus του 3ου Α223, πρωην SU-GEY ως 5B-DEC ενώ αναφέρει και για το αναμενόμενο 4ο Α223, αυτή τη φορά καινούριο από τον κατασκευαστή.
 
Επέστρεψε από Ρώμη το 5Β-DEB όπου ήταν καθηλωμένο από τις 29 Αυγούστου.4DDE0E8D-8DA3-492B-81D3-2E105C213D63.jpegΕλπιζω σύντομα να ενταχθεί στο πτητικό πρόγραμμα της εταιρίας.
 
Top