(Νew) Cyprus Airways

  • Thread starter Thread starter valentinovissi
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πρόχειρη σκέψη γ: Αν προχωρήσει εκείνη η προσπάθεια με την Croatian, τα A220 θα έρθουν και από άλλη σπόντα
 
Και θα γίνει η Lufthansa των Βαλκανίων.

Για να γυρίσουμε on-topic, έχω προβληματιστεί ελαφρώς με τα ανοίγματα της CY. Εκεί που είχε ξεκινήσει με 1 αεροπλάνο (και είχε μείνει έτσι για αρκετό καιρό), ξαφνικά έχει αρχίσει μία "εξωστρέφεια" με νέους προορισμούς, νέα αεροσκάφη κτλ.
 
Έχουν δημοσιεύσει ποτέ οικονομικά αποτελέσματα ή στοιχεία επιβατικής κίνησης?
Κατά τα άλλα εξαιρετικό αεροπλάνο το Α220, τουλάχιστον στα χαρτιά και φαίνεται ιδανικό για να αυξήσει συχνότητες και διατηρήσει δρομολόγια τον χειμώνα η Α3 στο δίκτυο εξωτερικού ΑΛΛΑ το πρόβλημα του με τους Pratt είναι ακόμα μεγαλύτερο σε σχέση με την έκδοση για τα Α320.
 
Προσφατα ειχαν δημοσιευθει αποτελεσματα επ. Κινησης για τον Μαιο. Μετεφερε περισσότερους από τετραπλασιους επιβάτες από έτος σε έτος, βελτιωνοντας και το συντελεστή πληροτητας κατά 14%.
Αναλυτικα, μετέφερε 66.998 επιβάτες (48.929 σε προγραμματισμενες και 18.069 σε πτήσεις ACMI και Charter). Ειχε δε 40% αυξηση στο πτητικο προγραμμα.
 

Attachments

  • Screenshot_20230617_150624_LinkedIn.jpg
    Screenshot_20230617_150624_LinkedIn.jpg
    147,5 KB · Προβολές: 24
Είναι πολύ συνηθισμένο για αυτούς.
 
Σύμφωνα με το άρθρο, τα δύο πρώτα A220-300 παραδόθηκαν (?) χθες και προοριζόταν αρχικά για την Air Senegal.
Ενδιαφέρον είναι ότι θα κρατήσουν τη διαρρύθμιση της καμπίνας με 12 θέσεις businesses (2+2) και 110 economy. Μέχρι το τέλος του χρόνου σχεδιάζουν να τροποιησουν τη καμπίνα σε 8 θέσεις businesses και 120 economy.
Αν όλα αληθεύουν, η Cyprus θα είναι η μόνη εταιρεία στην Ευρώπη με καθαρά business class διαρρύθμιση σε A220.
Επίσης στο άρθρο αναφέρεται ότι συνολικά θα έχουν 12 A220-300, 6 από αυτά leased.
 
Last edited:
Την επομενη εβδομάδα, 6 Ιουλιου, αναμένεται να γίνει η παραλαβή του πρώτου A220 και την μεθεπομενη ακολουθει το δεύτερο αεροπλάνο. MSNs 55208 (5Β-DEB) και 55203 (5Β-DEA?)
 
Ελπίζω να μην παρουσιάσουν πρόβλημα με το καλημέρα
 
Το πλανο της εταιριας ειναι να φθάσει τα 12 Α220 το 2028 με τις αρχικες παραδοσεις να εχουν ηδη συμφωνηθει, ενω θα κρατήσουν και τα Α320 για ακομα 4 χρόνια.
 
Top