Ελα ντε κι εγω την ίδια απορία έχω..Η Blue χρησιμοποιεί τα 734/8 που της δίνουν την δυνατοτητα να προσφέρει αρκετές θέσεις σε χαμηλές τιμές. Εάν κάνει CS με την Athens με 49 θέσεις στα E-145 τι χαμηλού κόστους εισιτήρια να προσφέρουν και πόσα? 5? Τα regional jet και ειδικά τα 50θέσια είναι τα "χειρότερα" για low-cost flights (CASM/RASM). Άρα έτσι η Blue δεν θα χάσει το πλεονέκτημα που εξαρχής είχε και τράβηξε κόσμο? Εκτός αυτού η γραμμή Θεσ/νίκη-Βουκουρέστι δεν έχει την ίδια δυναμική με το Μόναχο ή το Λονδίνο για να πουλάει και πολλά ακριβά εισιτήρια..