Νέο regional turboprop για τις ΟΑ: Προτάσεις!

  • Thread starter Thread starter toy2day
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
GP707":2y6nob4q said:
Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί σε διάφορα topics (πχ viewtopic.php?f=15&t=4321) και έχει εξαντληθεί. Δε βλέπω το λόγο γιατί να ξαναρχίσουμε την ίδια συζήτηση σε νέο topic. Το αφήνω ανοιχτό όμως, μήπως και κάποιος έχει να παραθέσει κάτι καινούριο.

Έχω να προτείνω το Sukhoi Super Jet ή το άλλο της Τουπόλεφ (πώς το λεν δε θυμάμαι, τριακόσια κάτι νομίζω).
Αυτό είναι αναβάθμιση και διαφοροποίηση προϊόντος :mrgreen:
 
Το θέμα είναι τα turboprops αλλά πάλι βλέπω ότι μιλάμε για regional jets....

σε regional jet ψηφίζω υπέρ του Mitsubishi MRJ-70 (και για AEGEAN)

σε ότι αφορά τους διαδρόμους Πάρου, Λέρου, Μήλου υπάρχει πρόβλημα...το DHC-8 παραμένει μάλλον ιδανικό
 
al.porto":3lv1t4p0 said:
Έχω να προτείνω το Sukhoi Super Jet ή το άλλο της Τουπόλεφ (πώς το λεν δε θυμάμαι, τριακόσια κάτι νομίζω).
Plekkas ή Jerry προδώσατε το μυστικό??? Ή μήπως εσύ aakunz?? Πως διάολο διέρευσε δεν καταλαβαίνω...
 
Κανένας δε σε πρόδοσε φίλε μου. Απλά λίγοι βλέπουν τόσο μπροστά! Άντε μη πάρω φόρα και αρχίσω να μιλάω για Il-96 και Tu 204 - 214 και χάσουμε την μπάλα! :twisted:
 
Μακάρι το SSJ, αλλά μέχρι τότε έχουμε καιρό! Πάντως θα διαφωνήσω στο ότι ο κόσμος δεν θέλει ελικοφόρα. Μπορεί ο περιστασιακός ταξιδιώτης, αλλά ένας που πετάει συχνά, όχι μόνο δεν έχει πρόβλημα αλλά το επιδιώκει κιόλας μερικές φορές!!
 
convair":87no1ovp said:
Το θέμα είναι τα turboprops αλλά πάλι βλέπω ότι μιλάμε για regional jets....
σε regional jet ψηφίζω υπέρ του Mitsubishi MRJ-70 (και για AEGEAN)


Mitsubishi MRJ-70:
Status Under development
Production is planned to begin in 2012

Θα είναι σε όλα αυτά και το certification? Αν όχι, τότε EIS θα έχουμε μετά το 2014, αρκετά στο μέλλον δηλαδή.
 
Πολύ σωστά!! Ακόμα δεν ξέρουμε τίποτα σε θέματα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων, πόσο δε με ένα μόνο σίγουρο αγοραστή..βέβαια τα χρόνια περνάνε γρήγορα..όπως δεν περίμενα π.χ. να δω το Α-380 στον αέρα τόσο σύντομα, δεν περίμενα την ανάκαμψη της EMBRAER, δεν περίμενα να κλείσουν οι Fokker και Dornier...the times they are a chancing

Εξάλλου είπα ότι απλά μου αρέσει η ιδέα του "Γιαπωνέζου". Θα μπορούσε βέβαια η ΟΑ να πάρει ATR72-500 σαν γνήσιο οικονομικό turboprop και το 2014 το ξανασυζητάμε :wink:
 
Χωρίς να γνωρίζω τα μήκη των διαδρόμων και χαρακτηριστηκά των αεροπλάνων..
Θα ήταν άσχημα η ΟΑ να αντικαταστήσει όλα τα ελικοφόρα ATR και Dash8 με Embraer jets??
Τα Dash8 έχουν 37 θέσεις όπως και τα ERJ 135
Τα ATR42 έχουν 50 θέσεις όπως και τα ERJ 145 XR
Και τέλος τα ATR72 έχουν 68 θέσεις όπως και τα Embraer 170 (70-80 θέσεις για την ακρίβεια)

Θα ήταν άσχημα??
 
Ρίχνοντας μια ματιά σε κάποια specifications του ATR72-600, αναφέρει πως θα μπορεί να επιχειρεί σε διαδρόμους από 900m και πάνω. Αν θεωρήσουμε πως λόγω τιμών καυσίμων τα μικρά αεροσκάφη δεν συμφέρουν (γι αυτό και η bombardier έπαψε την παραγωγή των Q200-300), νομίζω πως το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα ήταν μια εξαιρετική ιδέα. Βέβαια μιλάμε μόνο για ιδέα αυτή τη στιγμή... :cry:
 
manos_p":297d1xgp said:
Χωρίς να γνωρίζω τα μήκη των διαδρόμων και χαρακτηριστηκά των αεροπλάνων..
Θα ήταν άσχημα η ΟΑ να αντικαταστήσει όλα τα ελικοφόρα ATR και Dash8 με Embraer jets??
Τα Dash8 έχουν 37 θέσεις όπως και τα ERJ 135
Τα ATR42 έχουν 50 θέσεις όπως και τα ERJ 145 XR
Και τέλος τα ATR72 έχουν 68 θέσεις όπως και τα Embraer 170 (70-80 θέσεις για την ακρίβεια)

Θα ήταν άσχημα??
Επίσης :
Τα Boeing 737-300 (136 Θέσεις) και τα Boeing 737-400 (150 Θέσεις) με
Boeing 737-700 (126 με 149 Θέσεις) και Boeing 737-800 (162 με 189 Θέσεις)
ή εναλλακτικά
τα Boeing 737-300 (136 Θέσεις) με Airbus 319 (116 με 134 Θέσεις) και
τα Boeing 737-400 (150 Θέσεις) με Aibus 320 (138 me 164 Θέσεις)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top