blade1984":2lhwk8r2 said:
κανενα αεροπλανο δεν πεταει λιγοτερο απο 100μιλια απο ενα ηφαιστειο που εχει σκασει
Προφανώς ούτε και στα 1500 μίλια από ένα ηφαίστειο που έχει σκάσει! Για την ιστορία, η πτήση της ΒΑ δεν ήξερε τίποτα για το ηφαίστειο μέσα στην σκόνη του οποίου μπήκε. Δεν προσπάθησαν να την περάσουν ηθελημένα (ήταν και νύχτα).
Το αμάξι μου (που έιναι και σκουρόχρωμο), το έχω έξω εδώ και 4 μέρες (και είμαι ακριβώς κάτω από το μάυρο του χάρτη των νορβηγών) και μιά χαρά το βλέπω, εκτός από την πολύ ελαφριά στρώση κίτρινης γύρης η οποία υπάρχει εδώ κάθε χρόνο τέτοια εποχή (high pollen index).
O κύριος PW παραλείπει (χωρίς να εκπλήσσομαι) να θέσει ένα επιχειρησιακό όριο για την χρήση κινητήρων κατά την ύπαρξη φχψ σωματιδίων.
Όσο αφορά τον "δύσμοιρο" επιστήμονα με το Ντορνιέ, ούτε ψήλος στον κόρφο του να ήμουνα. Όταν κατέβηκε από την πρώτη πτήση, δεν πρόλαβε να κατέβει το πόδι του από την σκάλα και εμφανίστηκαν 30 ματζαφλάρια δημοσιογράφων, τα οποία η πρώτη ερώτηση που του έκαναν ήταν "Θα στέλνατε αεροπλάνα με επιβάτες να πετάξουν?". Και όταν γύρισε από την δεύτερη πτήση: "Θεωρείτε υπερβολικό το μέτρο της απαγόρευσης των πτήσεων"???
Τί περιμένουμε δηλαδή? Αυτόν να βγάλει το φίδι από την τρύπα και να πεί τί ? "Ναί, κανένα πρόβλημα" και "Ναι ήταν υπερβολική η αντίδραση του MetOffice" (το οποίο παρεπιπτώντως πληρώνει τα καύσιμα μου όλα αυτά τα χρόνια που κάνω τις διάφορες μελέτες μου).
Για το δυτικό άκρο του NY FIR και κυρίως για όλο το PIARCO, δεν μιλάω για τώρα. Μιλάω για πρίν 5 και 6 μέρες.
Μετά τις απειλές του Λάουντα (μετά από δοκιμαστική πτήση που πέταγε ο ίδιος όπου δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα στην πτήση) ότι αν δεν ανοίξει ο Αυστριακός εναέριος χώρος την Δευτέρα, αρχίζουν οι μηνύσεις, οι Αυστριακές αρχές πετάνε την ασφάλεια των πτήσεων στα σκουπίδια και "ανοίγουν" το πρωί! Παρ΄όλο που η περιοχή τους είναι μπαρουτοκαπνισμένη στους γνωστούς πλέον χάρτες.
http://www.austrocontrol.at/en/content/acg/austro.shtml
Kαι καλά ο Λάουντα επιχειρηματίας είναι, τα συμφέροντά του κοιτάει. Οι Αυστριακές αρχές που βάζουν πάνω από όλα και από όλους την ασφάλεια των πτήσεων, γιατί υποχωρεί στις πιέσεις του? (πράγμα που θα κάνουν οσωνούπω και οι υπόλοιπες αρχές, στις πιέσεις των δικών τους Λάουντα).
Δηλαδή μιλάμε για ένα πόλεμο για τις μετέπειτα αποζημιώσεις. Πόλεμος πού έχει αρχίσει από το Σάββατο το πρωί πανευρωπαικά. Εγώ φωνάζω χρόνια εδώ μέσα ότι μπροστά στο κόστος, κανείς τους δεν βάζει την ασφάλεια μπροστά, εκτός και αν τα γεγονότα δεν τους αφήνουν περιθώρια ελιγμών.
Δεν είπα ποτέ ότι αυτά που λέω είναι σώνει και καλά έτσι. Μεγάλα ερωτηματικά έχω και μάλλον θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε σε μερικά πράγματα ή ότι τουλάχιστον τα βλέπουμε από άλλη μεριά