«Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

Βρε Νίκο καλό μου παιδί, γιατί επιμένεις να γράφεις π@@ριές? Η Ryan ακύρωσε τις πτήσεις της στις περιοχές της απαγόρευσης, όπως όλες οι άλλες εταιρείες, αναγκαστικά. Δεν είσαι ο μόνος που επηρεάστηκες, εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο (μεταξύ τους και εγώ) είδαν τα σχέδια τους εν μια νυκτί να γίνονται... στάχτη. Οι εταιρείες δισεκατομμυρίων λες αν δεν ήταν σοβαρό το πρόβλημα, να μην έβαζαν τα "μέσα" τους για να επανέλθουν στον αέρα και να μην έχουν χασούρα? Η εικόνα που δίνει η Νορβηγική ΕΜΥδε στα λέει όλα? Τόσες αναλύσεις προηγούμενων περιστατικών (αναφέρονται link παραπάνω) σε σου λένε τίποτα? Είναι μ@@κες οι σχετικοί επιστήμονες λοιπόν και εσύ ο μάγκας ελληνάρας που βρήκες αμέσως θεωρίες συνωμοσίας? Jumboέλεος πια ρε φίλε. :wall:
 
Ρε αδερφέ δηλαδή πρέπει εσύ σώνει και καλά να έχεις δίκιο;;; Και πρόσεχε πως μιλάς.
Κουβέντα κάνουμε. Διάβασε λιγάκι και μετά έλα να καταθέσεις την άποψή σου. Μάγκας ελληνάρας το παίζεις εσύ ο ξερόλας.
Οι κουτόφραγκοι που ανέφερες και εσύ χτες, έχουν αρχίσει να εκφράζουν τις αμφιβολίες τους (όπως και εγώ).
Ενώ ο ελληνάρας κατεβάζει ό,τι του σερβίρουν αμάσητο. Ξεκόλλα λοιπόν και αν διαφωνείς απλά κάνε διάλογο...
 
To "κουτόφραγκοι" το ανέφερα εννοείται ειρωνικά για τους δικούς μας ξερόλες που παντού βλέπουν θεωρίες συνωμοσίας και γενικά σαχλαμαρίζουν.

Το ότι υπάρχουν και άλλοι αμαθείς-ημιμαθείς ανά την υδρόγειο (που επειδή διάβασαν στα πεταχτά μια έκθεση της ICAO έγιναν φωστήρες) δε σημαίνει ότι θα αφεθούμε στη χάρη τους για να μας "σώσουν" από τους εξειδικευμένους επιστήμονες και να τους κάνουν ντα επειδή ακυρώθηκε η πτήση τους.

Οπότε χαλάρωσε, κατέβα από το καλάμι και κάνε υπομονή σαν καλό παιδί μέχρι να αποφασίσουν οι αρμόδιοι ειδικοί.
 
Εγώ δεν έχω ανέβει σε κανένα καλάμι αδελφέ! Εσύ κρίνεις του πάντες αφ' υψηλού. Μέχρι στιγμής δεν έχεις παραθέσει κανένα επιχείρημα.
Μόνο γενικολογίες και επιθέσεις. Εγώ τουλάχιστον διάβασα και 150 σελίδες "έκθεση" του ασήμαντου ICAO...
Σε πληροφορώ, αν σου διαφεύγει, πως όλοι μας βάσει κανονισμών του ICAO πετάμε. Αλλά για 'σένα "Τι να ξέρει ο ICAO..." Έτσι;
Επίσης, οι ίδιοι οι ειδικοί επστήμονες δεν ξέρουν ακριβώς τι συμβαίνει. Ξέρουν τις συνέπειες της στάχτης σε κινητήρες και αεροσκάφος γενικότερα, αλλά δεν μπορούν να προβλέψουν επακριβώς το τι συμβαίνει. Τα μοντέλα πρόβλεψης έχουν κενά και το γνωρίζουν. Δεν το κρύβουν. Αν εσύ έχεις δικά σου μοντέλα και γνώσεις,
πούλα τα, να λύσεις και το βιοποριστικό... Αν δεν τα δεκτούν, βγες και κατήγγειλέ τους δημόσια!



Υ.Γ. Δεν έχω χαλαστεί ιδιαίτερα που ακυρώθηκαν οι πτήσεις μου! Μια χαρά λιακάδα έχει εδώ στο Βορρά! Και χωρίς ίχνος στάχτης στον ορίζοντα. Severe CAVOK :cool:
 
Νικολάκη, μείνε εκεί πάνω τότε να τους δώσεις τα φώτα σου μπας και ξεμπλοκάρει η κατάσταση (και οι αιθέρες), εδώ κάτω μαζευτήκαμε πολλοί ειδήμονες και δε χωράμε. Πάω να ετοιμάσω τα αερομοντέλα μου τώρα. :mrgreen:
 
Cyverius, γιατί όλα πρέπει να τα ανάγουμε σε "θεωρίες συνομωσίας"? Ο Νίκος και εγώ, κοιτάζουμε έξω από το παράθυρο εδώ στην Αγγλία, και βλέπουμε ένα καταγάλανο βρετανικό ουρανό, ακόμα και αν κοιτάξουμε όσο οριζόντια γίνεται, και αυτό μας γεννά απορίες και ερωτηματικά. Εχθές το βράδυ, το ηλιοβασίλεμα ήταν νορμάλ. Όσοι γνωρίζουν από φωτιές στην Ελλάδα (όλοι μας δηλαδή), ξέρουν ότι το μέγεθος του καπνού γίνεται ακόμα πιό ορατό στο ηλιοβασίλεμα. Εδώ χθές βράδυ....τίποτα.

Ούτε εγώ ούτε ο Νίκος, είμαστε καθηλωμένοι στο έδαφος επειδή πηγαίναμε για μπάνια στην Μαγιόρκα.

Το "έργο" των ευθυνών το έχουμε δεί πάρα πολλές φορές. Ο πρώτος που βάρεσε το καμπανάκι τη την Τρίτη, μπορεί να το έκανε σωστά, βασισμένος σε χάρτες (σαν τον Νορβηγικό που παρέθεσες). Αυτοί οι χάρτες είναι φτιαγμένοι με Paint, από ανθρώπινο χέρι. Η χρωματολογία που δείχνει την πυκνότητα του νέφους ανα περιοχή, γίνεται κατ'εκτίμηση και όχι βάσει μετρήσεων. Οι πραγματικές δορυφορικές εικόνες (IR ή της NASA), δείχουν ένα προφανές ηφαιστιακό σύννεφο να φτάνει στην Βόρεια θάλασσα μεν αλλά μετά να "σπάει" και να αλλάζει πλήρως χρώμα σε άσπρο, σαν σύννεφο (να άραιώνει) και πιό νότια να εξαφανίζεται.

Οι man made χάρτες όμως, δείχουν την ίδια τραγική εικόνα εδώ και 3 μέρες τώρα. Άρα, τα στοιχεία με τα οποία έκλεισαν τους εναέριους χώρους, δεν έχουν αλλάξει. Αν λοιπόν αυτοί εμπιστευτούν την λογική (πράγμα που οι αγγλοσάξωνες κάνουν σπάνια), θα βρεθούν αντιμέτωποι με την τεράστια κατακραυγή ότι όχι μόνο υπερέβαλλαν στις αρχικές τους εκτιμήσεις, αλλά συνέχισαν και τις επόμενες μέρες. Τα λεφτά της χασούρας είναι τεράστια και οι κινήσεις είναι απόλυτα προσεκτικές.

Κάτι ακόμα. Η εμφάνιση της σκόνης δεν έγινε από την μιά στιγμή στην άλλη. Δηλαδή δεν σταμάτησαν οι πτήσεις μαχαίρι όταν εισήλθε ο πρώτος κόκκος στο Scottish FIR. Σίγουρα κάποια αεροπλάνα εκτέθηκαν (έστω και ελάχιστα) στην σκόνη. Ακόμα και αυτό το έλάχιστο, έχει ώς αποτέλεσμα:
1) Μυρωδιά στην καμπίνα και στο κόκπιτ
2) Διακυμάνσεις ταχύτητας
3) Διακυμάνσεις στροφών κινητήρα
4) St. Elmos, αν είναι νύχτα.

Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει κάν αναφερθεί από κανέναν σε όλη την Ευρώπη. Φοβερό! Όλα τα αεροπλάνα κατάφεραν να μην δούν ούτε ίχνος σκόνης. Λές και καθηλώθηκαν όλα μονομιάς (όταν καθηλώθηκαν το 9/11, πήρε 3.5-4 ώρες ώστε όλα τα αεροπλάνα να βρεθούν στο έδαφος).

Και καλά, εγώ και ο Νίκος λέμε πα@@@ριές. Εσύ δεν μπορείς να πέις μόνο την γνώμη σου και να αφήσεις τους χαρακτηρισμούς, χωρίς κάν να ξέρεις με ποιούς μιλάς? Αυτός που αντί να συζητάει και να ανταλλάσει απόψεις, βρίζει και λέει "άσε μας ρε", μάγκας ελληναράς δεν λέγεται ή κάνω λάθος?

ΥΓ. Στον Νορβηγικό χάρτη, εγώ είμαι ακριβώς κάτω από το κατάμαυρο. Τό ίδιο χρώμα που έχει και στο ηφαίστειο. Αν αυτό που βλέπω εγώ πάνω απο το κεφάλι μου είναι αυτό που βλέπουν και αυτοί που είναι κάτω από το ηφαίστειο.........το ηφαίστειο αυτό πρέπει να είναι καταλυτικό!
 
Έχω βαρεθεί κάθε φορά που συμβαίνει ένα σημαντικό γεγονός (9/11, 17Ν, Γρίπη, Παγκόσμια Ύφεση, Ελληνική Κρίση κλπ και τώρα το ηφαίστειο) να ξεκινάνε αυτές οι θεωρίες αμφισβήτησης a-la-Matrix. Επειδή κάτι δεν το βλέπεις με τα ματάκια σου, δε σημαίνει ότι σίγουρα δεν υπάρχει. Ένα το κρατούμενο. Η τέφρα αυτή δεν είναι ορατή ούτε από κοντά, καθώς έχει κυρίως υφή γυαλιού. Οι ζημιές όμως που προκαλεί είναι σημαντικότατες και διαπιστωμένες από αεροσκάφη που -επειδή δεν την κατάλαβαν- πέρασαν από μέσα της στο παρελθόν. Το μαύρο χρώμα στο Νορβηγικό χάρτη αφορά τη συγκέντρωση της "στάχτης" όχι το χρώμα της. Τέλος, οι αρχές έδειξαν ότι επιτρέπουν τις πτήσεις έστω προσωρινά (λχ Σκωτία) όπου υποχωρεί.... ( Σε κάποιες χώρες οι ασθματικοί άρχισαν να το καταλαβαίνουν, ενώ τα ηλιοβασιλέματα είναι σαφώς πιο κόκκινα.) Τι άλλο να λέμε, μόνο για να μιλάμε?

ΥΓ: Όσο για τα "ρε" κλπ σίγουρα δεν ήταν σωστά, απολογούμαι (αν και ανταποδόθηκαν) και τα εντάσσω στο greek mentality που είναι κολλητικο :mrgreen:
ΥΓ2: Δηλαδή εμάς που κάναμε τόσα σχέδια, δώσαμε τόσα χρήματα και πήραμε τόση άδεια για να πάμε στη Χαβάη, δε μας πόνεσε η απαγόρευση, για να καταλάβω....?
 
gonso":38gzzzec said:
Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει κάν αναφερθεί από κανέναν σε όλη την Ευρώπη. Φοβερό! Όλα τα αεροπλάνα κατάφεραν να μην δούν ούτε ίχνος σκόνης.
Αυτοί εδώ είδαν...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8626625.stm
Τώρα το τι ακριβώς, πόσο έκταση, πόσο σοβαρό και πόσο πιθανόν να υπερβάλλουν... :rolleyes:
Να το θέσουμε αλλίως...
Ας πούμε οτι σε λίγο βγαίνει ανακοίνωση οτι αποφασίζεται να ανοίξουν οι εναέριοι χώροι, παρά την παρουσία της τέφρας, γιατι "φαίνεται" να μην είναι τελικά τόσο σοβαρό. Πόσοι λέτε να είναι αυτοί που θα πετάξουν? Πιθανόν, όσοι καίγονται λογο υποχρεώσεων, εγώ πάντως έχοντας υπόψην την προιστορία με την τέφρα, δε θα πετούσα...
 
gonso":1xxgkqkj said:
Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει κάν αναφερθεί από κανέναν σε όλη την Ευρώπη. Φοβερό! Όλα τα αεροπλάνα κατάφεραν να μην δούν ούτε ίχνος σκόνης.

Εσύ πώς το ξέρεις αυτό αν επιτρέπεται φίλε gonso?

"A Finnish F-18 Hornet jet had a scare, nearly overheating even on a short flight as the ash blocked its cooling ducts. Air Force spokesman Joni Malkamaki says the Hornet “flew for about an hour” on a regular training flight in clear weather and the pilot saw no signs of any volcanic cloud."

http://news.yahoo.com/s/ap/20100416/ap_ ... volcano_76

Κι εδώ φωτογραφίες.
 
Top