Νέα δρομολόγια Sky Express

  • Thread starter Thread starter aris320
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Sky Express ξεκινάει από 1 Απρίλη και βάζει το Α321neo στα δρομολόγια Αθήνα - Σαντορίνη και Αθήνα - Παρίσι.

SKY EXPRESS PLANS A321NEO 2Q23 SERVICE ENTRY
 
Νέες πτήσεις τσάρτερ προς Ρουμανία προσθέτει η Sky Express το καλοκαίρι:

Ηράκλειο (HER) - Βουκουρέστι (OTP) , από 27 Μαΐου έως 16 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly
Ηράκλειο (HER) - Κλουζ Ναπόκα (CLJ) , από 2 Ιουνίου έως 15 Σεπτέμβρης 2023 , 1weekly
Ηράκλειο (HER) - Ιάσιο (IAS) , από 4 Ιουνίου έως 17 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly
Ηράκλειο (HER) - Σιμπίου (SBZ) , από 16 Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly
Ηράκλειο (HER) - Τίργκου Μούρες (TGM) , από 13 Ιουνίου έως 12 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly

Πάτρα (GPA) - Τιμισοάρα (TSR) , από 20 Ιουνίου έως 12 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly

Ρόδος (RHO) - Τιμισοάρα (TSR) , από 20 Ιουνίου έως 12 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly
Ρόδος (RHO) - Κλουζ Ναπόκα (CLJ) , από 4 Ιουνίου έως 17 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly

SKY EXPRESS NS23 ROMANIA CHARTER NETWORK EXPANSION
 
Last edited:
Βαρσοβία, Ντίσελντορφ και Φρανκφούρτη οι νέοι προορισμοί για την εταιρία!!! Πιο συγκεκριμένα:

Αθήνα (ATH) - Βαρσοβία (WAW) , από 29 Οκτώβρη 2023 , 5 weekly , κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή , με Α320neo
Αθήνα (ATH) - Ντίσελντορφ (DUS) , από 29 Οκτώβρη 2023 , 4 weekly , κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή , με Α320neo
Αθήνα (ATH) - Φρανκφούρτη (FRA) , από 29 Οκτώβρη 2023 , 6 weekly , κάθε μέρα εκτός Σαββάτου , με Α321neo

επίσης τον χειμώνα θα εκτελεί και τις εξής πτήσεις εξωτερικού:
Αθήνα - Λάρνακα 3 daily A320neo
Αθήνα - Μιλάνο 1 daily A320neo
Αθήνα - Ρώμη 1 daily A320neo
Αθήνα - Λονδίνο Γκάτγουικ 1 daily A320neo
Αθήνα - Σόφια 5 weekly ATR72
Αθήνα - Βρυξέλλες 1 daily A320neo
Αθήνα - Παρίσι 1 daily A321neo
Αθήνα - Μόναχο 1 daily A320neo
Θεσσαλονίκη - Λάρνακα 4weekly A320neo
 
Οκ. Αντιγράφει την Aegean. Μόνο που όταν το έκανε αυτό η Aegean επί Ολυμπιακής, έφερνε φρέσκο αέρα, συνέπεια, επαγγελματισμό, κλπ.

Δεν καταλαβαίνω ποιος είναι ο παράγοντας διαφοροποίησης και το συγκριτικό πλεονέκτημα της Sky Express σήμερα. Καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα (συμπεριλαμβανομένων και πολύ μεγαλύτερων) δεν έχει πλέον δυο αερομεταφορείς δικτύου/πλήρων υπηρεσιών. BMI, Air Berlin, Spanair, Portugalia, κλπ έχουν όλες εξαφανιστεί ή απορροφηθεί. Εξαίρεση αποτελεί η Air Europa στην Ισπανία αλλά κι αυτή είναι υπό εξαγορά από την Iberia.

Κάθε φορά που κοιτάω ναύλους από/προς Λονδίνο, η Sky είναι πολύ πιο φτηνή από Aegean και BA, στα επίπεδα των LCCs. Απορώ πώς τα πάνε πχ στο Μόναχο (και τώρα στη Φρανκφούρτη και στο Ντύσσελντορφ), που αποτελούν κατεξοχήν οχυρά Star Alliance κλπ. Εν μέρει η Sky με μόνο όπλο τους φτηνότερους ναύλους, λειτουργεί αποτρεπτικά στο να αναπτυχθούν περαιτέρω οι LCCs στην Ελλάδα. Κι αυτό κατά κάποιον τρόπο εξυπηρετεί την Aegean τελικά, η οποία κρατάει τους επιβάτες που πληρώνουν ακριβότερους ναύλους, business, κλπ. Κάθε ανταγωνισμός καλός φυσικά.

Ταπεινή μου άποψη, εφόσον δεν υπάρχουν και δημοσιευμένα στοιχεία.
 
Η SkyExpress κατ' εμέ έχει έναν από τους ακόλουθους 2 λόγους ύπαρξης:

1. Ως κερδοσκοπική επιχείρηση, δηλαδή επιχειρεί ως αεροπορική εταιρία με γνώμονα να έχει περισσότερα έσοδα από έξοδα, ή

2. Ως επιχείρηση που δεν μπορεί μεν να είναι κερδοφόρα, μπορεί όμως να μπει στο μάτι ενός υποψήφιου αγοραστή ( πχ. Aegean ) είτε γιατί είναι ενοχλητική σαν ανταγωνιστής ή ελκυστική ως επιχείρηση και έτσι να επιτύχει ένα καλό τίμημα εξαγοράς που στο τέλος ισοσκελίζει ή και υπερβαίνει τις οποίες λειτουργικές της ζημιές ως τώρα.

Μέχρι στιγμής βλέπω την ζυγαριά να βαραίνει προς το 2ο ενδεχόμενο.
 
Νέες πτήσεις τσάρτερ προς Ρουμανία προσθέτει η Sky Express το καλοκαίρι:

Ηράκλειο (HER) - Βουκουρέστι (OTP) , από 27 Μαΐου έως 16 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly
Ηράκλειο (HER) - Κλουζ Ναπόκα (CLJ) , από 2 Ιουνίου έως 15 Σεπτέμβρης 2023 , 1weekly
Ηράκλειο (HER) - Ιάσιο (IAS) , από 4 Ιουνίου έως 17 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly
Ηράκλειο (HER) - Σιμπίου (SBZ) , από 16 Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly
Ηράκλειο (HER) - Τίργκου Μούρες (TGM) , από 13 Ιουνίου έως 12 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly

Πάτρα (GPA) - Τιμισοάρα (TSR) , από 20 Ιουνίου έως 12 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly

Ρόδος (RHO) - Τιμισοάρα (TSR) , από 20 Ιουνίου έως 12 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly
Ρόδος (RHO) - Κλουζ Ναπόκα (CLJ) , από 4 Ιουνίου έως 17 Σεπτεμβρίου 2023 , 1weekly

SKY EXPRESS NS23 ROMANIA CHARTER NETWORK EXPANSION
Υπάρχει πληροφορία ποιος είναι ο πράκτορας;
Post automatically merged:

Η SkyExpress κατ' εμέ έχει έναν από τους ακόλουθους 2 λόγους ύπαρξης:

1. Ως κερδοσκοπική επιχείρηση, δηλαδή επιχειρεί ως αεροπορική εταιρία με γνώμονα να έχει περισσότερα έσοδα από έξοδα, ή

2. Ως επιχείρηση που δεν μπορεί μεν να είναι κερδοφόρα, μπορεί όμως να μπει στο μάτι ενός υποψήφιου αγοραστή ( πχ. Aegean ) είτε γιατί είναι ενοχλητική σαν ανταγωνιστής ή ελκυστική ως επιχείρηση και έτσι να επιτύχει ένα καλό τίμημα εξαγοράς που στο τέλος ισοσκελίζει ή και υπερβαίνει τις οποίες λειτουργικές της ζημιές ως τώρα.

Μέχρι στιγμής βλέπω την ζυγαριά να βαραίνει προς το 2ο ενδεχόμενο.
Μήπως να πάμε σε άλλο topic να το συζητήσουμε ξανά; ;)
 
Θυμάμαι ότι όταν επρόκειτο να ανοίξουν οι βάσεις της Ryanair, οι εκπρόσωποι της Αιγαίου φώναζαν «NAI στον ανταγωνισμό, αλλά με ίσους όρους», κατηγορώντας τους Ιρλανδούς, ότι κρατούν τις βάσεις τους με εκβιασμούς ώστε να εξασφαλίζουν χαμηλότερα τέλη. Την ίδια εποχή, το «άνοιγμα» των Κυπριακών Αερογραμμών στο εσωτερικό της Ελλάδας, αποτελούσε τη χρυσή ευκαιρία για την Αιγαίου να πάρει το πράσινο φως από τις Βρυξέλλες για να απορροφήσει την ΟΑ. Ήταν ένας εικονικός ανταγωνισμός ώστε να υλοποιηθεί η προσυμφωνημένη -κατά τη γνώμη μου- απόκτηση της ΟΑ από την A3.

Αυτή τη στιγμή, η GQ έρχεται και χτυπάει τους ανταγωνιστές της στα κοινά δρομολόγια (όχι μόνο την Αιγαίου). Έχουν καταφέρει και έχουν αποκτήσει αξιόλογο μερίδιο από τα προσοδοφόρα συμβόλαια των groups και της point-to-point κίνησης, με αποτέλεσμα οι ανταγωνιστές της, που είναι όλοι μέλη συμμαχιών, να επικεντρώνονται πλέον στο feeder traffic προς τα ευρωπαϊκά hubs. H GQ συνεχίζει την εντυπωσιακή της ανάπτυξη εκμεταλλευόμενη τις αδυναμίες των μελών συμμαχιών με περιφερειακό ρόλο και μικρότερη ευχέρεια κινήσεων (π.χ. η Αιγαίου θα πρέπει να συνεχίσει να διαθέτει θέσεις για τα feeders της LH). Σταδιακά, όσο το καλοκαίρι φεύγει, πιστεύω ότι θα υπάρξει over-capacity στο ευρωπαϊκό της δίκτυο το οποίο θα ωθήσει τη Sky να συνεργαστεί με την Αιγαίου στο «μοίρασμα» των δρομολογίων. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν ή θέλουν να γίνουν μέλος μιας συμμαχίας, με δεδομένο ότι λόγω του μεγέθους τους, το πιο πιθανόν είναι να κάνουν τους «χαμάληδες» της SkyTeam ή της OneWorld και τίποτα περισσότερο από αυτό.​
 
Αν εχει καλες τιμες και χτυπαει την Α3 γιατι να μην ειναι μια εναλλακτικη στις Σταροσυμμαχικες, οπως η Pegasus στην Ευρωπη;
 
Ο σκοπός δεν είναι να έχει μόνο καλές τιμές, πρέπει να έχει και κέρδη, γιατί πόσο καιρό ακόμα θα θέλουν/μπορούν οι ιδιοκτήτες της να την χρηματοδοτούν; Έχει καταφέρει να αποκτήσει πολύ φθηνά καινούργια αεροπλάνα εκμεταλλευόμενη της συνθήκες του κορονοιου, αλλά τα έξοδα τρέχουν και είναι πάρα πολύ μεγάλα. Δεν ξέρω για τις πληρότητες που έχουν, αλλά οι ποίο χαμηλές τιμές θέλουν και ποιο χαμηλά κόστη και πολύ υψηλές πληρότητες. Μακάρι να τα πηγαίνουν καλά, και αν όχι να συγχωνευτούν και όχι να κλείσουν. Για το προσωπικό ποιο πολύ να συνεχίσει να έχει δουλειά!
 
Top