Νέα Δρομολόγια Cyprus Airways

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
xristos":2hfv102u said:
CaptainChris":2hfv102u said:
CY620 ATH 0935-1025 SKG
CY622 ATH 1130-1220 SKG
CY624 ATH 1830-1920 SKG

CY621 SKG 0955-1045 ATH
CY623 SKG 1305-1355 ATH
CY625 SKG 1655-1745 ATH

H CY622/623 φαίνεται να γίνεται ως ATH-SKG-ATH 11:30-13:55
Η CY625/624 φαίνεται να γίνεται ως SKG-ATH-SKG 16:55-19:20

Συμπληρωματικά πιθανά rotations:
LCA-ATH 07:00-08:45 CY 322, ATH-SKG 09:35-10:25 CY620
LCA-ATH 09:00-10:45 CY 312, ATH-SKG-ATH CY622/623 11:30-13:55, ATH-LCA 14:40-16:15 CY313

Αν αλλάξει ώρες το LCA-SKG ώστε η πρωινή πτήση να αναχωρεί για Αθήνα ως CY621 (μετά βέβαια δεν προλαβαίνει να κάνει την CY323) και η επιστροφή να είναι με το αεροσκάφος που θα κάνει τις CY322|CY620 (αντίστοιχα η απογευμαντινή να φθάνει νωρίτερα ώστε να προλαβαίνει τις 625|624).

Βέβαια όλα αυτά είναι υποθέσεις και τελική εικόνα θα έχουμε όταν οριστικοποιηθούν (και ανακοινωθούν?) τα πλάνα της εταιρείας. Το παραπάνω πρόγραμμα (σε συνδυασμό με τις πτήσεις από/προς LCA) έχει τρύπες πάντως (ή θα αλλάξει ή θα μπουν και άλλες πτήσεις ή τα αεροσκάφη θα κάθονται πολλές ώρες κάτω)
 
gonzo":2qoxumht said:
@red_fly9
Ισως να είναι μια προσπάθεια για να κερδίσεις τις πρώτες εντυπώσεις (οτι έχεις πιο χαμηλή τιμή)..

Ειναι απλα θεμα λειτουργικότητας καθε εταιριας. Και η KLM εχει τον επιναυλο καυσιμων ως YR στο πεδιο των φορων. Και μαλιστα για την ιστορια, λογω του codeshare της ΟΑ/KLM η ΟΑ αλλαξε μονο για το AMS τον τροπο που εμφανιζεται ο επιναυλος καυσιμων στα εισιτηρια, και πλεον ειναι ομογενοποιημένος με τροπο της KLM.

Γενικα ομως, ειναι θεμα επιλογης της εταιριας πως θα χειριζεται τον επιναυλο, ο οποιος σε αλλες εταιριες μπαινει στους φορους ως YQ (πΟΑ, CY, κλπ), ως YR (KL κλπ), η ενσωματωνεται στον ναυλο (νΟΑ,Α3,κλπ). Αλλοι τον χειριζονται ως φορο και τον επιστρεφουν (πΟΑ) ανεξαρτητα απο τον τυπο εισιτηριου, αλλοι τον βαζουν να ακολουθει τα rules του ναυλου οπως η CY και αλλοι τον ενσωματωνουν στον ναυλο αρα παλι ακολουθει τα rules του ναυλου (απλα εκει δε χρειαζεται να αφαιρεσεις καποιο μερος απο τους φορους σε ακυρωση εισιτηριου). Η καθε εταιρια λοιπον κανει αυτο που τη βολευει, αλλα κανενα δεν ειναι "λαθος".
 
Τζερυ/Χρήστο και ΟΑ701 που κάνετε έλεγχο για αν βγαινουν τα δρομολόγια...
Δειτε λιγο αν ταιριαζουν και τα δρομολόγια απο Λαρνακα προς ελληνικά νησιά και απο εκει Θεσ/νίκη ή Αθήνα. Μήπως δηλαδή βάλει και εσωτερικά δρομολόγια προς νησιά.

Εσεις το ελέγχετε καλυτερα το θέμα (μπορειτε να πειτε οτι βαριεμαι να το δω εγω :D )
 
Με μια τυχαία αναζήτηση φαίνεται η πτήση CY623 την 1η Ιουλίου να εκτελείται με Α321 :great:
 
Ενδιαφέρον θα έχει η χωρητικότητα των 321,λέτε να γίνουν και αλλα μπάμ με ενα Ηράκλειο-Αθήνα,Ρόδο-Αθήνα,Ηρακλειο -Θεσσ,Ρόδο -Θεσσ?
 
Προσωπική άποψη είναι ότι μπήκε στο δρομολόγιο της ATH-SKG για να πάρει μέρος στο φιλέτο. Δεν έχει να κάνει με συνεργασίες γιατί ποιο πολύ κτυπά την συνεργάτιδά της παρά την Α3.
Η πτήση τους από Αθήνα για Θεσσαλονίκη των 09:35 κτυπά την πτήση της ΟΑ στις 09:20. Η πτήση τους στις 11:30 είναι ανταγωνιστική της πτήσης της Α3 στις 10:50. Αυτή την χρονική περίοδο δεν υπάρχουν άλλες πτήσεις.
Όσο για την απογευματινή των 18:30 κτυπά την ΟΑ στις 18:00 η Α3 δεν έχει πτήση εκείνη την περίοδο.
Τώρα ποιος θα τους προτιμήσει δεν ξέρω, αλλά μπορεί να υπέθεσαν ας μπουν στην αγορά και ας αρπάξουν ότι μπορούν. Πάντως οι άλλες δύο αντεπιτέθηκαν η ΟΑ άρχισε και αυτή να δίνει τιμές €79 με επιστροφή, η Α3 κατέβηκε στα €72 και η CY παραμένει στα €100.
Έτσι μπράβο γιατί συνήθως πληρώνουμε για Ελληνικά – τοπικά δρομολόγια τα διπλάσια των Ευρωπαϊκών.
Άντε και στο Ηράκλειο και στην Ρόδο. :great:
 
gonzo":3qn1bfre said:
Ενδιαφέρον θα έχει η χωρητικότητα των 321,...

Είχαν πει ότι προσανατολίζονται σε 190-195 θέσεις. Αν προλάβουν να τα φέρουν βέβαια...
 
Άμα παραμείνει στα €100 δεν την βλέπω να μένει για πολύ στο δρομολόγιο όμως! :?
 
Αν και έχω πετάξει μια μόνο φορά με CY, το περασμένο καλοκαίρι σε δρομολόγιο εσωτερικού, δεν τους δίνω καμία τύχη μακροημέρευσης σε πτήσεις εσωτερικού σε περίπτωση που αυτά που είδα είναι η στάνταρντ εικόνα τους. Η τιμή είναι πάντα το 1ο δέλεαρ αλλά είναι και εύκολο να γίνει match απ΄τον ανταγωνισμό. Τα υπόλοιπα όμως δύσκολα γίνονται...

Πάντως, ακόμη δεν έχουμε μάθει αν όντως πάει να χτυπήσει ΟΑ, Α3 ή αν υπάρχει συνεννόηση, έχει κι αυτό τη σημασία του.

Τάσο απ' την ΙΑΤΑ, το σύστημα κρατήσεων τους δεν εμφανίζει προς το παρόν τέτοιες πτήσεις αλλά για να το λές κάτι θα έπιασε το ραντάρ σου?
 
Μία μικρή διαπίστωση: οι Κυπριακές Αερογραμμές και η Ολυμπιακή, συνήθως καθυστερούν πολύ την ανανέωση των συμφωνιών κοινού κωδικού. Με άλλα λόγια, βρισκόμαστε περίπου ένα μήνα πριν την έναρξη πτήσεων του θερινού προγράμματος και ακόμα δεν έχουμε δει να παρατείνεται η συμφωνία κοινού κωδικού ανάμεσα στις εταιρείες. Να υπενθυμήσω ότι η έναρξη της συνεργασίας είχε γίνει με τυμπανοκρουσίες και συνοδευόταν με συνεργασία των προγραμμάτων Sunmiles και Travelair, καθώς και τη δυνατότητα διεξαγωγής πτήσεων με κωδικό της μίας εταιρείας σε προορισμούς της άλλης. Συνεπώς, πιστεύω ότι δύσκολα θα καταργήσουν τη μεταξύ τους συμφωνία, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως οι επιβάτες που θα μετακινούνται στο εσωτερικό της Ελλάδας, μέσω Αθήνας, θα έχουν σαφώς λιγότερες επιλογές με την Αιγαίου (δεν πετάει Κεφαλονιά, Χίο, Σάμο, Λήμνο, Καβάλα), συνεπώς ίσως να μην τους συμφέρει η επιλογή της, όταν θα υπάρχουν THRU Fares με την ΟΑ ή τη CY.

Αν δεν έχει συμβεί κάτι το αξιοσημείωτο και όλα πάνε καλά, δεν είναι απίθανο να δούμε τις πτήσεις SKG-ATH-SKG των Κυπριακών Αερογραμμών, με marketing carrier και την Ολυμπιακή. Αυτό θα το καταλάβουμε, αμέσως μόλις οι κύπριοι αλλάξουν τον τρόπο υπολογισμού των επιναύλων και την ενσωμάτωσή τους στο ναύλο...
 
Top