Ο εκπαιδευτής μου στο PPL έμαθε να πετάει στο Μαϊάμι, σε ένα αεροδρομιάκι πολύ κοντά στο ΜΙΑ. Συζητώντας μαζί του μού έλεγε ότι γύρω από το ΜΙΑ έχει ενα σωρό μικρά και μεγάλα αεροδρόμια ιδιωτικά και δημοτικά αλλά εκεί ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας είναι αυστηρός και όποιος δεν τηρήσει τα όρια ΜΙΑ φορά (χαχα, ΜΙΑ και ΜΙΑ) απλά του αφαιρείται η άδεια. Άρα όποιος πάει να το παίξει κάου-μπόης δεν έχει μέλλον στο yoke.
Υποψιάζομαι ότι και τρία αεροδρόμια μαζί να έβαζαν στην Αττική πάλι δεν θα υπήρχε πρόβλημα (σκεφτείτε ΝΥ με JFK, EWR και LGA) ή Λονδίνο με EGLL, LCY, LTN, STN, SEN και τόσα άλλα.
Συνεπώς μια χαρά χωράνε. Απλά η ΥΠΑ και οι ελεγκτές μας πρέπει να περάσουν σε άλλο στάδιο εκπαίδευσης και ελέγχου, να γίνουν νέα σχέδια για άλλες προσεγγίσεις και VFR routes, να ξαναγραφτουν τα βιβλία και (το σημαντικότερο) να πειστεί ο ΑΙΑ να παραιτηθεί από τον όρο που λέει οτι απαγορεύονται άλλα εμπορικά αεροδρομια στην Αττική.
Αλλά ΟΛΟΙ βαριούνται.
Υποψιάζομαι ότι και τρία αεροδρόμια μαζί να έβαζαν στην Αττική πάλι δεν θα υπήρχε πρόβλημα (σκεφτείτε ΝΥ με JFK, EWR και LGA) ή Λονδίνο με EGLL, LCY, LTN, STN, SEN και τόσα άλλα.
Συνεπώς μια χαρά χωράνε. Απλά η ΥΠΑ και οι ελεγκτές μας πρέπει να περάσουν σε άλλο στάδιο εκπαίδευσης και ελέγχου, να γίνουν νέα σχέδια για άλλες προσεγγίσεις και VFR routes, να ξαναγραφτουν τα βιβλία και (το σημαντικότερο) να πειστεί ο ΑΙΑ να παραιτηθεί από τον όρο που λέει οτι απαγορεύονται άλλα εμπορικά αεροδρομια στην Αττική.
Αλλά ΟΛΟΙ βαριούνται.