SomethingWild
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 31/03/2010
- Μηνύματα
- 99
- Likes
- 16
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- NDC
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Εισαγωγή
Τις προηγούμενες μέρες ο καυτός ήλιος άρχισε να τσουρουφλίζει ξανά για τα καλά την “νύφη” του Θερμαϊκού. Μας είχε καλομάθει ο καιρός με τις βραδινές αστραπές και τις βροντές μέσα στη νύχτα. Όμως η ζέστη έκανε και πάλι την εμφάνισή της και τι πιο ωραία από μια “ανάσα δροσιάς” στην μακρινή Ισλανδία!
Για να φτάσει κανείς στην Ισλανδία, υπάρχουν αρκετές πλέον αεροπορικές επιλογές, κυρίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα στις εταιρίες Icelandair, Iceland Express και SAS. Αυτή τη χρονιά προστέθηκαν και οι εταιρίες: η easyJet από το Luton, η Norwegian από το Oslo-Gardermoen, η WOW air και η airberlin.
1η πτήση:
16/08/2012
SK 7606 : SKG ---> ARN
BOEING 737-800
LN–RGA
Ένα από τα έργα που που θα δώσουν “ανάσα” στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» έχει γίνει επιτέλους πραγματικότητα! Δεν αναφέρομαι φυσικά στην επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 του Διεθνούς Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στη θάλασσα, αλλά στην έναρξη λειτουργίας της αλυσίδας café στην Ελλάδα, του Flocafé! Βρίσκεται μπροστά από την είσοδο των αναχωρήσεων. Αυτό είναι έργο! Μικρό, απλό και βγάζει λεφτά!
Βρισκόμασταν στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» κατά τη μία το μεσημέρι εκείνης της Πέμπτης. Το check-in πραγματοποιούταν μονάχα από έναν υπάλληλο της Goldair Handling, και η ουρά ατελείωτη! Ύστερα από αρκετές ερωτήσεις κατάφερα και βρήκα που είναι το τέλος της ουράς. Και τώρα περιμένουμε!
Ευτυχώς μετά από λίγο, δύο επιπλέον υπάλληλοι προστέθηκαν στην διαδικασία του check-in και σχετικά ξεμπερδέψαμε γρήγορα.
Το αεροσκάφος της SAS έφτασε στην ώρα του από τη Στοκχόλμη, οπότε και σκεφτήκαμε πως ήταν ώρα να περάσουμε και από τον έλεγχο ασφαλείας προς την αίθουσα αναχωρήσεων.
Στις 14:30 εμφανίστηκε η φωτεινή επιγραφή “BOARDING” στον “σειριακό” πίνακα της εξόδου 12, αλλά η επιβίβαση δεν ξεκινούσε. Και περιμέναμε, περιμέναμε, περιμέναμε αλλά τίποτα!
Μετά από μισή ώρα έκανε η Astra Airlines τη δική της διαδικασία αναχώρησης από τη δική μας έξοδο. Και μετά το ίδιο έκανε και η Germanwings.
Στις 15:30 η ανακοίνωση ανέφερε πως: “Οι Σκανδιναβικές αερογραμμές ανακοινώνουν την καθυστέρηση της πτήσης λόγω τεχνικού προβλήματος”. Το ίδιο έγινε και στις 16:00 και στις 16:30.
Και περιμέναμε, περιμέναμε.
Άλλοι έφευγαν και άλλοι έρχονταν και εμείς εκεί καθηλωμένοι !
Στις 17:00 προσέφεραν αναψυκτικά, αλλά εμείς εκείνη την ώρα τρώγαμε την σπανακόπιτα την μάνας μου!
Το αεροδρόμιο πλέον είχε αδειάσει και εμείς ακόμη ήμασταν εκεί και περιμέναμε. Στις 18:00 ξεκίνησε επιτέλους η επιβίβαση. Μεταφορά με λεωφορείο στο αεροσκάφος, καλωσόρισμα από το πλήρωμα και βολεύτηκα στις θέση 06F. Και πάλι περιμέναμε και περιμέναμε. Οι αεροσυνοδοί να μετράνε και να ξαναμετράνε τους επιβάτες, μια με το μυαλό τους και μια με μηχανικά μέσα.
Οι πόρτες επιτέλους έκλεισαν στις 18:40 και ξεκινήσαμε την τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 16/34. Με μέτωπο προς τον Τρίλοφο, αποχαιρετήσαμε τη Θεσσαλονίκη μας, και με πορεία πάνω από την Επανομή, τη Νέα Καλλικράτεια και τη Νέα Ποτίδαια, στροφή προς τα αριστερά για να βρεθούμε πάνω από το Ζαγκλιβέρι και τη λίμνη Βόλβη, για να αφήσουμε τελικά τον ελληνικό εναέριο χώρο πάνω από τη λίμνη Κερκίνη και τα Άνω Ποροϊα Σερρών.
Αφού λοιπόν σταθεροποιηθήκαμε στα 36.000 (ft) ήρθε και η σειρά του κυβερνήτη του αεροσκάφους να μας ενημερώσει για το τι συνέβη αυτή τη μέρα. Ένα πουλί μπήκε μέσα στον ένα κινητήρα κατά την διάρκεια προσγείωσης του αεροσκάφους στη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε λοιπόν διαδικασία για να βρεθεί μηχανικός για το Boeing 737 στη Θεσσαλονίκη. Ο άνθρωπος βρέθηκε και ξεκίνησε η όλη διαδικασία, χρειαζόταν όμως και η έγκριση και από το “σπίτι μας στον Βορρά” (και δεν ξέρω αν έγινε η όλη διαδικασία είτε με fax είτε με e-mail), οπότε και περάσαν οι ώρες και μας βρήκε το βράδυ!
Ύστερα λοιπόν από μια διαδρομή πάνω από Σερβία, Ουγγαρία και Πολωνία, βγήκαμε στα σουηδικά παράλια, και στο ύψος της νήσου Gotland ξεκινήσαμε να κατεβαίνουμε <<πόδια>>, για να περάσουμε πάνω από τη Στοκχόλμη, τη Sollentuna και να προσγειωθούμε, με τρεισήμισι ώρες καθυστέρηση, στο Arlanda στις 20:55 τοπική ώρα.
Τις προηγούμενες μέρες ο καυτός ήλιος άρχισε να τσουρουφλίζει ξανά για τα καλά την “νύφη” του Θερμαϊκού. Μας είχε καλομάθει ο καιρός με τις βραδινές αστραπές και τις βροντές μέσα στη νύχτα. Όμως η ζέστη έκανε και πάλι την εμφάνισή της και τι πιο ωραία από μια “ανάσα δροσιάς” στην μακρινή Ισλανδία!
Για να φτάσει κανείς στην Ισλανδία, υπάρχουν αρκετές πλέον αεροπορικές επιλογές, κυρίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα στις εταιρίες Icelandair, Iceland Express και SAS. Αυτή τη χρονιά προστέθηκαν και οι εταιρίες: η easyJet από το Luton, η Norwegian από το Oslo-Gardermoen, η WOW air και η airberlin.
1η πτήση:
16/08/2012
SK 7606 : SKG ---> ARN
BOEING 737-800
LN–RGA
Ένα από τα έργα που που θα δώσουν “ανάσα” στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» έχει γίνει επιτέλους πραγματικότητα! Δεν αναφέρομαι φυσικά στην επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 του Διεθνούς Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στη θάλασσα, αλλά στην έναρξη λειτουργίας της αλυσίδας café στην Ελλάδα, του Flocafé! Βρίσκεται μπροστά από την είσοδο των αναχωρήσεων. Αυτό είναι έργο! Μικρό, απλό και βγάζει λεφτά!
Βρισκόμασταν στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» κατά τη μία το μεσημέρι εκείνης της Πέμπτης. Το check-in πραγματοποιούταν μονάχα από έναν υπάλληλο της Goldair Handling, και η ουρά ατελείωτη! Ύστερα από αρκετές ερωτήσεις κατάφερα και βρήκα που είναι το τέλος της ουράς. Και τώρα περιμένουμε!
Ευτυχώς μετά από λίγο, δύο επιπλέον υπάλληλοι προστέθηκαν στην διαδικασία του check-in και σχετικά ξεμπερδέψαμε γρήγορα.
Το αεροσκάφος της SAS έφτασε στην ώρα του από τη Στοκχόλμη, οπότε και σκεφτήκαμε πως ήταν ώρα να περάσουμε και από τον έλεγχο ασφαλείας προς την αίθουσα αναχωρήσεων.
Στις 14:30 εμφανίστηκε η φωτεινή επιγραφή “BOARDING” στον “σειριακό” πίνακα της εξόδου 12, αλλά η επιβίβαση δεν ξεκινούσε. Και περιμέναμε, περιμέναμε, περιμέναμε αλλά τίποτα!
Μετά από μισή ώρα έκανε η Astra Airlines τη δική της διαδικασία αναχώρησης από τη δική μας έξοδο. Και μετά το ίδιο έκανε και η Germanwings.
Στις 15:30 η ανακοίνωση ανέφερε πως: “Οι Σκανδιναβικές αερογραμμές ανακοινώνουν την καθυστέρηση της πτήσης λόγω τεχνικού προβλήματος”. Το ίδιο έγινε και στις 16:00 και στις 16:30.
Και περιμέναμε, περιμέναμε.
Άλλοι έφευγαν και άλλοι έρχονταν και εμείς εκεί καθηλωμένοι !
Στις 17:00 προσέφεραν αναψυκτικά, αλλά εμείς εκείνη την ώρα τρώγαμε την σπανακόπιτα την μάνας μου!
Το αεροδρόμιο πλέον είχε αδειάσει και εμείς ακόμη ήμασταν εκεί και περιμέναμε. Στις 18:00 ξεκίνησε επιτέλους η επιβίβαση. Μεταφορά με λεωφορείο στο αεροσκάφος, καλωσόρισμα από το πλήρωμα και βολεύτηκα στις θέση 06F. Και πάλι περιμέναμε και περιμέναμε. Οι αεροσυνοδοί να μετράνε και να ξαναμετράνε τους επιβάτες, μια με το μυαλό τους και μια με μηχανικά μέσα.
Οι πόρτες επιτέλους έκλεισαν στις 18:40 και ξεκινήσαμε την τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 16/34. Με μέτωπο προς τον Τρίλοφο, αποχαιρετήσαμε τη Θεσσαλονίκη μας, και με πορεία πάνω από την Επανομή, τη Νέα Καλλικράτεια και τη Νέα Ποτίδαια, στροφή προς τα αριστερά για να βρεθούμε πάνω από το Ζαγκλιβέρι και τη λίμνη Βόλβη, για να αφήσουμε τελικά τον ελληνικό εναέριο χώρο πάνω από τη λίμνη Κερκίνη και τα Άνω Ποροϊα Σερρών.
Αφού λοιπόν σταθεροποιηθήκαμε στα 36.000 (ft) ήρθε και η σειρά του κυβερνήτη του αεροσκάφους να μας ενημερώσει για το τι συνέβη αυτή τη μέρα. Ένα πουλί μπήκε μέσα στον ένα κινητήρα κατά την διάρκεια προσγείωσης του αεροσκάφους στη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε λοιπόν διαδικασία για να βρεθεί μηχανικός για το Boeing 737 στη Θεσσαλονίκη. Ο άνθρωπος βρέθηκε και ξεκίνησε η όλη διαδικασία, χρειαζόταν όμως και η έγκριση και από το “σπίτι μας στον Βορρά” (και δεν ξέρω αν έγινε η όλη διαδικασία είτε με fax είτε με e-mail), οπότε και περάσαν οι ώρες και μας βρήκε το βράδυ!
Ύστερα λοιπόν από μια διαδρομή πάνω από Σερβία, Ουγγαρία και Πολωνία, βγήκαμε στα σουηδικά παράλια, και στο ύψος της νήσου Gotland ξεκινήσαμε να κατεβαίνουμε <<πόδια>>, για να περάσουμε πάνω από τη Στοκχόλμη, τη Sollentuna και να προσγειωθούμε, με τρεισήμισι ώρες καθυστέρηση, στο Arlanda στις 20:55 τοπική ώρα.