MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Mια φορά η LH με είχε ξεπετάξει σε κακοκαιρία στο Holiday Inn, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει ακόμα. Ήταν με shuttle bus και αρκετά καλό θυμάμαι. Αλλιώς τσέκαρε το ΝΗ που είναι παντού τα ίδια και σε λογική τιμή (κάτω των 100Ε συνήθως).
 
Σε τέτοιες περιπτώσεις κοιτάω το Novotel, είναι μια στάση με το S-Bahn, και γενικά αρκετά πιο φθηνό από το Hilton στο αεροδρόμιο.
 
Το NH είναι καλό αν έχει καλύτερη τιμή.
 
Κακοκαιρία, και όχι μόνο στο Μόναχο. Η βραδινή FRA-ATH της Παρασκευής (και αρκετές άλλες) ακυρώθηκε λόγω έλλειψης προσωπικού. Όπως μας ενημέρωσε η gate agent, το crew που θα εκτελούσε την πτήση μας εγκλωβίστηκε στο Μόναχο μαζί με πολλά άλλα crews, με αποτέλεσμα να καλέσουν τα standby για να εκτελέσουν τις προηγούμενες πτήσεις και για την δική μας δεν υπήρχε άλλο. Ευτυχώς η ακύρωση έγινε έγκαιρα, αφού είχαμε μόνο μια ώρα καθυστέρηση, και έτσι προλάβαμε το τελευταίο τρένο για να γυρίσουμε σπίτι. Μας είχαν βάλει βέβαια στην επόμενη πτήση και μας έδωσαν διαμονή σε ξενοδοχείο, όμως αυτό δεν μας προσέφερε κάτι, καθώς είχαμε ένα ραντεβού το πρωί του Σαββάτου στην Αθήνα, και έτσι αποφασίσαμε να επιστρέψουμε σπίτι.
Παρόλο που οι μέχρι τώρα εμπειρίες μου με το customer service της LH δεν ήταν οι καλύτερες, εδώ το χειρίστηκαν πολύ καλά. Καταθέσαμε αμέσως αίτηση για επιστροφή χρημάτων των εισιτηρίων του τρένου της επιστροφής και μετά από λίγες ώρες μας απάντησαν πως δικαιούμαστε αποζημίωση 400€ pp. Επίσης θα μας επιστρέψουν ολόκληρο το ποσό του αεροπορικού. Τώρα μένει να ζητήσω τα λεφτά για τα εισιτήρια του τρένου. Θα μου πείτε, αυτά είναι τα δικαιώματα μας, όμως πολλές φορές δεν «κυλάει» τόσο εύκολα!

ΥΓ: Παρόλο που ακυρώθηκαν κι άλλες πτήσεις την ίδια ώρα, το service center στο αεροδρόμιο είχε κλείσει. IMG_1371.jpeg
 
Last edited by a moderator:
Απο τον ξένο τύπο και τις αναφορές των ταξιδιωτών, κυρίως γερμανών( για να μην λάβουμε υποψη τους έλληνες), διαπιστωσα οτι το κύριο πρόβλημα που τους απασχολούσε ήταν η έλλειψη ενημέρωσης. Εννοειται οτι κανείς δεν διαμαρτυρόταν για την διαχείριση του φαινομένου, αφού ήταν τοσο έντονο, αλλά για το οτι ολες τις ώρες δεν είχαν ουτε μια ανακοίνωση... Και αναρωτιέμαι, αυτές οι εταιρείες (Munich airport FMG, Fraport κλπ) που τοσο πολύ διαφημίζουν τις ασκήσεις ετοιμότητας, έχουν τις επιτροπές διαχείρισης κρίσεων, έχουν γραφεία τύπου κλπ, τι έκαναν τώρα ??
 
Οι διαχειριστές των αεροδρομίων θα ανακοινώσουν στους πελάτες της Λουφτχανσα ή της Αιγαίου αν και πότε θα πετάξουν?
:rolleyes: :hello?:
 
Απο οσα λίγα γνωρίζω, οι διαχειριστές του αεροδρομίου, πρέπει να ενημερώσουν τους χρήστες για το πότε αναμένουν να ανοίξει το αεροδρόμιο, μετά απο τον αποχιονισμό του διαδρόμου κλπ, εργο που οι διαχειριστές πρέπει νακάνουν.. Τελευταία φορά που κοίταξα η Lufthansa δεν ειχε δικά της εκχιονιστικά μηχανήματα !!
 
Εσύ σε ανάλογη περίπτωση, πότε θα πήγαινε στο αεροδρόμιο? Όταν θα σου έλεγε ο διαχεριστής του αεροδρομίου ότι το αεροδρόμιο είναι ανοιχτό ή όταν η αεροπορική σε ενημέρωνε ότι θα πραγματοποιηθεί η πτήση?
 
Απο οσα λίγα γνωρίζω, οι διαχειριστές του αεροδρομίου, πρέπει να ενημερώσουν τους χρήστες για το πότε αναμένουν να ανοίξει το αεροδρόμιο, μετά απο τον αποχιονισμό του διαδρόμου κλπ, εργο που οι διαχειριστές πρέπει νακάνουν.. Τελευταία φορά που κοίταξα η Lufthansa δεν ειχε δικά της εκχιονιστικά μηχανήματα !!
Σε ποιο αεροδρόμιο του πλανήτη ο διαχειριστής βγάζει ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα ή από τα σοσιαλ πως τα εκχιονιστικά καθάρισαν το διάδρομο και πως ενδεχομένως κάποιες εταιρίες να είναι σε θέση από άποψη αεροσκαφών και διαθέσιμων πληρωμάτων να πετάξουν?
Εσυ ως επιβάτης ΤΙ θα καταλάβαινες από μια τέτοια ανακοίνωση?
Πως πρέπει να πας στο αεροδρόμιο (αν είσαι σπίτι σου) ή σε κάποιο gate (αν βρίσκεσαι ήδη εκεί) μπας και πετάξει η Χ, Ψ πτήση της LH για Θεσσαλονίκη αλλά η ίδια η LH σου το κρύβει?
Κατάλαβες τώρα γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες ανακοινώσεις σε κανένα αεροδρόμιο του κόσμου?

Είναι σαν να ζητάς η Φραπορτ ή η ΑΠΑ ή η ΥΠΑ ή το Υπουργείο Μεταφορών ή ο νομάρχης Τζιτζικώστας να έχουν μονίμως προσωπικό σε κάποιο ντεσκ του Μακεδονία και να ενημερώνει τους επιβάτες της Ryanair αν και πότε θα πετάξει η Ryanair πριν τους ενημερώσει η ίδια η Ryanair.
Το έχουμε διαβάσει και αυτό εδώ...
 
Last edited:
Αν διαβάσεις καλύτερα αγαπητέ, έγραψα οτι ο διαχειριστής ενημερώνει τους χρήστες.... αυτοι ειναι ΚΑΙ οι αεροπορικές εταιρείες, που με τη σειρά τους ανάλογα με τα νέα που θα τους πεί ο διαχειριστής, ενεργούν και ενημερώνουν. Αυτο ξέρω που γινεται στον πολιτισμένο κόσμο και στα αεροδρόμια του κόσμου...
Για το αεροδρόμιο Μακεδονία σίγουρα δεν έχει info desk η αγαπημένη σου Fraport (γιατί μπορεί), ενώ στο βασικό της αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης ΒΕΒΑΙΩΣ και έχει. Αν δεν το έχεις δεί, βρίσκεται στο Level 3 και υπάρχει και χάρτης για περισσότερη βοήθεια. Και μπορεί να μην έχει προσωπικό σε 24ωρη βάση, αλλά μόνο απο 05:30 εως 23:00.. 1701794537606.png
 
Top