Μουσείο Πάλλη

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.800
Likes
3.326
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Μια φωτογραφική καταγραφή εκ των έσω στο Μουσείο Πάλλη:
Η άδεια εισόδου δόθηκε για τρία άτομα για συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Κατά την άφιξή μας εκεί μας υποδέχθηκε ο ίδιος ο Κος Πάλλης ο οποίος και μας ξενάγησε στο χώρο. Μας έκανε εξαιρετική εντύπωση ότι ήξερε τα πάντα για όλα ανεξαιρέτως τα εκθέματα - και όχι μόνο τα αεροπορικά (τρόπος κτήσης, από που και πότε, λεπτομέρειες για τη χρήση του κάθε εκθέματος, ιδιαίτερες στιγμές για όσο ήταν ενεργό κλπ). Μας εξήγησε ότι το κάθε έκθεμα δίνεται στον αγοραστή σε οποιαδήποτε μορφή, είτε ολόκληρο είτε ακόμα και σε δεκάδες κομμάτια. Εξ ου και η κατάσταση αρκετών αεροσκαφών. Τα αεροσκάφη είναι ως επί το πλείστον τυλιγμένα με ειδικό υλικό για προστασία από τις καιρικές συνθήκες όμως σε κάποια από αυτά ο έντονος καιρός έχει καταστρέψει το υλικό.
Επίσης μας ενημέρωσε για τα επόμενα αποκτήματα του που θα είναι ένα Ελληνικό Α-7, ένα F-16 & ένα F-15 Ισραηλινά. Μας γνωστοποίησε την πρόθεσή του να κατασκευάσει στο πίσω μέρος του χώρου ένα πολύ μεγάλο hangar για τα περισσότερα από τα εκθέματα.
Επίσης με έκπληξη είδαμε ότι έχει στην κατοχή του και τους flight simulators της Ολυμπιακής, του 747 και του 737-200.

Σαν γενικό προσωπικό συμπέρασμα: ήταν μια εξαιρετική εμπειρία και σαν εκθέματα και σαν ξενάγηση και πληροφόρηση για αρκετά από αυτά. Ο Κος Πάλλης φαίνεται ένας άνθρωπος με πάθος και πολύ μεράκι για τη συλλογή του, με πολύ γνώση και φυσικά αρκετά χρήματα για να αποκτήσει όλα αυτά. Το ίδρυμα έχει ήδη χαρακτηριστεί ως Μουσείο και έχει την δυνητική υποστήριξη του μουσείου της ΠΑ.

 
Μακάρι να τα καταφέρει, και να γίνει προσβάσιμο, με το αντίστοιχο εισιτήριο για όλους τους λάτρεις του αέρα.
 
Συγχαίρω την προσπάθεια συλλογής όλου αυτού του Αεροπορικού Υλικού που στην πλειονότητά του είναι Πολεμικό. Επιτρέψτε μου όμως βλέποντας τις φωτογραφίες να σχολιάσω ότι δεν βλέπω κάποιο ολοκληρωμένο πτητικό μέσο. Τα πάντα είναι εγκαταλελειμμένα στην ύπαιθρο και μάλιστα με σχισμένα τα καλύμματα που θα μπορούσαν να τα προστατεύσουν από τις καιρικές συνθήκες. Και πάλι συγχαρητήρια αλλά καλύτερα λιγότερα και αξιοποιημένα.
 
Ολοκληρωμένα πτητικά μέσα υπάρχουν όπως τα Mi-2 και το Πολωνικό SU-22. Στα υπόλοιπα ότι λείπει (φτερά, ρότορες, ουρές κλπ) βρίσκεται στον ίδιο χώρο σε άλλο σημείο. Τα αεροσκάφη αποκτήθηκαν όλα πλήρη απλά είναι αποσυναρμολογημένα κυρίως γιατί έτσι αγοράστηκαν από τις πολεμικές αεροπορίες που τα πουλούσαν ως scrap και έτσι ήταν πιο εύκολο να μεταφερθούν στον χώρο. Δεν μεταφέρεις οδικώς ένα αεροσκάφος με τα φτερά πάνω στην άτρακτο.
Σύμφωνα με τον Πάλλη θα συναρμολογηθούν όλα σταδιακά όταν ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής του χώρου ως Μουσείο. Τα υπόλοιπα πχ εκθέματα (οχήματα, τανκς, πολυβόλα κλπ) είναι αυτούσια.
Όσο για τα καλύμματα είναι αρκετά τα οποία δεν φωτογράφησα γιατί απλά ήταν εντελώς καλυμμένα για προστατευθούν από τις καιρικές συνθήκες. Σε αυτά που κάποια έντονα καιρικά φαινόμενα έσκισαν τα καλύμματα θα ξανακαλυφθούν.
Σύμφωνα με τον Πάλλη τα πτητικά μέσα φτάνουν τα 100.
 
Top