Γιώργος Μάναρης
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/02/2012
- Μηνύματα
- 341
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- Oal
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- Lgat
Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι έχετε δίκιο,όμως με τον τρόπο πού το διεκδικείτε,το χάνετε.Σα να σάς ανήκει κάτι δικαιωματικά και σάς το στερούν.Εγώ το έχω ξαναγράψει,όσο τα αεροπλάνα παραμένουν στο σημείο πού βρίσκονται δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.Αυτό είναι το πρόβλημα και πρέπει να γίνει αντιληπτό. Μέχρι πρότινος,και να ήθελε κάποιος να βοηθήσει,δεν θα είχε πρόσβαση.Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο ΠΟΛΚΕΟΑ και μού είπαν ότι το πρόβλημα έχει ξεπεραστεί,θα μού βγάλουν άδεια,θα με περάσουν μέσα,και λοιπόν;Είναι ματαιοπονία και τι ξέρετε όλοι.Μπορώ να κάνω δρομολόγια,έστω τα Σαββατοκύριακα,Αθήνα-αεροπλάνα; Έχω πιά τέτοιες αντοχές;Και για ποιόν να το κάνω αυτό,γιά σάς; Για την καζούρα πού κάνατε στο Flight Into History,πού μού το κλειδώσατε και με φιλοδωρήσατε με ένα μήνα αποβολή;Ας σοβαρευτώ λιγάκι. Εσείς δεν θα πηγαίνατε ποτέ. Επισκεφθείτε τήν ντακότα,και να σάς πώ,αν μπορεί ο γνωστός κύριος να ξεμοντάρει το BAC 1-11,(όπως ξεμοντάρισε ιδιώτης το 2005 τήν άλλη ντακότα SX-ECD),και να τό πάει στην ΥΠΑ,θα τον παραδεχτώ και μάλιστα θα έρθω να βοηθήσω στη συντήρηση.Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.Η ΥΠΑ,αν το εννοεί, θα έχει τους πόρους πού δεν έχει το ΠΟΛΚΕΟΑ. Λυπάμαι,είναι χαμένος κόπος...