Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας

  • Thread starter Thread starter psil
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι έχετε δίκιο,όμως με τον τρόπο πού το διεκδικείτε,το χάνετε.Σα να σάς ανήκει κάτι δικαιωματικά και σάς το στερούν.Εγώ το έχω ξαναγράψει,όσο τα αεροπλάνα παραμένουν στο σημείο πού βρίσκονται δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.Αυτό είναι το πρόβλημα και πρέπει να γίνει αντιληπτό. Μέχρι πρότινος,και να ήθελε κάποιος να βοηθήσει,δεν θα είχε πρόσβαση.Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο ΠΟΛΚΕΟΑ και μού είπαν ότι το πρόβλημα έχει ξεπεραστεί,θα μού βγάλουν άδεια,θα με περάσουν μέσα,και λοιπόν;Είναι ματαιοπονία και τι ξέρετε όλοι.Μπορώ να κάνω δρομολόγια,έστω τα Σαββατοκύριακα,Αθήνα-αεροπλάνα; Έχω πιά τέτοιες αντοχές;Και για ποιόν να το κάνω αυτό,γιά σάς; Για την καζούρα πού κάνατε στο Flight Into History,πού μού το κλειδώσατε και με φιλοδωρήσατε με ένα μήνα αποβολή;Ας σοβαρευτώ λιγάκι. Εσείς δεν θα πηγαίνατε ποτέ. Επισκεφθείτε τήν ντακότα,και να σάς πώ,αν μπορεί ο γνωστός κύριος να ξεμοντάρει το BAC 1-11,(όπως ξεμοντάρισε ιδιώτης το 2005 τήν άλλη ντακότα SX-ECD),και να τό πάει στην ΥΠΑ,θα τον παραδεχτώ και μάλιστα θα έρθω να βοηθήσω στη συντήρηση.Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.Η ΥΠΑ,αν το εννοεί, θα έχει τους πόρους πού δεν έχει το ΠΟΛΚΕΟΑ. Λυπάμαι,είναι χαμένος κόπος...
 
Εσύ χάνεις το δίκιο σου,Γιώργο Μάναρη,όταν γράφεις τέτοια
Και για ποιόν να το κάνω αυτό,γιά σάς; Για την καζούρα πού κάνατε στο Flight Into History,πού μού το κλειδώσατε και με φιλοδωρήσατε με ένα μήνα αποβολή;
Πως τα συνδέεις,ρε παιδί μου;Χωρίς να ξέρω πολλά,φαίνεται ό,τι έχεις κάνει κάποιο αξιοσημείωτο έργο στο Ελληνικό αλλά κάνεις σαν τη κατσίκα που γεμίζει τη καρδάρα γάλα και μετά τη κλωτσάει και το χύνει.Έτσι έκανες και με το Flight into History που είναι πολύ ωραία ιδέα.Ψάξε καλύτερα για συμμάχους,μη βλέπεις τους πάντες ως δυνητικούς εχθρούς.Αν ψάξεις,θα βρεις.
 
Με τήν ευκαιρία αυτή,να θυμίσω ότι υπάρχουν τουλάχιστον δύο αεροπλάνα στη Θεσσαλονίκη:Ένα Τουπόλιεφ 154 και μία καραβέλλα.Γιατί δεν γίνεται λόγος γι'αυτά;Θα οργανωθούν οι Θεσσαλονικείς;Η σιωπή δεν κάνει καλό.Έτσι σιωπηλά θα χαθούν κι αυτά.
Μού θυμίζει μία περίπτωση στο Ελληνικό.Στην αεροπορική βάση Ελληνικού(Πολεμική Αεροπορία),πίσω από το New Charter,μέχρι το 2004,υπήρχαν ακόμη 4 αεροπλάνα,ανάμεσα στα οποία ένα YS-11 σε stand,χωρίς ρόδες (μάλλον το SX-BBK),μία ντακότα και ένα Ντορνιέ 100.Με το πρόσχημα τής Ολυμπιάδας τα κατάστρεψαν,αν και τα Ολυμπιακά έργα δεν έφτασαν ποτέ μέχρι εκεί.Κάποιος απερχόμενος διοικητής σε στύλ "ά-πο-λυο-μαί!" (και άντε πιάστε με) τα εξαφάνισε.Αρχές τού 2006,έγινε στο Ανατολικό μία έκθεση και φεύγοντας πέρασα από κεί. Ρώτησα ένα κύριο αν τα αεροπλάνα είχαν όντως καταστραφεί."Ναί,γιατί;" απάντησε παρεξηγημένος.
Η ντακότα SX-ECD πουλήθηκε το 2005 σε ιδιώτη(προφανώς από τήν ΥΠΑ.Έχει σημασία,διότι δική της ήταν)και μεταφέρθηκε πίσω από το Mega AB Ελληνικού,στην πίσω αυλή ενός club πού ονομάζεται "Δημαρχία".Αν πάτε εκεί πού είναι το γκαράζ τού σούπερ μάρκετ θα τη δείτε.Τήν ανακάλυψε τυχαία ο κυρ-Μήτσος πριν από δύο χρόνια. Είναι λίγο φανταχτερά βαμμένη,πράσινη-μπλε,αλλά υπάρχει.Δυστυχώς,δεν φρεσκάρισαν τα αρχικά της χρώματα και προτίμησαν να "σβήσουν" τήν ιστορία της....
 
Άκουσα χθές στην τηλεόραση ότι το Κατάρ απέσυρε το ενδιαφέρον του για το Ελληνικό.Να το θεωρήσουμε καλή ή κακή εξέλιξη; Αυτό μάλλον δεν μπορούμε εύκολα να το απαντήσουμε.Μάς ευνοεί η στασιμότητα;μήπως ο "καλός" άνεμος τών επενδύσεων θα μπορούσε να συμπαρασύρει και τα αεροπλάνα στην κατάσταση πού βρίσκονται;καί μάλιστα όταν μόνο τα δύο εξ' αυτών μπορούν να ρυμουλκηθούν;Αλλά ποιόν θα ενοχλούσαν τέρμα γωνία πού βρίσκονται; Αδιέξοδο....
Σήμερα ξαναμίλησα με τον σύλλογο.Ο επικεφαλής το είχε για σίγουρο ότι θα μού έδιναν τήν άδεια για να αρχίσω τα Σαββατοκύριακα να πηγαίνω στα αεροπλάνα,αλλά η εταιρεία φύλαξης σταθερά αρνείται.Εδώ και ένα χρόνο έχει δημιουργηθεί θέμα με κλοπές πού έχουν γίνει,μέχρι και πετρέλαιο έχουν με κάποιο τρόπο αφαιρέσει.Είναι εμφανής η έλλειψη ενδιαφέροντος γενικώς.Αυτό δεν μπορεί να προέλθει μόνο από το ΠΟΛΚΕΟΑ.Και εγώ προσπάθησα,και εκείνο με άφησε,και συνεχίζει να θέλει αλλά μόνοι μας δεν μπορούμε.
Γι αυτό βάλτε και εσείς τα μέσα σας,γιατί ο χώρος δεν ανήκει στο σύλλογο (και ούτε έχει μόνο δικά του αεροπλάνα).Αυτό πχ: http://i46.tinypic.com/5osehc.jpg ανήκει στην ΥΠΑ και άνθρωπος τού συλλόγου έκανε κάποιες εργασίες συντήρησης σε αυτό (κάτι πού τήν ενόχλησε για τούς δικούς της λόγους).Ζητώ συγνώμη για τήν ποιότητα τού σκαναρίσματος αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται μεγέθυνση.Εκεί πού είναι το περίγραμμα ήταν ένα μεγάλο γκράφιτι.Η προσπάθεια πρέπει να είναι συλλογική μήπως και δούμε "Κίνηση στο Αδιέξοδο".
 
Γιώργος Μάναρης":alknpk6g said:
Η ντακότα SX-ECD πουλήθηκε το 2005 σε ιδιώτη(προφανώς από τήν ΥΠΑ.Έχει σημασία,διότι δική της ήταν)και μεταφέρθηκε πίσω από το Mega AB Ελληνικού,στην πίσω αυλή ενός club πού ονομάζεται "Δημαρχία".Αν πάτε εκεί πού είναι το γκαράζ τού σούπερ μάρκετ θα τη δείτε.Τήν ανακάλυψε τυχαία ο κυρ-Μήτσος πριν από δύο χρόνια. Είναι λίγο φανταχτερά βαμμένη,πράσινη-μπλε,αλλά υπάρχει. Δυστυχώς,δεν φρεσκάρισαν τα αρχικά της χρώματα και προτίμησαν να "σβήσουν" τήν ιστορία της....
http://i47.tinypic.com/2571u01.png
Να και η επίμαχη ντακότα για εκείνους πού δε μένουν Αθήνα.Η πάνω φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το Continent,νύν Carrefour,άκρη δεξιά.Είναι Μάρτιος τού 2000 και το "τζάμπο το δέλτα" (SX-OAD) απογειώνεται παραδόξως άδειο,για Μόντρεαλ-Τορόντο.Στη μεσαία φωτό φαίνονται και τα άλλα τρία 747 παρκαρισμένα μπροστά στη λεωφόρο.Στην αριστερή άκρη τού 03/21 είναι το SX-ECD...
http://i45.tinypic.com/157zvcy.png.
Να και ο μυστηριώδης κυρ-Μήτσος στα άδυτα τού κτιρίου τής General Aviation.Τίς εργασίες στο BAC 1-11 τίς έκανε αναγκαστικά για να μή φαίνεται η εγκατάλειψη.Έπρεπε να ξαναβάψει το "Hellenic",να γράψει τον τύπο τού αεροσκάφους στο ρύγχος για να μή δείχνει σάν ένα άγνωστο,ανώνυμο αεροπλάνο.Στις εξόδους και στην μπροστινή μπαγκαζιέρα έβαλε χοντρές ζελατίνες από ειδικό μαγαζί,έκλεισε τήν πίσω μπαγκαζιέρα με πολλή προσπάθεια καθαρίζοντας τροχαλίες,"ρουλεμάν",ράγες πού κυλάει η πόρτα πρός τα πάνω,τελικά κατέληξε ότι το αντισκωριακό έπρεπε να ψεκαστεί άφθονο μες τον μοχλό.Και η πόρτα "υπάκουσε". Φορώντας χοντρά γάντια, βάζοντας όλη του τη δύναμη,με τήν τρίτη προσπάθεια κατάφερε να κλείσει τήν πόρτα και να τήν ασφαλίσει.Τού έκανε εντύπωση ο σχεδιασμός της.Σίγουρα χρειάζονταν δυνατοί εργάτες να τήν ανεβάσουν! (και να τη συγκρατούν στο κατέβασμα).Καμμία σύγκριση με τήν πόρτα τής μπαγκαζιέρας τού 737!
Όσο για τον άδειο χώρο τού APU κάτω από τήν ουρά,καλύφθηκε προσεχτικά με φελιζόλ,από κάτω με δύο φύλλα ζελατίνας πού βάφτηκαν γκρί και από πάνω με ένα λεπτό πλαστικό κάλυμμα για να μείνουν όλα στη θέση τους.Ευρεσιτεχνίες τού κυρ-Μήτσου,ο οποίος στην πορεία το συμπάθησε το αεροπλάνο....
 
Διάβασα σήμερα στο "Πρώτο Θέμα"(Νέο πλάνο για το Ελληνικό) πως ο λόγος πού απεχώρησε το Κατάρ από το διαγωνισμό ήταν ότι θεωρούσαν τη συμφωνία "λευκή επιταγή" ώστε να διαχειριστούν το χώρο όπως ήθελαν εκείνοι("με τον παρά μου και με τήν κυρά μου").
...Όμως η Ελληνικό ΑΕ δεν απεμπολεί και κάποια από τα χαρακτηριστικά κτίρια πού θέλει να υπάρχουν εντός τού αεροδρομίου,όπως,για παράδειγμα,ένα μουσείο στο κέντρο,το Μουσείο Αεροπορίας βόρεια,μερικές αθλητικές εγκαταστάσεις στα δυτικά κ.α."Υπάρχουν κάποιες υποδομές που οι σοβαροί επενδυτές πρέπει να σεβαστούν.Δεν δίνουμε ένα άγραφο χαρτί..."
Δόξα τώ θεώ,υπάρχει όραμα.Είχα αρχίσει να απελπίζομαι.Ευτυχώς το εννοούσαν.Πήγαινε λοιπόν εξοχότατε εμίρη στο παλάτι σου,δεν είμαστε και τόσο μπατίρηδες,και θυμίσου σε ποιό μπουντρούμι έχεις βολέψει τον εκθρονισμένο πατέρα σου.Με την ευκαιρία αυτή,έχω ακόμη μία φωτογραφία να ανεβάσω από το BAC 1-11 τής Hellenic πού έχει και τήν...αίθουσα τού θρόνου.Λοιπόν,αυτές οι μινιατούρες τουαλετίτσες έχουν κάτι πού μού αρέσει με τα ζεστά χρώματά τους.Ιδίως τού 727 πού είναι σαν κουκλόσπιτο με τόν ημικυκλικό καθρέφτη της, το νιπτηράκο της,σαν μία υποχρεωτικά συμπυκνωμένη χαριτωμενιά. http://i50.tinypic.com/3446rno.png
Η επιγραφή λέει "Do not throw objects in toilet" (και προ πάντων όχι λευκές επιταγές)....
 
Το Qatar αποχώρησε γιατί ήθελε να "πάρει" τον χώρο με διακρατική συμφωνία και όχι μέσω διεθνούς διαγωνισμού. Επίσης, το Qatar ήθελε δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης ότι θα μεταστεγαστεί όλος ο στενός δημόσιος τομέας (υπουργεία, γεν. γραμματείες κλπ) στο Ελληνικό και ότι θα χτιστούν σπίτια που θα αγοραστούν από τους δημοσίους υπαλλήλους οι οποίοι θα εργάζονται στην περιοχή. Με άλλα λόγια, το Qatar ήθελε να πάρει την έκταση απ' ευθείας και με εξασφαλισμένα έσοδα από την πρώτη μέρα και ελαχιστοποιημένο το επενδυτικό ρίσκο.
Επίσης, ο υποψήφιος επενδυτής δεν δεσμεύεται από τα σχέδια της Ελληνικό Α.Ε. Οι μόνες δεσμεύσεις είναι πάρκο 2.000 στρεμμάτων και συγκεκριμένα ποσοστά δόμησης και κάλυψης. Από εκεί και πέρα θα μπορεί να φτιάξει πάνω κάτω ότι θέλει, μέσα στα πλαίσια των χρήσεων που επιτρέπονται.
 
GP 707 ευχαριστούμε για τήν ενημέρωση.Μίλησα με το ΠΟΛΚΕΟΑ πριν από λίγο και μού είπαν ότι αυτό συνέβη τήν περασμένη βδομάδα πού έγιναν αγώνες με μοτοσικλέτες.Σού υπενθυμίζω ότι τη φύλαξη τού χώρου έχει αναλάβει συγκεκριμένη εταιρεία άρα υπεύθυνη πρέπει να θεωρείται αυτή.Αυτό πού με στεναχωρεί είναι ότι θα μπορούσε να συμβεί ο,τιδήποτε.Σε ευχαριστώ για τήν επικοδομητική σου συνεργασία,άλλωστε μένεις εκεί κοντά,στις από πάνω γειτονιές,εννοώ θα μπορούσες να τούς είχες πετύχει επί το έργον γιατί αυτά γίνονται νωρίς το πρωί.Μακάρι να έμενα εκεί πού μένεις εσύ και θα μπορούσα να προσφέρω περισσότερα.Πήρα λοιπόν τήν απόφαση να μην ξανασχοληθώ με αυτή τη θλιβερή ιστορία πού μόνο...μαζοχισμό μπορεί να εμπνεύσει σε ένα λογικό άνθρωπο και να αφήσω το σύλλογο να ακολουθήσει τήν τακτική πού θεωρεί ενδεδειγμένη,γιατί στο τέλος θα κατηγορηθώ και εγώ.Όπως έλεγαν οι αρχαίοι "το φυλάξαι τ'αγαθά χαλεπώτερον τού κτήσασθαι". Και πάλι σε ευχαριστώ!
 
Εγώ όσο μπορώ θα ενημερώνω. Ούτως ή άλλως περνάω ακόμα και επί τούτου για να τσεκάρω τυχόν παραβιάσεις στα αεροσκάφη. Μακάρι η δική μου συνδρομή να βοηθήσει την τύχη των αεροσκαφών.
Το θέμα είναι ότι το ήξεραν στο ΠΟΛΚΕΟΑ. Έπρεπε ένας εκπρόσωπος να βρίσκεται εκεί όσο ήταν οι αγώνες αφού στο παρελθόν έχουν γίνει τα ίδια σε παρόμοια events. Και η πόρτα γιατί είναι ακόμα ανοικτή! Δηλαδή το ξέρουν μια βδομάδα και δεν έχει αξιωθεί κανείς να πάει να την κλείσει!!! :wall:
 
Top