Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Mαλλον δεν καταλαβαινεις, η δειχνεις οτι δεν καταλαβαινεις. Ειπα οτι rating σε χειριστη 300 ωρων, ειναι αχρηστο! Αν εισαι χειριστης των 5000 ωρων, το rating παιζει μεγαλο ρολο. Οποτε ειναι χασημο χρηματιος και χρονου για καποιον χειριστη 250 ωρων να τρεχει να παρει rating!
Σε οτι αφορα τα υπολοιπα που αναφερεσαι, αν διαβαζες με προσοχη τα γραφομενα μου, θα εβλεπες οτι εριξα και ριχνω τις ευθυνες για την σημερινη κατασταση, σε ολους τους δικους μας παλιους χειριστες που δημιουργησαν ολα αυτα τα "εκτρωματα" του παρελθοντος....!
Σε οτι αφορα το "γιατι δεν την εκαναν στο εξωτερικο" ειδικα οι της ΟΑ, ειναι ακαιρο, μιας και τοτε, παιρναμε χρηματα καλα. Οταν ο μεσος μισθος του Ελληνα ηταν 35000 δρχ, εγω σαν κ2 στο 727 επαιρνα 350000, και πληρωνα νοικι στην Φιλοθεη 25000 για ενα σπιτι 200 τμ. Οποτε, ποιος ο λογος να φυγω?
Τωρα, τι κανουν στην Αιγαιου, δεν ξερω. Ακουω απλα, οτι βαζουν το χερι στην τσεπη, για να μην τους φυγουν.... Καλιο αργα παρα ποτε!
Γαβ?
 
Άλλα έλεγε το Airliner Census του FlightInternational όταν τσέκαρα πρίν ποστάρω. Έχω πρόχειρα του 2005 και του 2006 και διάβασα το παλαιότερο από τα δύο. :oops: Σόρρυ .


gonso":2ih9fv90 said:
..........Άμα από τότε (97 και μετά που άνοιξε η αγορά) την είχε "κάνει" το 60-70% των πιλότων ιδιωτικών εταιρειών και από το 2003 και μετά το 60 % των πιλότων της ΟΑ για εξωτερικό, θα σου έλεγα εγώ τί κατάσταση θα επικρατούσε στην Ελλάδα μισθολογικά. ..

Config2, για σας μιλάω από το 03 και μετά. Διάβαζε τι γράφω. Πλήζ ....
 
gonso":18zdlkeh said:
Άλλα έλεγε το Airliner Census του FlightInternational όταν τσέκαρα πρίν ποστάρω. Έχω πρόχειρα του 2005 και του 2006 και διάβασα το παλαιότερο από τα δύο. :oops: Σόρρυ .


gonso":18zdlkeh said:
..........Άμα από τότε (97 και μετά που άνοιξε η αγορά) την είχε "κάνει" το 60-70% των πιλότων ιδιωτικών εταιρειών και από το 2003 και μετά το 60 % των πιλότων της ΟΑ για εξωτερικό, θα σου έλεγα εγώ τί κατάσταση θα επικρατούσε στην Ελλάδα μισθολογικά. ..

Config2, για σας μιλάω από το 03 και μετά. Διάβαζε τι γράφω. Πλήζ ....
Αγαπητε μου, οι μισθοι και μετα το 2003 ηταν ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ απο πριν....!
Ενω πριν ενας ειχε βασικο 2500, και με τα διαφορα "επιδοματα" κτλ, εφτανε καθαρα τα 4000, οταν εγιναν οι ΟΑ (Δεκ 2003), ο ιδιος ελαβε βασικο 4200, και με το επιδομα παραγωγικοτητας, εφτασε τα 4800. Αρα ΓΙΑΤΙ να φυγει, οταν ο μισθος του βελτιωθηκε? Βλεπεις, οτι δεν σε εχουν ενημερωσει σωστα! Φταιω λοιπον εγω?
 
Επειδή το θέμα έχει πλέον καταντήσει ένας διάλογος μεταξύ δύο μελών (ώρες-ώρες μάλιστα με ανούσια σχόλια) θα σας πρότεινα να συνεχίσετε με ΠΜ τον διάλογό σας.
 
Μετά από σχετικό θέμα που προέκυψε ξεκλείδωσα πάλι το θέμα. Ζητώ συγγνώμη τότε για την επιπόλαιή μου κίνηση.
 
kalispera se olous
eimai kainourios sto site,kai exw kapoies erwtiseis oson afora genikotera tin aeroporia!! :D
loipon,an kapoios vgei apo kapoia sxoli me ptixio eppagelmatia xeiristi,vgainei kserw gw me 300-350 wres ptisis!
meta,gia na paei se mia aksioprepi etairia na doulepsei,pws tha simplirwsei tis ypoleipes wres pou xreiazontai,kai poses einai oi wres pou xreiazontai gia aitisi p.x. stin OA i stin AEE? :?: :?:
:wink: thnx in advance :wink:
 
Βγαινεις λιγοτερο απο 300 ωρες περιπου 250-270.
Για εταιρεια θελεις τουλαχιστον 1500 ωρες με 250-500ωρες στο τυπο του αεροσκαφους που θα πετας. Στην Αιγαιου περνουν αμεσως δεν κοιτανε ποσες ωρες εχεις, μονο να εχεις Atpl (μονο λεφτα μην ζητας, αυτο θελει η εταιρεια), Για ολυμπιακη μην το σκεφτεσε για τα επομενα 10-20 χρονια, οι πιλοτοι πανω κατω ειναι σε ηλικιες 35 χρονων.

Πολλα ατομα μαζευουν τις ωρες εργαζοντας σαν εκπαιδευτες ή στην Αιγαιου, ομως θελει και εκει ενα ξεχωριστο πτυχιο.
 
Position: B737e Captains and Training Captains
Min Hrs Type: 500
Min Hrs Total: 3000
Location: Italy, Italy
Description/requirements: We are looking for B737PG pilots for a leading airlines in Italy

TRE (Type Rated Examiner) - 5000 hours of total flying experience including 2000 hours on type as PIC with a minimum of 500 hours instructional experience on type.
TRI (Type Rated Instructor) - 4500 hours of total flying experience including 1000 hours on type as PIC with a minimum of 250 hours instructional experience on type.
Type Rated Line Captain) - 4000 hours of total flying experience including 500 hours on type as PIC.

Salary & Benefits:
TRE: 10000 EURO
TRI: 9000 EURO
CAPT/ 8000 EURO
H! OUSING : FREE
Local trasport / free

Σημερα μου ηρθε αυτο (απο τα πολλα που λαμβανω).
Δειτε τα χρηματα που παιρνουν στο 737.
 
Σε ποια εταιρεια θελει προσωπικο για 737.
 
Top