Δυστυχως σε οτι αφορα τα πληρωματα "καμπινας", με την νεα νομοθεσια που διεπεται απο τα jar's, δεν απαιτειται πλεον πτυχειο Ι/Σ-Ι/Φ. Οποτε οι εταιριες εκμεταλευομενες αυτο, μειωνουν συνεχως τους μισθους, μιας και υπαρχουν πολλοι νεοι που μιλανε 2 και 3 γλωσσες, εμφανισημοι, που ειναι προθυμοι να δουλεψουν για 700 και 800 ευρω.
Σε οτι αφορα τους Ι/Χ, εχει γινει το αντιθετο. Με την νεα διαδικασια αποκτησης πτυχειου, οπου απαιτειται και χρονος, αλλα προ παντων, πολλα χρηματα, ο αριθμος ετοιμων χειριστων εχει μειωθει σημαντικα, ενω απο την αλλη, οι εταιριες εχουν εξαπλωθει και αναπτυχθει. Αυτο εχει ως αποτελεσμα την αυξηση των αποδοχων (νομος της "πιατσας"), μιας και ειναι πλεον γνωστο, οτι πολλες εταιριες εχουν αεροσκαφη στην πιστα παρκαρισμενς, διοτι δεν εχουν χειριστες να τα πεταξουν.
Σε οτι αφορα τους Ι/Χ, εχει γινει το αντιθετο. Με την νεα διαδικασια αποκτησης πτυχειου, οπου απαιτειται και χρονος, αλλα προ παντων, πολλα χρηματα, ο αριθμος ετοιμων χειριστων εχει μειωθει σημαντικα, ενω απο την αλλη, οι εταιριες εχουν εξαπλωθει και αναπτυχθει. Αυτο εχει ως αποτελεσμα την αυξηση των αποδοχων (νομος της "πιατσας"), μιας και ειναι πλεον γνωστο, οτι πολλες εταιριες εχουν αεροσκαφη στην πιστα παρκαρισμενς, διοτι δεν εχουν χειριστες να τα πεταξουν.