Mipos telika i A3 ehei anangki,mikra regional aeroskafi?

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
jetflight":15oylay9 said:
@Makedonas:O John ethese to erothma ean h A3 tha eprepe na exei regional jets.

Me to sumpa8eio... alla egw blepw MONO regional skafn, kai oxi 'eidikeusn' se jet, n prop!!! Opote eipa tnv apopsn mou, me basn auto pou egrapse o John. Apla, se kapoia ALLA posts, pou fusika eivai apo allous, te8nke to 8ema gia jetz, alla oxi apo tov John apeu8eias.. Opote.... ;)
 
Φυσικά και τα AVRO ειναι regional, αλλά ας κατανοήσουμε την αρχική σκέψη του john o οποίος υποψιάζομαι ότι εννοούσε μικρά ελικοφόρα.

Και επισήμως, δια στόματος κ.Σιμιγδαλά, η Aegean έχει παραδεχτεί ότι από οικονομικής απόψεως τα AVRO δεν είναι και τα πλέον κατάλληλα για το ελληνικό πτητικό περιβάλλον (μικρά sectors, πολλοί κύκλοι απο-προσγείωσης κλπ). Ενα τζετ γίνεται οικονομικά αποδοτικό από κάποια απόσταση και μετά, δεν θυμάμαι πόση, μέχρι εκεί το turboprop είναι ιδανικό.

Ωστόσο διατηρεί τα AVRO επειδη έχουν εξαιρετικές δυνατότητες STOL σε σχέση με άλλα τζετ και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μικρά αεροδρόμια που δεν θα πήγαιναν 737. Σημαντικός λόγος είναι και ότι το κοινό προτιμά τα τζετ από τα ελικοφόρα (για λόγους χρόνου, άνεσης, θορύβου ή γιατί τους φαίνονται ασφαλέστερα. Κοινό είναι αυτό, ότι θέλει λέει). :D

Τα ATR-72 ήταν κληρονομιά της Cronus που τα κληρονόμησε από την Air Greece. Η νέα εταιρία δεν τα κράτησε, έκρινε ότι δεν της έκαναν.

Δεν ξέρω αν η Aegean έχει ζημιές, πάντως το ότι έχει επιβιώσει σε αυτό το περιβάλλον των χρεοκοπιών και της κρίσης και μάλιστα έχοντας απορροφήσει δύο πολύ καλές εταιρίες, αυτό δείχνει ότι μάλλον εκείνοι που τη διοικούν ξέρουν τι κάνουν.

edit και Υ.Γ.:
Βλέπω ότι ο john έχει επαναφέρει πολλές φορές το θέμα με το στόλο της Aegean. Έχει κάποιο πρόβλημα τελικά? (Ο στόλος, όχι ο john :) )
 
OveLix":204gmkhy said:
Ωστόσο διατηρεί τα AVRO επειδη έχουν εξαιρετικές δυνατότητες STOL σε σχέση με άλλα τζετ και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μικρά αεροδρόμια που δεν θα πήγαιναν 737. :D
Δεν μου έρχεται πάντως στο μυαλό κάποιο αεροδρόμιο όπου πετά η Aegean και στο οποίο δεν μπορεί να προσγειωθεί 737.

OveLix":204gmkhy said:
Τα ATR-72 ήταν κληρονομιά της Cronus που τα κληρονόμησε από την Air Greece. Η νέα εταιρία δεν τα κράτησε, έκρινε ότι δεν της έκαναν.

Τα ATR-72 πέρασαν κατευθείαν από την Air Greece στην Aegean. Δεν υπάρχει σχέση της Cronus στη συγχώνευση Air Greece-Aegean. ;)
 
Στο πρώτο ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Θα έπρεπε να πω "σε όσο το δυνατόν περισσότερα αεροδρόμια, ακόμη και σε εκείνα με μικρό διάδρομο". Φυσικά αναφέρομαι σε μελλοντικά δρομολόγια τα οποία (αν ήθελε η Aegean να τα ξεκινήσει) δεν θα ήθελε να εχει περιορισμό ως προς το μέγεθος.

Στο δεύτερο έχεις δίκιο.
 
H A3 prosferei ena diaforetiko proion kai stoys esotrikoys proorismoys apo ayto poy toylaxiston prosferoyn oi OA stoys perissoteroys proorismoys.
Allo pragma to AVRO ki allo to ATR.
Pisteyo oti o logos poy edose telika ta ATR eitan h prothesh ths na fenetai diaforetikh apo tis OA kai ayto poy kanei prota th diafora einai o stolos kai h diafora dynamikothtas me ta ATR.
Akoysthke tora teleytaia oti ta IOA exoyn kapoio provlhma me 737 xoris omos na ksero ean ayto kseperasthke.
 
Avro δεν στέλνει η Aegean στα Ιωάννινα? Προχθές πάντως με την κακοκαιρία, τα δρομολόγια προς ΙΟΑ πραγματοποιήθηκαν, ενώ οι ΟΑ τα ματαίωσαν όλα. Απόσπασμα από σχετικό άρθρο του Πρωινού Λόγου:

Την Κυριακή ματαιώθηκαν, λόγω της κακοκαιρίας και της χαμηλής νέφωσης, και οι τρεις πτήσεις από την Αθήνα, όπως επίσης και η πτήση της Θεσσαλονίκης. Οι επιβάτες δεν έκρυβαν την αγανάκτησή τους και αναζητούσαν άλλο τρόπο (λεωφορείο ή ταξί) για να ταξιδέψουν.
Κανονικά πάντως έγιναν οι πτήσεις της Aegean, γεγονός που κάνει όλους να αναρωτιούνται πώς τα αεροσκάφη της ιδιωτικής εταιρείας φτάνουν στα Γιάννινα και της Ολυμπιακής μένουν καθηλωμένα!

jetflight":2wg9zmkz said:
Akoysthke tora teleytaia oti ta IOA exoyn kapoio provlhma me 737 xoris omos na ksero ean ayto kseperasthke.
 
Mporei oi kairikes synthikes stis ores opoy pragmatopoioyntan oi pthseis ton OA na htan poly dysmenesteres.
Etsi ki allios h A3 kanei mono mia pthsh mporei ekeinh thn ora na htan kalyteres oi synthikes.
Erothma tha yphrxe ean h A3 petoyse kai allh pthsh pros ta IOA kai malista kontinh apo pleyras oras me tis OA.
H omixlh einai megalo provlhma gia to sygekrimeno aerodromio.
 
SK":r5v3a4wi said:
Avro δεν στέλνει η Aegean στα Ιωάννινα? Προχθές πάντως με την κακοκαιρία, τα δρομολόγια προς ΙΟΑ πραγματοποιήθηκαν, ενώ οι ΟΑ τα ματαίωσαν όλα. Απόσπασμα από σχετικό άρθρο του Πρωινού Λόγου:

Την Κυριακή ματαιώθηκαν, λόγω της κακοκαιρίας και της χαμηλής νέφωσης, και οι τρεις πτήσεις από την Αθήνα, όπως επίσης και η πτήση της Θεσσαλονίκης. Οι επιβάτες δεν έκρυβαν την αγανάκτησή τους και αναζητούσαν άλλο τρόπο (λεωφορείο ή ταξί) για να ταξιδέψουν.
Κανονικά πάντως έγιναν οι πτήσεις της Aegean, γεγονός που κάνει όλους να αναρωτιούνται πώς τα αεροσκάφη της ιδιωτικής εταιρείας φτάνουν στα Γιάννινα και της Ολυμπιακής μένουν καθηλωμένα!

jetflight":r5v3a4wi said:
Akoysthke tora teleytaia oti ta IOA exoyn kapoio provlhma me 737 xoris omos na ksero ean ayto kseperasthke.
Συγγνώμη για το off, αλλά ο Πρωϊνός Λόγος έχει μια προκατάληψη εναντίον των ΟΑ και πάντα έναν καλό λόγο για την Α3, χωρίς όμως να αιτιολογεί πειστικά τις απόψεις του επί του θέματος... Πάντως κυκλοφορεί η φήμη ότι τα RJ της Α3 μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις του "δύσκολου" LGIO σε σχέση με τα 737.
 
Akrivos ki ego exo akoysei ayth th fhmh.
Apo oti exo plhroforhthei to IOA exei provlhmata os pro thn oratothta kai tis kairikes synthikes para me to runway to opoio de thymamai kala alla apo oti exo diavasei exei ena eparkes mhkos gia 737.
 
Top